Imunolog Steven Seagal se snaží najít protilátku proti nebezpečnému viru, který do vzduchu úmyslně vypustila militantní skupina v čele s Patriotem. Musí to být co nejrychleji, neboť v důsledku biologické katastrofy umírají stovky lidí… (TV Prima)

Recenze (248)

HiddenDragon

musim priznat ze Seagala rad nemam, ale kdo tomuto dava "odpad", ma moc uzke mantinely...a moc toho nevidel. Samotny Seagal natocil mnohem trapnejsi filmy, jak by pak mel clovek hodnotit ty...? Toto byl uplne normalni poloakcni film s docela dobrym padouchem (herec je to celkem znamy) a uveritelnou zapletkou (v US se posledni dobou deji i silenejsi veci, takze tento terorista neni zadne sci-fi). Dostavila se lehka nuda, ale jinak se na to koukat dalo. Krome poslednich 5ti minut, pozor spoilery: kdyz pominu "nahodu", ze rostlina, jejiz vytazek neutralizuje toxin, se zrovna zazracne vyskytuje na miste, kde teroriste latku rozsiri, a ze vetsina mrtvych je tu spis postrilena, nez zabita onou "5th level" nebezpecnou latkou jak rikaji, tak jako lekar jsem si rikal, ze pokud se nestane nic trapneho, necham tomu dve hvezdy, ale posypat infikovane lidi kytickami z vrtulniku a volat "uvarte si je", to je fakt moc :) nechapu proc tam normalne nenapochodovali dalsi doktori v oblecich a nedali kazdemu vakcinu. Konec je odpad, jinak je film prijatelny. Lepsi varianta: Outbreak s D. Hoffmanem ()

Martin741 odpad!

Patriot uzaviera akusi volnu Stevovu ekologicku trilogiu, nastartovanu uz filmom Aljaska v Plamenech. A ako to u trilogii byva dobrym zvykom, trojka je takmer vzdy najslabsia. A Stevo nie je Tabarnaszial ziadnou vynimkou. Patriot je film, v ktorom si samotny velky Stevo nasadil okuliare a hned ma byt z neho tazky intelektual? K tomuto sa da napisat snad len velke LOL Dejova linia je asi takato : teroristi planuju biologicky utok na USA - len neviem odkial, asi z z hospody IV. cenovej kategorie..... K filmu prakticky niet co chvalyhodne napisat, snad len : Gratulujem Stevo k tomuto scenaristickemu vyplachu, Bravo dementnej rezii, ziadnym poriadnym akcnym scenam, a tragickym hereckym vykonom. Seagal krasne ukazal, ze je herecka katastrofa. 0 % ()

Wacoslav1

Tady začal nenápadný rozpad Seagalovy kariéry. Nudná agitka ve které se dozvíme, že biologické zbraně jsou svinstvo. Akce je tu minimum, keců na krátkou stopáž až neadekvátně moc. Jo a milý vegetole : je hezké, že píšeš, že tenhle film už z principu akční být neměl, ale pak nechápu proč do něj Seagal lezl. Jako sorry akce a bitky mu šli vždycky dobře, ale jeho prkenná předávání rádoby poselství mu nešla ani náhodou. Na druhou stranu souhlasím, že oproti již zmíněnému Tickerovi má tohle aspoň nějakou profesionální a filmařskou kvalitu a pohled na ještě nevyžraného Seagala v solidní formě je osvěžující, takže nakonec tu 1* napálím. V době vzniku jsem to bral za ultimátní odpad, ale to jsem ještě nevěděl jakými skvosty nás Stevo bude zásobovat v budoucnosti...15% ()

pospech11

Tímhle filmem začínám béčková rychlotvorba Stevena Segala a tak to taky vypadá. Teroristi, kteří v malém městečku vypustí smrtící virus aby ukázali že sou vlastenci a po vypuštění navíc zjistí že jejich sérum je k ničemu. Zápletka ubohá a příběh o ničem. Hvězdičku dávám za originální zabití kdy steven vrazí do oka skleničku od šampaňského. ()

Lateef

Od malička jsem se rád motal mezi zkumavkami, jehlami a mrtvolami, takže když jsem se pak v patnácti rozhodoval co dál, doktořina byla pro mě jasná volba, jakoby říkala tvář Wesleyho McClarena. Cha chá, vtip roku. Já nevím, proč se proboha Seagal upíše takovýmu blábolu! On je tu od toho, aby mlátil, kopal a řezal uječený a drzý smrady a né se šťoural v baňkách! Jedna hvězdička za to, že i v té největší pitomosti má Steven pěkný ohoz (sluší mu prakticky cokoliv) a za jeho typické pohyby (chůze, uchopování předmětů), které jsou pro něj charakteristické...toť vše! ()

• První film Stevena Seagala (Dr. Wesley McClaren) vydaný přímo na video, nicméně v některých zemích byl i přesto uveden v kinech. (DJMaroko)
  • Vo filme má Dr. Wesley McClaren (Steven Seagal) svoju asistentku. V skutočnosti je to Seagalova dcéra Ayako Fujitani. (Seag)
  • Film se natáčel v Ennisu v Momtaně. (rafix)