Nutně potřebuje práci, aby se mohla postarat o dceru. Nastoupí proto do farmaceutického start-upu, kterému se moc nedaří, a zaplete se tam do nebezpečného spiknutí. (Netflix)

Recenze (136)

fabecc1222

Zajímavá tématika farmaceutického průmyslu, ještě obohacené o to, že je podle skutečné události, kterou si teda nevybavuju, takže si ani nedokážu vybavit její reálný rozsah a dopad, ale film to vykresluje jako poměrně čistou špínu, na které se pár lidí vědomě obohatilo. Popravdě bych se podobnému jednáni nedivil ani u dalších farmaceutických společností. Filmařsky je to přivětivé skrze to, že je tu několik bizarních postav, které tomu dodávají takový určitý komický nadhled. Yates ukazuje, že není jen Potterovský patlal, jak ho někteří poslední roky nazývají, a že dokáže utáhnout i svůj vlastní film, kdy během dvou hodin dokáže bez větších výkyvů zabavit a vystavět příběh na úrovni zkušeného rutinéra. ()

filipvrbik

O peníze jde až v první řadě, a obzvlášť ve farmakologickém průmyslu... Emily Blunt exceluje v moc zajímavém snímku o podhoubí obchodu s bolestí... Sám beru asi deset různých léků, tak teď se budu děsit je dál brát - ale doufám, že tady je to trochu jiné než v zemi neomezených možností a už je beru řadu let.. I tak je tento film příjemným překvapením a zajímavou sondou s kriminální zápletkou, palec hore...80% ()

mzss1

[45%] Moc jsem od od toho neočekával, ale prostě jsem to zkusil. Je to ukecané, tématem to nic víc nepřinese a v druhé cca půli je to už naprostá nuda. Emily Blunt to zahrála celkem dobře – do role se hezky popasovala, ale to je asi tak vše, co se týče kladů. Ostatní herci mě už tolik nebavili včetně Ch.Evanse apod… Jak říkám, asi tak ta první hodina ušla, prostě nic, co by mě extra iritovalo, jenže pak to ztratilo i ten minimální spád, co tento film měl. Ani to není moc zábavné … Takže asi tak … ()

Mám tyhle filmy rád, ale chyběl tomu větší tah na branku, dravější tempo i lepší situačnější humor. Wall Street i Dumb Money je teda o level možná o dva výše, ale i tak má Pain Hustlers světlé momenty. Dějově sice jede dle zajeté šablony a jede bohužel bez překvapení. Emily Blunt získá se štěstím zajímavou práci a začnou se vydělávat slušné peníze, jenže člověk je na vrcholu jen chvíli a klasicky se to začně opět sypat a člověk tak nějak už čeká až to skončí. Takže pár hluhých míst se tu bohužel najde, ale to nahlédnutí do korupce farmaceutického průmyslu bylo fajn. Soud dopadl zajímavě a pro mě překvapivě a Emily Blunt si to kradla hezky pro sebe. Silná trojka. 65% ()

Katie88

Taková trochu Erin Brockowich v ne úplně legální firmě... Mimochodem i ty kulisy kanceláře na začátku jsou stejný jako u Erin :-D Emily Blunt si cením čím dál tím víc, ale příběh je takový prúměr. Nic, co by překvapilo nebo šokovalo. Hlavní postava je sice odvážná žena se smyslem pro morálku i přes všechny okolnosti, ale to je tak asi všechno. ()

• Snímek je volným zpracováním skutečného příběhu, který odhalil novinář New York Times, Evan Hughes. (Olík)
  • Film sa natáčal v Savannah a Atlante (Georgia, USA) a v štáte Florida (USA). Obdobie natáčania trvalo od 22. augusta do 25. októbra 2022. (Arsenal83)