Starý kovboj má okrást urostlého muže a okouzlující slečnu, kteří převážejí velký obnos peněz. (Film+)

Recenze (87)

Han22

Arnold Schwarzenegger ve westernu podle animáku Road Runner... tak teď už jsem viděl všechno. Doufal jsem ve srandu, ale byla to děsivá pičovina. Těžko říct co bylo horší... Pitvořící se indiáni co neumí jezdi na koních a zastaví je hraniční čára. Animákové gagy, jejichž pointy jste viděli tisíckrát a film je absolutně neumí prodat (výbuchy, balvany, lepidla, falešné tunely). Od Schwarzenegerra nečekám extra herectví, ale že bude za absolutně koženého dementa taky ne. Sledovat tu tupost se kterou nechápe že ho balí ženská bylo utrpení. A za Kirka Douglase jsem se až styděl. Ten měl za sebou dekády klasických filmů, westernů a tady na starý kolena šaškuje v takové slátanině. 1* za vychcaného koně, chytřejšího než většina lidí a za konec (SPOILER - kdy nadržená Ann-Margret dá přednost nadrženému záporákovi před tupým klaďákem). ()

Platom

Místy pár opravdu vtipných gagů. Příběh naprosto jednoduchý, ale to už je u všech parodií zvykem. Stíhání hlavních hrdinů se stává po nějaké době sledování nudnou fraškou, která nepřináší nic nového. Jako celek film neurazí, ani nenadchne. Arnold je zde jako dřevěný panák - je pozoruhodné sledovat, jaký herecký pokrok udělal jen o pár let ve filmu Barbar Conan. ()

noriaki

Tyhle parodie mám rád. Tahle místy přechází do grotesky, téměř ve stylu The Road Runner Show, v níž kojot Vilda nahání nepolapitelnou kukačku. Ano, došlo dokonce i na kresbu falešného tunelu kterým oběť v klidu projela, ale lovec narazil na skálu. Kirk Douglas ukázal že jeho herecký talent je širší než by od něho člověk čekal, a Arnold Schwarzenegger dostal jednu z prvních větších šancí. Velký dojem sice neudělal, ale role mu dopomohla ke Conanovi, což už průlom byl. ()

Psycho.R

Tento celovečerní cartoon se moc nepovedl. Pokud by mělo jít o pětiminutové skeče, proč ne? Ale tohle bylo celovečerní pásmo grotesek, které nemělo nic víc, co by mohlo nabídnout. Vím, že jde o rok 1979, ale vizuální zpracování dvou gagů bylo extrémně amatérské a to: 1) valící se balvan, který je viditelně lehoučký, zřejmě s polystyrenu a následné "zavalení", kdy Kirk Douglas padá mnohem dříve, než ho to zavalí. 2) Tradiční trik s nakresleným tunelem ve skále. Když Douglas běží, aby jím také proběhl a narazí, je na skále viditelně znát, že tam není žádný tunel ani nakreslený. ()

nevermore

Komediální Villain mi svými cartoon vtípky připomněl kojota s kukačkou z Looney Tunes, je to postavený přesně na tomhle modelu. Kaktusový Jack vymyslí plán, ten se nepovede a nakonec plán zkrouhne jeho. Jen v tom nekresleném světě to tak nějak přirozeně víc drhne. Závěrečná minuta s jeho skákáním po střeše z radosti to stáhla ještě trochu dolů. ()

• Arnold Schwarzenegger dostal za svoji roli zaplaceno 275 tisíc amerických dolarů. (lekr)
  • Handsome Stranger (Arnold Schwarzenegger) je ve filmu vyzbrojen coltem Single Action Army s hlavní délky 4,75 palce. (JohnSmith)