Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Newyorští policisté Nick (Michael Douglas) a Charlie (Andy Garcia) se stanou svědky vraždy v baru a útočníka okamžitě zadrží. Vrah jménem Sato (Yusaku Matsuda) je členem nechvalně proslulé japonské mafiánské organizace Jakuza, a Nick s Charliem musí gangstera dostat zpátky do Ósaky a postavit jej před soud. Ostatní gangsteři mu však pomohou uprchnout z policejní vazby. Nick a Charlie jsou tak nuceni pročesat nebezpečné podsvětí japonského organizovaného zločinu, aby uprchlého zločince našli. (Cinemax)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (210)

Anderton 

všechny recenze uživatele

Ten jeden bod navyše, ktorý tomuto trochu podceňovanému majstrovmu filmu pridávam v porovnaní s tunajším priemerom, je za jeho výstižný názov. To osvetlenie situácie v rámci tamojšej mafie a jej porovnanie so situáciou pred oným "čiernym dažďom" je najlepší moment filmu a dáva mu ďalší rozmer. Atmosférou mi trochu pripomína Blade runner, v Japonsku sa ním možno nechali inšpirovať miestni architekti a urbanisti. ()

Trellíno 

všechny recenze uživatele

Klasická detektivní akčnárna z osmdesátých let, někde mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami. Ale už jenom díky Scottovi režii, skvělému Douglasovi je to přece jenom blíže k těm čtyřem. A to přirovnání k Poslednímu skautovi docela sedí. Oba tyto filmy patří do takového specifického žánru, který zmizel stejně rychle jako se objevil a dal by se nazvat takovým filmem noir konce 80. a začátku 90. let. ()

Reklama

anais 

všechny recenze uživatele

Těžko říct, jestli jsou horší dva buranští Američané v Japonsku, nebo Japonci, kteří bez těch dvou nejsou schopni nic vyšetřit... Douglas i Garcia mě svou suverenitou opravdu hodně štvali, a fandil jsem Japoncům, kteří se před těmi Američany stejně vždycky sehnuli...Takže z pohledu scénáře je to velká bída. ALE - vizuálně je to Scottův druhý Blade Runner! Neony, kouř, fantastické svícení připomínající už zmíněné scifi a film noiry. Krom toho parádní důraz na industriální krajiny, které se stávají hlavním leitmotivem většiny filmu. Prostředí je vykresleno spíš jako koláž a chaos prvků, není tu důraz na konkrétní monumenty, které by jednoduše popsaly Japonsko. Hlavní důraz se klade na atmosféru, a každý záběr se tomu podřizuje. Je to potvrzení, že Ridley Scott je spíš obrazový než příběhový režisér, a také, že v 80.letech byl prostě na vrcholu. Za ty krásné obrázky 4 hvězdičky a rád se podívám znovu. Za příběh by to byly tak 2. ()

korbitch22 

všechny recenze uživatele

Tak na týhle kriminálce se vydatně podepsal zub času.Rádoby drsná a temná krimi má díry ve scénáři dlouho zrajícího ementálu a místy působí až nechtěně parodickým dojmem.Tenhle film jsem nikdy moc nemusel a dnes sem si ho po letech připoměl,no film dobrý leda na to,abyho dávali uprostřed noci na Baranndově.Těžko uvěřit že ho režíroval Ridley. ()

Lima 

všechny recenze uživatele

Jeden z nejhorších Scottových filmů, protože nejnudnějších. Ridley Scott je pořád tím Mistrem, který umí kouzlit krásné obrazy, zde podpořené půvabem exotického prostředí Japonska, ale také se zde projevuje jeho typická bolístka pro velkou část jeho filmů - mizerný scenář. Bez Scottova kouzlení zůstává jenom podprůměrná zapomenutelná kriminálka. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (5)

  • Jackie Chan odmítl roli ve filmu, protože nechtěl hrát zápornou postavu. (Holina)
  • První verze filmu měla stopáž 2 hodiny a 40 minut. (Holina)

Reklama

Reklama