V době, kdy úspěšný vedoucí pracovník newyorské reklamní agentury (Will Smith) prožívá hlubokou osobní tragédii a zcela se stahuje do ústraní, jeho kolegové vymyslí drastický plán, jehož cílem je přinutit ho překvapivým a hluboce lidským způsobem se vyrovnat se svým žalem. (Freeman Ent.)

Videa (12)

Recenze (378)

kaylin

Jasně, je to doják, jasně, má to z vás vymačkat nějaké ty emoce a hromadu slz, ale prostě se to v mém případě povedlo. Na jednu stranu je to dáno výborným hereckým obsazením, kde mě bavil každý herec, na stranu druhou pak i překvapením v ději, které jsem tak nějak prostě nečekal, o to víc mě dostalo. ()

T2

Rozpočet $36miliónovTržby USA $31,016,021Tržby Celosvetovo $88,216,021Tržby za predaj Blu-ray v USA Tržby za predaj DVD v USA ║ námet dobrý ale je to tak trošku moc precpané zvučnými menami, až človek nevie na čo sa má sústrediť, dejové zvraty majú svoje miesto, dramatizácia újde, záver sám o sebe silný ale ako celok by to chcelo ešte čo to doladiť aby to bolo deluxe dielko /60%/ ()

Pepinec

"Plakalo bejby, jó, plakalo vám v kočáru solidním. Plakalo bejby a já se ptám kdopak ho uklidní?" David Frankel převedl na filmové plátno starou známou sportovní pravdu, že i s hvězdným mančaftem můžeš hrát tužku. Collateral Beauty je ve své podstatě krásná věc, jenže to nesmí vypadat jako tahle reklama na papírové kapesníčky. Filmy oslovují opravdovostí, což dost dobře není možné, když všechny postavy v něm mluví jako kdyby byli na sympoziu filosofů. Přitom by stačilo aspoň trochu utlumit tu stereotypní melancholii a dát tomu víc vtipu, když sama myšlenka je, co si budeme namlouvat, vtipná. Takhle abych se bál sehnat domů DVD, protože mám pocit, že kdybych ho obrátil čelem ke zdi, rozbrečí se taky. ()

Streeper

Po shlédnutí první půlky jsem měla jasno, že tomu dám 3*, ale druhá polovina byla tak emotivní a nečekaný zvrat ve vztahu mezi Willem a Naomi mě tak překvapil, že jsem se rozhodla dát filmu nakonec 4*. První polovina je trochu pomalejší, trochu mě zklamalo to, jak se vlastně k Willovi dostala Smrt, Láska a Čas, z traileru jsem očekávala něco jiného, ale nakonec Smrt v podání skvělé Helen Mirren stejně překvapila. ()

Ainy

Kdyby obsah alespoň trochu spoileroval, nešla bych. Béčko to rozhodně není, tvůrci ale patrně tušili, že do filmu musí narvat skvadru slavných jmen, jinak by to celé šlo do kytek a vyplatilo se. Podle mě tam žádný z herců nemá úplně hlavní roli. Každý plus mínus rovným dílem a dokázali svým výjimečným talentem tento snímek dostat do červených barev. Na film bych jinak nešla proto, protože opravdu tohle téma nemám ráda. Každý den se musím setkávat s nemocnými jak starými, tak mladými, s životem i smrtí a sama jsem si taky leccos prožila. Nechci strkat hlavu do písku před realitou, ale tohle ne. K filmům se obracím, abych zrelaxovala a ne jinak. Uff ... V tomto dramatu se mi rovněž nelíbil nápad, jak dostat Howarda znovu do života. Neskutečný citový nátlak. Texty byly neuvěřitelné. Koho z nás by v rozhovorech napadaly jenom samé životní rady a poučky dlouhé jak čtrnáct dní? Ano, musela jsem v jistých pasážích tlačit slzu a strašně rychle mrkat, bo se blížil závěr a rožnutá světla by odhalila, co mělo zůstat skryto. Rozhodopádně kdo má tento druh citových dramat rád, určitě si přijde na své. ()

Zajímavosti (9)

• Počas prípravy Willa Smitha (Howard) na rolu, zomrel jeho otec, Willard Carroll Smith, Sr. Herec uviedol, že práca na filme pôsobila terapeuticky, pretože mu pomáhala vyrovnať sa so stratou. (Astonko)
  • Film měl původně režírovat Alfonso Gomez-Rejon, který se kvůli neshodám se studiem New Line Cinema režírování vzdal. (MessiM)