Herečka Joan se právě rozešla s přítelem. Gracie už ani nedoufá, že by se její manželství mohlo změnit k lepšímu. Tyto a další postavy však něco spojuje a není to jen štěstí, láska, bolest, smrt a naděje, o nichž tento zajímavý film vypráví. (oficiální text distributora)

Recenze (77)

jhrasko

Silne subjektívne - nečakane nepozerateľný paškvil so scenáristickými skvostami typu: ONA: "Bojím se důvěřovat mužům." ON: "Já nejsem muž, já sem já..ON2: "Nedovolím Ti, abys mě milovala. Protože Tě miluju já." ON3: my máme problém ? ONA3: "Ten problém, který s Tebou mám je, že mě přitahuješ. Já to s vášní moc neumím."...A TO SÁM SEBA POVAŽUJEM ZA ROMANTIKA ! ()

M.Coufield

Hmm, nemám rád slovo cliché protože hezké cliché je pořád hezké a romanticé. Tohle, no. Nevím co mělo být cílem tohoto filmu. Pokud to shrnu, jediný alespoň trochu přívětiví a herecky zdatný je příběh A. Jolie a R. Phillippe. Jinak křečovistost, neoriginalita a možná až trošku smutné a patetické. Asi je to tím že je to film z r. 98 a já ho viděl až v 06 po Love Actually a nějakých korejských romancích. Snaha snad byla, jinak ale nedoporučuji. Existuje toooolik moc lepších... ()

kyzi

Z tohoto filmu mám smíšené pocity...na jednu stranu bylo zajímavé závěrečné spojení všech postav v jednu rodinu, na stranu druhou jsem se ale chvílemi dost nudila. Také mi vadí absurdita některých konců linií jednotlivých postav, ale na to může mít každý jiný názor. Ve finále je to příběh s +- happyendem, takže to za shlédnutí stálo. ()

nash.

Mozaika v níž se mísí dokonale reálné postavy s papírem šustícími figurkami, filmová klišé s civilní přirozeností, hloupé fráze s moudrostí, smích s dojetím. Některé ze zručně proplétaných dějových linií a vztahů bych si klidně odpustil, jiné mě nadchly (nejvíc asi Sean Connery a Gena Rowlands), některé postavy byly výtečné (Dennis Quaid, Gillian Anderson) jiné naopak nesnesitelné (Jon Stewart). Sice se to rozjíždí poněkud pomalu a těžkopádně, ale pak to najednou klapne, chytne a už nepustí. Přes všechen sentiment a smutek (někdy trošku prvoplánový) až nečekaně pohodová a optimistická podívaná, která se určitě z paměti nevytratí se závěrečnými titulky. ()

Arsenal83

Hej tie podoby lásky tu boli rôzne a nakoniec skoro ani jedna. Teda okrem pravej materinskej lásky a potom ešte láska ku psom tu bola celkom úprimná. S ničím iným sa nestotožňujem a napriek depresívnym pokusom filozofovať o jemných citoch mi to efekt z neskoršej Lásky nebeskej vôbec neposkytlo. Skôr aj trochu zhnusenia, pretože ak si predstavíte, že manžel podvádza manželku s iným chlapom, ale tvrdí, že inak nie je gay, len proste niekedy klobása patrí do iného vývodu, no a potom sa vlastne dozviete, že manželka ho tiež podvádza, ale pre istotu s farárom, tak to už je tak prekombinované, že v ničom tú podobu lásky nevidím, hoci chápem, že aj toto je progres, ktorému by som sa mal klaňať. Ešte dobre, že nebola natočená dvojka, pretože som si istý, že v spleti týchto ľúbostných vláken by nakoniec aj tak manžel nakladal toho Božieho služobníka, až by sa mu límeček skrútil na pappardelle al dente. ()

Zajímavosti (12)

• Režisér Willard Carroll pochválil Seana Conneryho za jeho skromný prístup na placi: "So štábom spolupracoval úplne demokraticky. Správal sa ako najveľkorysejší herec, hoci je to nadživotná hviezda. Išiel príkladom a ostatní ho nasledovali." (Arsenal83)
  • Sean Connery sa vyjadril, že nízka gáža 50 000 dolárov mu vôbec nevadila, pretože si konečne chcel hrať postavu v jeho veku vo vzťahu s niekým v jeho veku. Len dva roky predtým zarobil len na hlavnej postave vo filme Skala (1996) 14 miliónov dolárov. (Arsenal83)