Malé batole, které se ztratilo třem zcela neschopným únoscům, prožívá svá první velká dobrodružství ve velkoměstě. Zlosyny tak zcela nevědomky, leč o to důkladněji vytrestá... (oficiální text distributora)

Recenze (152)

TerezaVanCZ

Někdy mi přijde, že někteří uživatelé zapomněli jaké je to být dítětem. Trable prcka Binka byly mým nejlepším kamarádem na videokazetě..pokaždé když jsem byla nemocná nebo se jenom nudila, rodiče vytáhli Binka a šups s ním do videa. A já se bavila a bála se, mnohokrát ve stejný moment. Teď, když jsem starší a podívám se na to s odstupem, tak vidím některé nedokonalosti, ale 5* nedává mé dospělé já, ale mé 6-ti leté. Tak mu to prosím odpusťte. ()

ostravak30

Trable prcka Binka je film, který je postaven na klasických skečích typu Sám doma. Některé scény se navíc této slavné komedii hodně podobají, napadlo mě, když jsem je viděl. A není divu. Pak jsem si přečetl, že autorem scénáře je muž, který se podílel rovnou na třech dílech Sám doma a podobný humor se využívá i v jeho 101 dalmatinech či Dennis - postrach okolí aj. Je to vlastně pořád dokola. Pachatelé zločinu jsou ňoumové a dostávají pořádně na frak. Jenže je to prostě komedie a u komedie je nejdůležitější, jak je směšná a zábavná. A to prostě Trable jsou. I díky Joe Mantegneovi, který trpícího únosce skvěle zahrál. ()

JimWalker007

Prcek Bink je len nástrojom, štetcom, ktorým perfektný Joe Mantegna vyčaroval slzy smiechu v mojich očiach, keď som sa na tomto filme zvíjal od smiechu v kine prvý krát. Spoločnosť mu robia dvaja podarení nahrávači. Scénu s gorilou - kým sa ešte nestala hviezdou v slovenskej politike - si vždy rád pozriem, a počas hluchých miest je vždy čas zbehnúť do chladničky pre pivo. A keď budú horieť nohavice v rozkroku tým, čo tento film považujú za odpad - rád ho uhasím. Od Binka ruky preč! A choďte sa radšej smiať na filmoch Larsa Von Triera... ()

topi80

Banda tří imbecilů unese batole, které zatím umí jen žvatlat a lézt po čtyřech. Batole jim zdrhne a vydává se do města, což vyvolá spoustu dalších vtipnějších či vyloženě trapnějších (hořící rozkrok) situací. Já jsem se bavil dobře, batole bylo roztomilé a padouši hodně vtipní. Film by byl lepší, kdyby samo batole bylo více vtaženo do situace a s neviňátkovskou škodolibostí našim třem přátelům také něco úmyslně provedlo. Námět pro pokračování? ()

helloween93

V první polovině devadesátých let byla po megaúspěchu Sám doma populární látka o boji dítěte/zvířete proti přitroublým zlodějům a na této vlně se chtěla svést i infantilita Baby day’s out. Je pro mě záhadou, proč John Hudges psal scénář a dělal producenta u tohoto drahého a hloupéjo filmu. Jedna hvězda za scénu, kdy Bink zapalovačem pálí jednomu z únosců koule. Zbytek založen na debilitě. Nedivím se, že snímek v kinech zcela vyhořel. ()

Zajímavosti (10)

• Snímek byl v jížní Asii tak populární, že byl dokonce považován za úspěšnější film než třeba Star Wars. (griph)
  • Banda únoscov jazdila na automobile Van General Motors G-Series z roku 1994. (Raccoon.city)