Vysloužilý člen speciálních jednotek se ocitá v časové smyčce, v níž musí znovu a znovu prožívat den své smrti. (Filmbox)

Recenze (432)

Fiftis

Boss Level má hrozne lákavú zápletku. Svalnatý Frank Grillo tu hrá svoj obvyklý typ - drsniaka, čo to nemá ľahké s ženskými, ale je chodiacou super zbraňou, či už ide o bitky alebo automobilové naháňačky. Ak by vás Boss Level bavil, odporúčam skvelého nízkorozpočtového Wheelmana. V tom však nenájdete zabijácke karikatúry, čo sa snažia Grilla na každom kroku zabiť - ale časovú slučku, vďaka ktorej má náš protagonista veľa výhod a môže sa ​​počas 150teho pokusu dožiť večera a zachrániť svet. Grillo kope, mláti, driftuje, strieľa a hláškuje ako o život. Toto je jeho šanca dostať sa do mainstreamu a Frank tomu obetuje maximum. Fandíte mu, pretože si to zaslúži. Vo filme hrajú aj Naomi Watts a Mel Gibson. Naomi to pristane a hrá tú onú dámu v ťažkostiach. Neviem ako to robí ale vyzerá každý rok mladšie a mladšie. Režisér z Grilla urobil ďalšieho Johna Wicka, navyše v subžánri, kde je skutočne dovolené porušovať fyzikálne zákony a požmurkáva na diváka viac, než je obvyklé. Jeden z top filmov roka. ()

verbal

Prastarý, nesympatický a brutálně nabalzamovaný Franta Gril v unylé, plagiátorské scénáristické mrdce za každou cenu, která úporně chtěla být zábavnější, vtipnější a coolatější, než nakonec byla. Karnahán je nejen mistr nudné akce s nesmírným talentem pro pičoidní dialogy, ale i retardovaný loutkovodič, a tak všechny ty profláklé držky vypadaly, jako by urputně soutěžily o titul mistra světa v toporném přehrávání. Třikrát po sobě omletá akční scéna, po níž následují ubíjející žvanivý konstrukt z hoven a závěr, co vypadá, jako by všichni na place náhle chytli úplavici a děsně se už na to toužili vysrat. Labutí plíseň velkého Mela, beroucího trapné, prkenné štěky, jehož patrně záhy uvidíme už jen po boku Wiliše v „Přímo-do-hajzlu“ počinech věhlasného holyúdského studia 21th Century Shit. ()

JASON_X

Za mě nejzábavnější akční scífko za posledních x měsíců, možná i let... Svižné, vtipné, příjemně retro, se skvělými herci, skvělou výpravou, nabité skvělými triky, sexy... za tenhle dementní výraz se stydím... no tak teda aspoň "A Michelle Yeoh je pořád zatraceně sexy", to už by snad šlo... Tahle pecka si brzy žádá ještě jednu projekci, času bude dost, všechno je zavřený, covid buď pochválen. A i když zápletka s "věčným návratem téhož" není vůbec originální a bez jistých hollywoodsky nablblých dějových rovin typu "otec a syn" a "ajlavjů" bych se rád obešel, hodnocení je bez diskuse +90%, takovýhle ryzí koncentrát z VHSkových videobéček je pro mě lahůdka. P.S.: Musím si (až otevřou knihovny) znovu přečíst Neffův Čtvrtý den až na věky, mám takový neurčitý dojem, že jeho leitmotiv je Boss Levelu tak nějak trochu podobný. ()

Slasher

Asi nijak originální, zato velmi zábavný nápad s časovou smyčkou, který to posunuje za běžnou mačo střílečku. Energie vysoká, vyflexovaný Grillo střihá badass hláškaře s překvapivou lehkostí, dnes obzvlášť jsem vděčný za každý obsazení průseráře Mela. Výborně mi to sedlo jako půlnoční akční oddychovka. ()

Fr

„…CHYCEN VE SMYČCE NIKDY NEKONČÍCÍHO DNE…“ /// „Na hromnice o den více“, „Zítřek nikdy neumírá“, osmdesátkovej nápad, moderní kabát, ale taky nudný a ukecaný místa. Má to celkem švih, je to občas prdel, ale ze začátku to baví víc než na konci. Taková blbina, na kterou si zejtra nevzpomenete… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1. Časový smyčky mě nikdy neomrzej. 2.) Film jako videohra? To chci! 3.) Thx za titule „westside“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE *** NAPĚTÍ * ()

Zajímavosti (15)

• Postavu Gunnera (střelce ve vrtulníku) hraje špičkový hráč amerického fotbalu a trojnásobný vítěz Super bowlu, bývalý hráč New England Patriots a pozdější člen týmu Tampa Bay Buccaneers, Rob Gronkowski. (freeman001)