Seriál nás zavede do zákulisí firmy Orange County Choppers, kterou vlastní rodina Teutelových, otec Paul Sr. a synové Michael a Paul Jr. Na zakázku vyrábí exkluzivní motorky na míru pro bohaté zákazníky. Mezi ně patří kupříkladu Russell Crowe nebo Bill Murray. (oficiální text distributora)

Recenze (146)

BoPo

Moje prvé televízne stretnutie s americkým fenoménom menom chopper. Zo začiatku je to lákavé. V každom diele sledujem vznik choppra od úplného začiatku až do predania zákazníkovi. Doplnené častými spormi medzi otcom a jeho synom, resp. časom synmi. No pri pozretí iných seriálov venovaných stavbe motoriek, človek zistí že týpci nerobia až tak úžasné motorky, konkurencia jednoducho dokáže oveľa viac a navyše ich hádky a nezhody začínajú stále viac pripomínať zle nacvičené herecké výstupy. Takže ďakujem, ale už si neprosím. ()

Pepinec

Nemělo by mě překvapit, že v dnešní době vznikl ke všemu již vytvořenému seriál o chlápcích, kteří dávají dohromady motorky. No a vida, stejně plně nerozumím tomu, že někdo vleze s kamerou do garáže, poskakuje kolem antiasertivního otce se synem, a posléze na tom postaví kariéru. Není však potřeba chápat všechno. Když pominu prvotní pohnutku nebo záměr, musím uznat, že své obecenstvo si tato odrůda reality show patrně najde. Vlastně už našla, podle zdejšího hodnocení. ()

Daewiik

Kdyby to bylo jen o stavění motorek - pak bych se sice taky nejspíš nedívala pravidelně - ale mělo by to úroveň. Nejvíc mě tam vadily asi ty jejich problémy, typu že taťku bolí zub a má strach ze zubaře a vznikl z toho celý první díl, jo a mimochodem tam taky stavěli nějakou motorku...Jako kdyby to měl být jejich životopis a já myslím že to mělo být spíše o motorkách. Koho zajímá nějaký chlápek s vousy jako náš kocour a jeho problémy se synkem. MOTORKY, kdyby tam byly jen ty motorky pak ano. ()

kenkaku

podívaná okolo OCC má celkem 6 řad (165 epizod). Prvních 5 (cca 140 epizod) je prakticky jedno a to samé. OCC staví motorku. Během stavby se Paul Sr. rozčilje (neskutečnej rapl), Paul Jr. se chová jako fracek (všechno vím nejlíp, chodím si do práce kdy chci) a retard Mikey (ten prakticky ve svém věku 30let nepracuje... jen tak se fláká a vymýšlí jak dělat cokoliv jiného než makat). Stavění motorky má ale vždy prim. Eskapády ústřední trojice jsou spíš jen tak na oživení. Poslední řada je ale zlom. Paul Sr. dojde trpělivost a oba lemply vyrazí... dozvíme se, že je vyléčený alkoholik, podíváme se na jeho druhou svatbu, atd... Jr. si uraženě založí vlastní firmu (protože ví vše nejlíp) a plácá se se svou ženou od butiku s oblečením, re-designu grillu až po "vlastní firmu na motorky" (do které přetáhne bývalé zaměstnance OCC mimochodem) a Mikey (krom toho že skončí v léčebně) se stále jen tak poflakuje a hraje si na cokoliv jiného než pracujícího člověka (hraje na klavír, maluje - no... čmárá jako dítě, dělá charitu). Stavby motorek jdou krutě do pozadí a centrum dění berou vztahy a životy všech tří. Někomu to může přijít jako "ta pravá zábava"se někomu vrtat v životech, nicméně u pořadu o motorkách to spíš otravuje. Původní série tedy šla do kytek a po roce vzniklo "pokračování" Americký chopper: Senior versus Junior (4 řady, 70 epizod), které se snaží vrátit tam kde byly původní epizody. ()

williamriker

Pěkné motorky. Převažně skládané z objednaných dílu, pak už jen trochu doladí design (musí se nechat že jim to opravdu jde). Nejvíce mě však na tomto pořadu štve, jak uměle hrají rozpory, jen aby to nebyla nuda. Pak neustále říkají jak málo času mají, aby to bylo napínavý... a tak bych mohl pokračovat. Prostě americké myšlení po americku. ()

Zajímavosti (12)

• Rodina Teutulovcov si zahrala v jednej časti sitkomu Volajú ma Earl (od r. 2005) a Paul Sr. s Paulom Jr. si dokonca strihli malé cameo úlohy vo filme Divé svine (2007). (m.a.t.o.)
  • Paul Teutul Sr. pôvodne podnikal v oblasti výroby ocele a stavbu motoriek na zakázky mal iba ako hobby. Oficiálne sa začal venovať výrobe chopperov v roku 1999, kedy založil dnes už známu firmu Orange County Choppers. (m.a.t.o.)
  • Spoločnosť zamestnáva 26 pracovníkov (stav ku koncu roka 2011) a vyrába približne 150 motocyklov ročne. (m.a.t.o.)