Ramin Djawadi
(další profese)

Epizody(8)

Trailer 4

Recenze (44)

B.Wilde

Hry absolutně neznám, takže jsem do sledování šla více méně úplně naslepo. Netuším, kolik věcí mi uteklo, jen díky tomu, ale rozhodně to ničemu nevadilo. Asi. Tohle je jeden z těch seriálů, co dokáže namotat a nepustit (pokud je to nějakým způsobem žánr, co vás baví) takže jsem ho dala i na jeden zátah. Jako jo, přijde mi, že mám po posledním díle víc otázek než odpovědí, ale aspoň mám jistotu, že se budu chtít určitě podívat i na druhou sérii, až bude ta možnost. Největší tahoun byl určitě Walton Goggins (btw, v některých momentech mi s touhle postavou připomínal Eda Harrise ve Westwordu). ()

fabecc1222

Herní série mě zastihla jen okrajově skrze první díl, ale tak nějakou obecnou znalost o ní i tak mám, a řekl bych, že kdyby si tvůrci představovali představení jejich světa na TV obrazovkách, tak by to klidně mohlo být takovým způsobem. A to představení světa je tu poměrně klíčové, protože první řada primárně představuje svět Falloutu, a právě kvůli tomu, jak přehnaně jednoduchý příběh je, tak zatím nejdu na plnou palbu. Jinak je to parádní retro sci-fi jízda, která mixuje archaické stereotypy o postapu s westernovými motivy, okořeněné o špetku toho nejlepšího černého humoru. A Ella Purnell je tak suprově tupoučká, že si jí prostě zamilujete hned po prvním díle. ()

Ako "nehráč" som v nevýhode, pretože som pred sebou videl "iba" mix The Last of Us, Silo, Wayward Pines a potom viacerých postapo filmov. Najviac ma seriál bavil v momentoch, kedy najviac pripomínal talianske béčka z osemdesiatok (a potom v závere pri prepojení línií), najmenej pri "vate" na cestách. Niežeby sa na nich nedialo nikdy nič dôležité či zaujímavé. Každopádne mám dojem, že toto je látka určená pre znalcov predlohy a "zvyšok" bude mať na výsledok zrejme veľmi rôznorodé názory. ()

TheSpearCZ

Po vzoru několika nedávných a úspěšných herních minisérií jsme byli obdařeni tentokrát Falloutem, což je hra, která si to, podobně jako The Last of Us, rozhodně zasloužila, už jenom kvůli nadějnému a rozlehlému světu, ve kterém lidé a monstra válčí na pozadí postapokalyptické 1950's doby. Já jsem herní Fallout nikdy nepařil, takže tohle všechno pro mě bylo jedno velké neznámé, ale i přesto, že se ne vždy vybarvoval příběh, jak jsem chtěl (dvě epizody byly vyloženě na sílu a zdálo se to být uměle natahované), tak to ve finále vše zapadlo do sebe až z toho mám dojem, že to byl takový prequel ke druhé sérii, která by teprve měla být tím "hlavním", co by nás v tomhle zajímavém světě mělo čekat. Palec nahoru za všechny herce, to byla bomba je sledovat, především Ella Purnell a její kukuč ! 1. série - /80%/ ()

VanTom

Úchvatně zhmotněný postapokalyptický retrofuturistický svět sám drobně narušuje plynulost vyprávění (dělícího se navíc do čtyř směrů plus předválečné flashbacky), avšak to vůbec nevadí. Tady stojí za to se zastavit v každé lokaci, prozkoumat ji a prohodit pár vět se svéráznými obyvateli – jako tomu přesně je v každém kvalitním počítačovém RPG. Tvůrci seriálu s fandovstvím, úctou i znalostí zasazují nový příběh do léta vyvíjené videoherní série se všemi jejími typickými znaky (včetně groteskního násilí nebo cynického humoru). Grafiku a design přebírají víceméně 1:1, vlastně je ještě povyšují velkolepou výpravou a rekvizitami s citem pro detail. ()

Zajímavosti (12)

• Kód 101097 k aktivaci studené fúze, který Hank MacLean (Kyle MacLachlan) zadává do terminálu, odkazuje na datum vydání první hry ze série „Fallout“. (pcpsmkr105)
  • Když Maximus (Aaron Moten) odlétá v helikoptéře na svojí misi, můžeme si všimnout na palubní desce žluté kachničky, která se objevuje jako easter egg v herní sérii „Fallout“. (BaBca_)