Dva roky po invazi Marťanů na Zemi, představy a noční můry George'a Herberta se vyplnily. Oni se vrátili. Země byla opět napadena mimozemskou civilizací z kosmu. Tentokrát ale, armáda je nebude chtít zničit jen na Zemi. Chce si to s nimi vyřídit i na červené planetě MARS. (LIVINGDEAD)

Recenze (47)

L_O_U_S odpad!

Když jsem se před pár dny díval na první díl, netušil jsem, že existuje i druhý a že ho za pár dnů budou dávat na Barrandově. Tentokrát dávám bez milosti odpad. Nedodíval jsem se. Možná mi na konci něco ušlo, hodně se tam mluvilo o cestování v čase, takže je možné, že veškeré rozdílnosti oproti jedničce byly vysvětleny právě na konci filmu. Georgeova žena se v druhém díle nevyskytuje, takže tentokrát divák neuvidí žádné kozy. Pokud si dobře vzpomínám, měly mimozemské transportéry v prvním dílu šest nohou, takže netuším, proč mají v druhém díle nohy jen tři. Největší záhadou je pro mě ale změna pohlaví Georgeova potomka, který byl původně dívka a teď je kluk. Nejspíš se jedná o chybu dabingu, Alex je přece jen mužské i ženské jméno a k záměně mohl přispět i jeho androgynní vzhled, ale pokud si dabéři nedokáží pohlídat něco takového, je to smutné. Dále je směšné, že ačkoliv dokázali tvůrci (jinak naprosto mizerných) efektů vytvořit stovky stíhaček, z důvodu nízkého rozpočtu se podíváme do kokpitu tak maximálně dvou. Ze stejného důvodu pak film působí neskutečně vyprázdněným dojmem, kdy se o záchranu světa starají dva vědátoři v improvizovaných podmínkách a lidskou tvář aby člověk pohledal. Režie se tentokrát ujal sám C. Thomas Howell, představitel hlavního hrdiny, což by jinak mohla být zajímavá změna, ale u takovýchhle filmů je to úplně jedno. (1 170.) ()

Musak odpad!

Plně se všemi, kdo dali odpad souhlasím, jenom ještě přidám další poznatek a to, že hudba ve filmu je často více nahlas než hlasy (ne)herců, takže jim není moc rozumět. Ale to v tomto filmu je stejně uplně jedno. Každopádně doporučuji shlédnout, abyste viděli, co je opravdu, ale opravdu špatný film! ()

LIVINGDEAD

++++Pár ..... mne tady namíchlo a proto dávám filmu 5 * JAKO PROTEST !!!!! ++++Já přiznávám, není to Holywoodský trhák a možná jsem i mírnější, protože jsem k filmu dělal titulky. (mimochodem důvodem bylo spoustu požadavků na tyto titulky!) Viděl jsem ho 3 x a některé scény i několikrát. :-) Ale hlavně jsem viděl stovky horších filmů než je War Of The Worlds 2 : The Next Wave! --->(Jako např. v poslední době : Výheň, Gabriel-anděl smrti, Botched, Temný obraz, Noční hlídka, The signal, 10 Million BC, Svatyně, 1942, Vítej v džungli, 2012 Doomsday, The Apocalypse, Gympl, Joshua, Dreamland, Blur, The Last Winter, Holka na hlídání, The Ferryman, Sublime, Zodiac, Zmizení, Grim Reaper, Uneseni, Patro smrti, Úplně mimo, Maryňák, Alien Express.... a mohl bych ještě týden pokračovat!) Má sestra film viděla a označuje ho jako odpad :-) ()

Isherwood odpad!

Nejúčinnější argument pro to, abychom si vážili Emmericha a možná i velkého Uweho. Zároveň je to důrazné memento pro filmová studia, která by měla zlý úmysl natočil adaptaci Half-Life jako typické videoherní béčko. Není to sice takové zvěrstvo jako 100 Millions B.C., ale ani potrhaný igelit představující vnitřnosti emzáka mi nezabrání další výtvor kluků z Asylumu odpálit, furt je to hlavně zdlouhavě nevtipná nuda. ()

Pitryx odpad!

Nu, na rozdíl od prvního filmu přibylo „efektů“. Tedy hlavně potrhaných záclon a jakýchsi závěsů. Určitý posun byl i v ději. Chtěl jsem hodnotit stejně, protože oba filmy byly stejné pakoňoviny. Avšak protože jsem zde zaměstnal občas rychloposun, nemohu dát nic. Navíc mi vadily dvě dějové linie. Jak se z holky Alex v prvním filmu, stal kuk Alex v pokračování, to mi hlava nebrala. V obou ho (ji) hrál stejný herec. Domnívám se, že by za to mohl moci špatný překlad do češtiny? ()