Telefon

Žijí ve stejném bytě, ale každá v jiné době. Sériová vražedkyně se dovolá ženě, od které ji dělí dvacet let, a vsadí její minulost i život, aby změnila vlastní osud. (Netflix)

Recenze (172)

FritoleXx

Naprosto bravurně zvládnuté vyprávění s přehlednými časovými změnami, u nichž se člověk necítí jako pitomec, protože by nestíhal pobírat tvůrčí záměr. Hlavní herecká dvojice svými výkony pak drží diváky v neustálém napětí a celkově jde o jasnou 5* záležitost. Jenže pak příjdou titulky a prostě... proč. Ach jo. ()

agentmiky

Už už jsem šahal po velice tučných čtyřech hvězdách, ale ten konec mě zklamal, a to na plné čáře. Samozřejmě, když přihlédnu ke zbytku, tak uznání nadstandardních žánrových kvalit se ten film bezpochyby dočká. Samotný námět člověk mohl zaznamenat u pár jiných filmů z minulosti (jako příklad uvádím Frekvenci), ale to zpracování s sobě skrývalo jistý druh kouzla. Ač se to nemusí na první pohled zdát, tak se jedná o dost minimalistický snímek založený zejména na výkonech obou hlavních postav. Ta herečka ztvárňující tu vražedkyni byla jedním slovem brilantní, svou sokyni porazila v rámci předvedeného výkonu o pěkný parník. Scénář se udržoval vysoko po většinu stopáže, zvraty se zde nešetřilo a párkrát se mi stalo, že jsem na ty plot-twisty čuměl jak puk. O napětí není nouze, pár sekvencí ve vás chvilkami vyvolá náběh na infarkt, v tomhle ohledu luxus. Jen je fakticky škoda, že takto úžasně rozehranou podívanou s nápaditým scénářem se rozhodli uzavřít tak překombinovaným a pro mě nepochopitelným koncem. Třeba mi to při druhém zhlédnutí bude dávat větší smysl, ale prozatím musím film ohodnotit známkou tři plus. 7/10 ()

oLí

Trochu bych mírnil to hrocení s Frekvencí - ok, o tom filmu víme snad všichni, je fakt dobrej, myšenka s Telefonem zprvu téměř totožná, ale je originální samotná Frekvence s Quaidem ?;) Tohle je dobrá variace, ne dokonalá, ale korejsky dobrá se vším, co k tomu patří. Dobře odvyprávěné, nasnímané, hlavní záporná postava sexy. Dalo vzpomenout na Butterfly Effect, celkově prostě spíš chválím a doporučuji. 7.5/10 ()

Frajer42

Pokud očekáváte horor, tak se snímku velkým obloukem vyhněte. Tento film je hororu vzdálený asi tak, jako Ivan Bartoš inteligentnímu člověku. Nicméně prvotní zklamání z toho, že nepůjde o horor brzy vystřídala spokojenost, že po delší době uvidím velmi kvalitní mysteriózní snímek, který sice nepřichází vůbec s ničím novým, pouze zrecykloval již mnohokrát použitou myšlenku ohledně spojení se s osobou v minulosti, která změnou v minulosti provede změnu v současnosti. Tento nápad tvůrci okořenili typicky šílenou korejskou atmosférou s totálně vyšinutou ústřední vražedkyní. Taky oceňuji, že děj není zcela předvídatelný a má hodně sympatický vývoj. Snad jen nutný úvod byla trochu nuda. [82 %] ()

LasT_Olt

Jako mnoho ostatních tady i já se pokládám za samozvaného velmistra v časových paradoxech, tudíž můžu se vší smělostí prohlásit, že mi to nedává moc smysl. Pokud jsi však normální člověk a nejsi retardovaný jako já, užiješ si to a budeš nadšený/á. V případě, že nejsi normální a máš potřebu každý film s časovými hrátkami v hlavě celou dobu analyzovat jak totální kretén, tak se v hodnocení shodneme a můžeme si s čistým svědomím podat ruce. Takže pokud dáš logiku pryč, tak je to sice vykradený nápad, ale furt super nápad a to už je od Netflixu vlastně nadprůměr ne? ()

• Natáčení začalo 3. ledna 2019 a bylo ukončeno 2. dubna 2019. (PamPero 1)