Zapálený policista Mike (John Cusack) je na stopě vraha řádícího v ulicích Buffala. Po té co Mikovi zmizí dcera, se tento případ stává osobním. Mike je ochoten udělat vše pro nalezení své dcery a ví, že pokud svou dceru nenajde do 48 hodin, tak už ji pravděpodobně nikdy neuvidí. (Intersonic)

Recenze (153)

joelly01

Detektivka na stredu vecer docela akceptabl. Sice asi milionkrat omlete klise, ale u televize me to udrzelo a ani jsem u toho neusnula (Na rozdil, o hruzo hruz uplne je mi to skoro trapne priznat, od Fincherova Zodiaka). Roberts i Cusack v norme, co me iritovalo byl casting te nesympaticke oplacane dcerky a pak taky te policajtky. Nez jsem po filmu stihla zacit nespokojene mrcet tak mi Klenot pravil ze jsem konecne vybrala nejakou dobrou detektivku co ho desne bavila. Takze za nas oba prumer. ()

lucijelucije

Zapálený Mike, kterému to zase až tak moc nepálí, je prostě obyčejný detektiv, který nemá nadpřirozené schopnosti, a nevidí nám jasné souvislosti, kterém by mu mohly ulehčit a hlavně zrychlit záchranu jeho dcery. A to je na tomto krimi-thrilleru právě to bezvadné. Nemluvě o skvělém a pro mě nečekaném závěru. Možná, že The Factory není mimořádná exkluzivita, ale pro mě je to dost dobře zpracovaný , napínavý a promyšlený film. 7/10 ()

Ouwen

Do hajzlu! Zatímco hrál Cusack zápalného hrdinu, já byl zapálený do celého filmu. Akční to fakt není, jednou John někoho málem zmlátí v nemocniční kanceláři, ke konci padne pár výstřelů. Ale ta zápletka! Ty vole. "Co mi uniká!? Mám tu pravdu před očima a přesto jí nevidím!" Ten konec je úplně k posrání, vůbec jsem to nečekal. Člověk neví na čem je a i když si v závěru myslí, že to dopadne klasicky, splete se. Není to klasický happyend, to fakt ne. A nejlepší na tom je, že to celé dává smysl a zapadá to do sebe jako puzzle. Trošku bych přidal víc akce, jinak celý film je dynamický, zajímavý a soustředí se na příběh. Máme tu dvě strany. Život záporné postavy a nemilosrdné pátrání hrdiny, který smete každého kdo se mu postaví do cesty. Trošku mne mrzelo, že jedna ze záporných postav je známá od počátku, ale ve finále mi to nevadilo. Neskutečný thriller! 10/10 ()

Mám rád trilery s myšlienkou, ktorá nám nie je cpaná násilne do hlavy. Nemám rád, ak je nejaká myšlienka prefiltrovaná do maximálne tuctovo natočeného trileru, ktorý neponúka nič napínavé. Najatmosférickejší je tu neustále padajúci sneh a časté odohrávanie sa deja v noci. Tak sa nám samozrejme nejaký ONeill snaží zakryť fakt, že The Factory je filmom iba o záverečnom twiste, na ktorý sa všetci tešia, keďže z ničoho iného sa hodinu a pol tešiť nedá. No a keď príde, tak bude jednou z vami očakávaných možností. Či je pritiahnutý za vlasy, tupý, alebo snáď geniálny a posúva film niekde inde, nechám na divákovom vkuse. Ja som za prvé možnosti. Keby aspoň mali tvorcovia poriadne gule a nemali potrebu dať do príbehu nádej v podobe dovetku, mohlo to byť nakoniec ešte celkom fajn. No a tá myšlienka? Niečo v zmysle rodina je základ štátu, alebo lepší vrabec (rodina) v hrsti (pivnici), ako holub (prostitútka) na streche (ulici). Ani s tým ale tvorcovia nedokážu pracovať zmysluplne. VIDENÉ ZNOVA 2/20: Prihliadnuc k úplnému záveru filmu, nie k onomu zásadnému zvratu, ale k posledným dvom scénam filmu, pridávam jednu hviezdu. ()

Guzo

Poslední dobou mi John Cusack začíná lézt trochu na nervy, protože má (stejně jako třeba Cage) jen jeden výraz celý film. Tady to ale tak hrozné není, respektive to filmu nevadí. Detektiva zvládl zahrát celkem slušně, Jennifer Carpenter mu navíc zdatně sekundovala. I tak ale The Factory nějak nevylézá výš než do lehkého nadprůměru, holt v dnešní době, kdy jsou krimi seriály na každém rohu, to chce přijít s něčím víc. 6/10 ()

• Aj napriek tomu, že film bol natočený v roku 2008, k divákom sa dostal až v roku 2012. (Real Tom Hardy)
  • Film sa natáčal v kanadskom meste Montreal, aj keď sa odohráva v americkom meste Buffalo. (Laslo)