Profesionální zloděj a jeho tým expertů chystají obří akci – loupež půl miliardy dolarů ve zlatě z trezoru na palubě letadla 12 kilometrů nad zemí. (Netflix)

Recenze (104)

VanTom

Unavenou autorskou rutinu zpočátku mírnila slušně sestavená parta (absolutnímu optimistickému přístupu jsem se i usmál), ovšem to bylo všechno, ani kousek navíc nad zadání: Geniální zloději dostanou neproveditelnou fušku, připraví plán a ukradnou zlatý náklad – v (cuku) letu. Bez vypnutého mozku to fakt nejde, stejně jsem se však přistihl, jak u dlouhé extrémní (fyzikálně i logicky lobotomické) akce v oblacích zívám. ()

domirovec

Přesně jak jsem si myslel, když jsem poprvé viděl trailer. Ne, pouze na základě traileru jsem samozřejmě nepoznal, zda-li se bude jednat o originální snímek, který fakt zazáří, nebo jestli to bude zcela nekoukatelné. Takže takhle, nekoukatelné to nebylo, ovšem žádný zázrak se však taky ani náhodou nekonal. Je to sice něco, co je možné v klidu dokoukat, ale udržet si pocit nulového zklamání je naprosto nemožné. Je to úplně bez života. Celý ten film působí jako ve vzduchu, 12 kilometrů nad zemí bezvládně vlající hadrová panenka. Není to úplně o ničem, ale postrádá to jakoukoli existující originalitu či nápaditost, která by to držela jakž takž pohromadě. Nic od toho tedy opravdu nečekejte. Je to úlet, a to vážně doslova. 2/5 ()

SidneyP

Nemůžu si ani vzpomenout, kolikrát už podobnej formát byl zfilmovanej, a tentokrát je to vše opět jak přes kopírák bez jakékoliv invence. Agentura přijde za týpkem zlodějem a jeho partou, že potřebuje pomoc s miliardářským bossem, který dělá ve světě bordel. Agentka se samozřejmě taky zná s hlavním hrdinou. Parta je složená z krásky, hackera a mistra přes trezory/zámky/vloupačky. Hlavoun týmu dá v jednom čase pokyn, že je nutné od práce odejít, protože je to moc nebezpečné. Tým nesouhlasí, jsou spolu s ním. Cestuje se po celém světě, lokace střídá lokaci. A takhle jedem celý film :) Zní to asi povědomě, co? Za co teda 3 hvězdy? 1) Za krásky, of course. Furt lahodí pánskému oku. 2) Kevin Hart NEHRAJE sám sebe. Šok, já vím, ale příjemná změna a dá se na to koukat. 3) Film dobře odsejpá. Nic víc k tomu říct nemůžu. ()

kingik

Naprosto podprůměrný akční film, na němž není co chválit. F. Gary Gray se pokusil o odklon a namísto finančně nákladného filmu natočil zpočátku hodně ukecanou frašku a posléze přidal letmo zastaralé akce, co má až parodické vyznění. Kevin Hart vede zlodějskou partu na zabití, jejich úděsné pokusy hláškovat plní hlavně první polovinu filmu a je obtížné se z té zdlouhavé nudy náhle zkoncentrovat na porci akce v polovině druhé. Ta rovněž nepřináší velkou útěchu a akční pokrokovost. Paluba letadla je až příliš evidentní maketou, letadlo je legračně animované, akce vypadá na dnešní dobu bídně a zaostale. Herci jsou rozděleni do různých kategorií. Kevin Hart nemá moc co nabídnout, obstarožní Jean Reno v záporné roli zaniká a Gugu Mbatha-Raw je coby agentka Interpolu jen na ozdobu. Zbytek herců nemá smysl moc komentovat, je strašný a Mistr převleků Vincent D´Onofrio zřejmě stupidnější roli ještě neztvárnil. Nechápu, že nalepení vousů a paruka je ve filmu považováno za maskérský vrchol. Dalším omylem bylo najmout na post scenáristy Daniela Kunku, který svým béčkovým scénářem vše spolehlivé potápí. A režisér se za celou dobu nepokusí snímek něčím ozvláštnit, režírovat vždy uměl, tentokrát ukázal, jak nešikovný umí být. Hart a spol. nezazářil a ve vzdušném prostoru spíše diváka týral než bavil. 4|10 ()

Spiker01

Opět další hejt na film Netflixu, což je už samo o sobě trademark. A ačkoliv jsem měl nutkání Let úplně vynechat, nakonec mě příjemně překvapilo všechno na tom filmu. F. Gary Gray zavzpomínal na časy Loupeže po italsku, nabídl nádherný obraz v nádherných lokacích ( je hodně znát, když je to před zeleným plátnem, i v tomto filmu) a taktéž pro mě i sympatické osazenstvo, dokonce i s několika známými tvářemi, které bych zde nečekal. Kevin Hart už má doufám své komediálnější já za sebou, tahle poněkud serióznější poloha mu sedí mnohem více, pro Gugu Mbatha-Raw jsem měl vždycky slabost (až jsem si ji spletl s Kerry Washington); za to Sam Worthington je tu naprosto tragickej a Jean Reno tu má pár scén a na to, jaký tp byl před dvaceti lety bůh, je docela smutné na něj koukat nyní. Doufám, že dvojka bude, zrovna tady bych si jí docela přál. ()

Zajímavosti (9)

• Keď sa Jorgensen (Jean Reno) stretne so ženou z Leviathanu, veľký obraz plachetnice visiaci na stene je Rembrandtov "Kristus v búrke na Galilejskom mori". 18. marca 1990 ho ukradli z Múzea Isabelly Stewart Gardner v Bostone. (Arsenal83)
  • Při ceně 2 000 amerických dolarů za unci by 500 milionů dolarů zlata vážilo 7,8 tuny. (Johnny.ARN)
  • Film má určité podobnosti so skorším filmom režiséra Graya Lúpež po taliansky (2003). Všetko sa začína v Benátkach prenasledovaním člnov a hlavnou lúpežou je kradnutie tehličiek zlata. (Arsenal83)