Poslední recenze (4 509)
Late Night with the Devil (2023)
Prvních 30 minut dost zajímavých, když pak došlo na samotnou show, to už začlo být slabší a vlastně jsem pak už celou dobu jenom čekal, kdy přijde konečně ten démon a co předvede. Závěr asi dobrý, dalo to smysl i s tou manželkou, ale celkově je ten dojem, že to mělo a mohlo být lepší. 6.5/10
Opičí muž (2024)
Tak jako takových filmů asi už vzniklo mraky, takže po scénaristické stránce tady té originality moc není. Jenže Patel se ukázal jako docela zajímavý režisér (jako herec mě o tom přesvědčovat už dávno nemusí), a tak je Monkey Man dost intenzivní rubačka s minimálně dvěma hromadnými bitkami, které patří k topce v žánru, a taky skvělou naháněčkou jak z gta. 8/10
Godzilla Minus One (2023)
Taková civilní variace na ty obří katastrofické hollywoodské Godzilly. Co mi hodně vadilo, bylo to klasické herecké přehrávání, to je prostě hodně otravné a zážitek ze zajímavého filmu to dost snižuje. 6/10
Poslední deníček (3)
Systém hvězd
Cca od 2019 takhle. 5 hvězd 10/10, 4 hvězdy 8-9/10, 3 hvězdy 6-7/10, 2 hvězdy 4-5/10, 1 hvězda 2-3/10 . Zbytek odpad.