Když se v lesích za městečkem najdou zohavené mrtvoly dvou děvčat, podezření okamžitě padá na mladého Johnnyho, který jediný má přístup ke kyselině, která spálí těla. Ani po jeho zatčení však nenastane pokoj. Pravým pachatelem dalších hrozných zabití je totiž zmutovaný had... (oficiální text distributora)

Recenze (130)

oh_my_god odpad!

Je to naprosta blbost, opravdu nedoporucuji, i kdyz je pravda, ze jsem se pri nekterych scenach dost pobavila - napriklad kdyz dva lidi nasedaji na kola a snazi se na nich ujet obrimu hadovi, ktery zabiji kohokoliv potka a muze vyvinout rychlost az 50 km/h, a pritom porad maji dost casu, aby si nasadili cyklistickou helmu... ()

senoritar odpad!

Nechci být malicherná detailistka, ale odkdy had řve?? Vetšinou mi nevadí sledovat horory z levnějších produkcí, ale tahle sračka by se měla zavřít někam do sejfu pro nejhorší filmy, které by už nikdy neměly přijít na televizní obrazovku. Divím se, že i ten had se nezděsil a neutekl. Casper Van Dien by měl vážně začít číst scénáře, než nějakou roli přijme. Nekoukatelné. ()

Stanislaus

Člověk viděl už přerostlé žraloky a krokodýly - teď přišli na řadu gigantičtí hadi. Python není rozhodně obyčejný had - téměř nic ho nezničí, je rychlý a všude kolem stříká kyselinu. Dokonce dokáže useknout ocasem hlavu! Tento výčet už člověku hodně napoví, co se kvality filmu týká. Skrz naskrz céčkový animal horor, kterému do "béčkovosti" známé tváře jako Casper Van Dien či Robert "Freddy Krueger" Englund ani omylem nepomůžou. Je vtipné - nebo spíše "vtipné" - pozorovat, jak jsou ty všelijaké potvory čím dál chytřejší, zatímco lidi, co se nechtějí nechat sežrat, jsou stále blbější. ()

Kryton odpad!

Stačilo mi jen pět minut začátku a více už nikdy nechci vidět. Všichni "herci" spíše nehráli , scénař má jen jednu stránku a triky nebudu komentovat. Atmosféru to taky nepotkalo. Jestli todle někdo má za horor tak asi protože je to tak strašný film po všech stránkách. Dostat do ruky kameru a gumový želatínový hady udělám lepší horor. ()

fishki odpad!

Po zhliadnutí tohto jemne pritiahnutého za vlasy "diela" som mal chuť skočiť na filmy ako ANAKONDA alebo SILENT PREDATORS a dať im 4*, pretože oproti tomuto sajrajtu si to zaslúžia. Je to naozaj humus........... kravina najhrubšieho zrna.........a veľmi veľmi veľmi zlý film, ktorý sa v niektorých chvíľach márne snaží vyzereať ako komédia typu ÚTOK PAVÚKOV. Casting je viac než podrpiemerný. Casper Van Dean s knírkom bol rovnako drsný, ako Johny Rambo v červených lodičkách od Armaniho. (Od tejto chvíle už nemôžem Deana vidieť.....vždy mi ten jeho look vyvolá na tvári úsmev gigantických rozmerov :o)) Jedinou svetlou stránkou filmu bol Robert "Freddy" Englund, ktorého mimika bola opäť neprekonatelná. Čo sa týka efektov, tak tie boli horšie ako v Krtečkovi a klahotkách. Tupý scénar, hrozný herci, príšerná réžia...skrátka odpad! na n-tú! Ale je možné, že tým že som zaspal posledých 5 minút, som prišiel o nejakú super pointu a nejaké prekvapivé rozlúštenie....:o)) Dávam ale "lepší" odpad, pretože i keď sa to zdá zvláštne, táto kravina mi pomerne rýchlo utiekla a to si u filmov vážim najviacej. ()

• Natáčelo se ve městech Santa Clarita, Malibu a Los Angeles. (Cheeker)
  • Během natáčení byla zkonstruována a použita hlava Pythona v reálném měřítku, ale nakonec se ve filmu vůbec neobjevila. (Cheeker)