Série(2) / Epizody(16)

Agent CIA se po dlouhých letech chystá do penze. Pak ale odhalí rodinné tajemství a musí ještě jednou do akce. (Netflix)

Trailer 3

Recenze (129)

noriaki

Viděl jsem jenom dva díly. Není to až tak špatné abych to musel vypnout, ale kvůli těm dvoum agentům sypajícím občas trapné, občas urputně silácké hlášky, a především kvůli tomu zahořklému spratkovi kterém Arnie říká "dcera", se na další díly dívat nehodlám. Bohužel je celá zápletka je obtočená kolem dynamiky vzahu otce a dítěte. Oba skočili u CIA - aniž by to o sobě věděli. Logicky tedy musí spojit síly. On se těší na důchod až si dá svůj život konečně do pořádku, ona nevyužije žádnou příležitost omlátit mu o hlavu, že celé své rodině čtyřicet let lhal - aniž by řešila, že sama bezostyšně lže svému příteli. Je mi jasné, že ho za těch osm dílů pochopí a odpustí mu, ale než tu tranzici absolvovat, tak si radši zachovám vzpomínku na to, jak mi byla z duše odporná. ()

ER

To snad ne. Sám Arnie sliboval lepší podívanou a přitom nám dodal konverzační komedi s občasnou akcí, která čpí průměrem od první až do poslední epizody. Pokec s dcerou by ještě ušel, ale vedlejší postavy nabízí spoustu trapností. Tvůrci to nejlepší nechali pro Arnolda, ale stačí to jen na občasné pousmání. Akční scény jsou trikové a u Arnolda hodně nastříhané, stáří nepřekoná ani "Terminátor". Aspoň forma je skvělá, tady není co řešit. Celkový výsledek je průměrná podívaná, ale aspoň kvalitně natočená. ()

JM87

Tenhle seriál mohl být super, ale má pár much. První je podle mě hodně děravej scénář. Druhá je občasný přehrávání Arnolda. Některý prvky už jsou zbytečně komediální a pak to ztrácí. Nicméně, když budete seriál brát jako blbinu na oddych a budete se na to dívat hlavně kvůli Arnoldovi, tak vás to bavit asi bude. Mě to celkem bavilo. Ikdyž mi teda přijde, že seriál měl ke konci spíš klesající tendenci. ()

grogodil

Aj ako výplachová kulisa a podmaz popri práci mi to prišlo ako totálne premrhaný čas. Scenáristická bezradnosť, sústavná trápnosť, neschopnosť napísať jedinú vetu, ktorej by nechýbala logika, alebo ktorá by nelízala bahno telenoveláckeho dna. Aj môj blbý zlozvyk dokončiť všetko rozpozerané, to teraz uvedomele vzdal po 5. epizóde. Toto sa nedalo. Aj jedným okom to bolelo sa dívať na dreveného Arnieho, ako je nad jeho limity, keď sa snaží o nejaké vážne rodinné drámo. Ešte horší pohľad, než keď sa o herectvo snaží Keanu. No a zvyšok xichtov sú len ochotnícki drevení tragédi, ktorí vás celý čas viac (Roo), či menej (Emma) serú a ktorí vám tiež "nepredajú" jedinú hlášku, lebo humor je predvídateľný, chabý a niekde na úrovni prvého stupňa základky a ani jediný krát som sa nezasmial. ()

Eterninox

Nepříliš zdařilý pokus o vícegenerační verzi True Lies. Vyjma výplňových scén s rádoby vtipnými poskoky se na to ale dá celkem bez problému koukat, když to člověk nebere moc vážně. Obsazení se jakž takž povedlo, ústřední rodinný konflikt funguje slušně, a Arnold opět dokazuje, že si ze sebe umí dělat srandu - zvlášť když za to má ranec peněz od Netflixu. 55% ()

• Při slovní přestřelce řekne Emma (Monica Barbaro) otci, že váží 113 kilogramů (250 pounds). Luke (Arnold Schwarzenegger) to razantně odmítne, protože je hubený a váží 100 kilogramů (220 pounds). (Rominator)
  • Ve 34. minutě ve scéně rozhovoru na toaletě moldavského baru je na pár sekund jasně vidět v zrcadle nad hlavou agenta stojan mikrofonu. (Haymar)