Dva nezadaní už mají po krk toho, že jsou na svátky vždycky sami, a tak uzavřou dohodu a na všech oslavách v roce si navzájem dělají doprovod. Pak ale přeskočí jiskra. (Netflix)

Recenze (211)

TheEvilTwin

Netflix po dlouhé době vydává pohodovou randící komedii se sympatickou Emmou Roberts a Lukem Braceym, kteří mezi sebou mají dobrou chemii a s výsledkem jsem spokojený. Ničím to z žánru vyloženě nevyčnívá, ale ani v ničem nezaostává a hlavně se na film hezky kouká a takové filmy mám rád. Příjemný, odpočinkový nadprůměr, který mnohdy i pobaví a na nic si nehraje. ()

FritoleXx

V posledních letech už nekoukám na hollywoodské komedie ani romantiku příliš často a tohle bylo po docela dlouhé době, nicméně jsem rád, že tyhle filmy vynechávám a asi je budu vynechávat i do budoucna, protože jsem z Holidate trochu znechucen. Ne ani tak z kvality samotné filmařiny, to ne, rozhodně se to docela příjemně sleduje a nemůžu říct, že bych se vyloženě nudil, neb je to prostě obyčejná rodinná pohodovka, ale přijde mi poněkud smutná ta nulová snaha o byť jen špetku originality v jakémkoliv směru. Holidate je i přes námět s potenciálem naprostá definice klišé romcomu od hnusně vyumělkovaného vizuálu, přes nudné vedlejší postavy, předvídatelné zvraty až po nesmírně trapný závěr. Kdyby to aspoň bylo vtipné, což i přes zoufalou snahu o neustálé hlášky fakt není. Pokud vám nevadí stokrát to samé, tak směle do toho, neb katastrofa to vyloženě není, ale pokud už jste viděli pár desítek amerických romantických filmů, tak není důvod to vidět, nic nového vás tu nečeká. ()

Tak buď vám rom-com sadne, alebo nie a Holidate mi sadol. Nie úplne v každom momente, občas sa dostávame na hranu trápnosti, ale aj v takých prípadoch nás čaká nejaká pointa. Roberts je super a je len dobre, že sa tvorcovia nesnažili k nej dosadiť nejakú superhviezdu, Bracey tak bol možno najlepšia možná voľba. Samozrejme film najlepšie zafunguje na sviatky a osobne si myslím, že o rok bude uvedený aj na niektorej z našich komerčných staníc. Najviac pobavil Black Panther, máme tu silného kandidáta na stvárnenie hlavnej úlohy v potencionálnom sequeli. Samozrejme v kostýme z Holidate. ()

bearmeedek

Úplně potichu řeknu, že to je kousek nad průměrem. Film sice spadá do kategorie stokrát viděných a podobných filmů, ale je současný. Tím myslím to, že hlavní dvě postavy tak myslí, pohybují se a chovají se tak. Takže i když většina těch ostatních zapadají do těch starších filmů, výsledek je jiný. Několikrát jsem se zasmál, což je u současných komedií skoro divné. Zajímavý byl i v ději zařazený roční přehled v Americe slavených svátků. ()

chrispe

Tuto romantickou komedii rozhodně táhne Emma Roberts, škoda že ji neobsadili zajímavějšího partnera. Na jedno podívání proč ne. Od Vánoc do Vánoc přes všechny svátky. Bylo to milý, zasmála jsem se a i když se to nevyhlo uříznutým částem těla a ho*nům, bylo to ve snesitelné podobě. 3,5* ty tři mi přijdou málo, ale ke čtyřem se nějak nemůžu donutit. Je to lehký nadprůměr, který dost kazí ten závěrečný kýč, i když ho každý vlastně čeká. Ale tohle prostě tvůrci přehnali. :D ()

• Ve scéně v obchodě, kde Sloan (Emma Roberts) mluví o tom, že by Ryan Gosling nikdy nešel sám nakupovat, je za jejími zády vidět muž u chladícího boxu, který nápadně připomíná právě Ryana Goslinga. Všímaví diváci o tom hojně diskutovali na sociálních sítích, až nakonec herec Chad Zigmund (který je Goslingovi velmi podobný) na Instagramu prozradil, že tuto postavu ztvárnil právě on. (Nikitera)
  • Natáčení začalo v květnu 2019 v Atlantě ve státě Georgia (USA). (ČSFD)