Obsahy(2)
Nejslavnější motoristický magazín světa, který pravidelně sleduje tři sta milionů diváků. Vizuálně působivé představení vozů je doprovázeno odlehčeným komentářem, který zaujme nejen technické nadšence. Závod auta s rychlovlakem, fotbal s auty a mnoho dalších šílených nápadů. A k tomu všemu nesourodá, a zároveň skvěle se doplňující trojice vtipných moderátorů (TV Prima)
(více)Videa (9)
Recenze (196)
Auta mě nic moc neříkají a kromě mého milovaného Pontiac Blackbird mi přijdou tak nějak všechna stejná, ale tohle je prostě parádní pořad v první řadě o legraci. Skvělé nápady pro různé autotesty a fajn rozhovory se známými osobnostmi. Největší hvězdou však nejsou ani tak auta jako trio moderátorů s Richardem Hammondem v čele. ()
Co povědět :-) Miluji auta, rychlé, silné, malé, velké, hranaté, oblé, vysoké, nízké, japonské, anglické, německé, americké prostě všechny možné značky, druhy a odrůdy :-) Miluji anglický humor. A naprosto žeru ústřední trojku, Jeremy, Richard a James :-) Seriál evokuje nejen vůni benzínu a spálených gum, ale taky je plný neuvěřitelně praštěných nápadů, skvělých výmyslů a legračních momentů a takřka u každého konstatování jednoho z moderátorů se musíte smát. Navíc se dozvíte spoustu zajímavých faktů ze světa motorů ať jste jezdec rallye, nadšenec, řidič, neřidič nebo laik. Prostě se budete bavit ()
Jak bych to řekl... Nadupané káry mám rád, ale nebavily mě pořady o automobilech. Tedy až do Top Gear... Narozdíl od třeba takového autosalonu se zde soustředí téměř výhradně na drahé, nablýskané sporťáky a moderátoři nejsou nudní. U moderátorů bych se chtěl pozastavit, protože podle mě tvoří minimálně polovinu úspěchu tohoto seriálu. Trojce Jezza, Hamster a cpt. Slow je prostě skvělá. Nejen díky svému anglickému humoru, ale i díky tomu, jak si dokáží dělat srandu jeden z druhého a sami ze sebe. Sledování tohoto seriálu se tak stává zábavnou podívanou. Zapomenout nesmím ani na různé úkoly a mise po celém světě, za což vděčí velkému rozpočtu, který je opravdu vidět. 5* ()
Jedinečný pořad! Předtím jsem akorát poznal spoustu modelů aut podle karosérie, popř. uspořádání světel a chladiče, pořád však nejsem odborník. Ale to nevadí, trojice moderátorů tomuto pořadu dala svou tvář. Užívají si to, čerpají z vlastních zkušeností a dělají to čistě ze svého zájmu o motorismus, k tomu ještě se skvělým humorem a divákovi doslova otevírají nenuceně nové světy. Jednu dobu jsem se na to díval pravidelně na Prima Cool (tehdy, když to byl ještě výborný kanál a ne druhá Nova Cinema) a těšil se, že se s Jeremym Clarksonem, Jamesem Mayem a Richardem Hammondem zasměju a dozvím se něco nového. Taky jsem zbožňoval ty závody i soutěže. Děkuji, pánové. A pokud jde o novější díly s novými moderátory, nevím, do jaké kategorie spadají, ale neviděl jsem ani jeden díl a v současnosti nemám zájem. ()
Tohle je fakt totální psina. I přes to, že jsem holka a k autům mám absolutně neutrální vztah, sleduji tento pořad kvůli té nesmírné dávce britského humoru v podání dokonale sehrané trojky. V žádném díle není nouze o zábavu a originální nápady. Taky mě vždycky těší výběr hostů ve studiu. Top Gear tedy vážně není jen pro pány. Naláká už jen to, že zdejší parta zkouší hrát s auty rugby a to se jen tak nevidí. ()
Galerie (35)
Photo © BBC America
Zajímavosti (22)
- Ačkoliv ve 4. epizodě 13. série s názvem Porsche Panamera Vs. The Royal Mail Service Race - Playing British Bulldogs With Live Fire Against The British Army In A Mitsubishi Lancer Evolution VII řekne Jeremy Clarkson, že po něm budou střílet ostrými, je to lež. Při palbě z kulometu lze zahlédnout, že se jedná o slepé náboje, které v sobě nemají žádné projektily. (Nathaniell)
- Od roku 2002, kedy bol program obnovený sa ako "auto za rozumnú cenu" používalo Suzuki Liana. V ôsmej sérii ho nahradil Chevrolet Lacetti. Od začiatku pätnástej série jazdia pozvaní hostia na vozidle Kia Cee'd. (m.a.t.o.)
-
Autá roka podľa Top Gearu:
2002 - Land Rover/Range Rover
2003 - Rolls-Royce Phantom
2004 - Volkswagen Golf GTI
2005 - Bugatti Veyron
2006 - Lamborghini Gallardo Spyder
2007 - Subaru Legacy Outback/Ford Mondeo
2008 - Caterham Seven R500
2009 - Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni
2010 - Citroën DS3
2011 - Range Rover Evoque (m.a.t.o.)
Reklama