Tajemství jsou odhalena a Boba Fett se dozví novou informaci. (Disney+)

Recenze (68)

-bad-mad-wolf-

Poslední dvě epizody kdekdo namítá, že je to moc Mando a málo Boba, každopádně podobné výtky jsou trochu mimo. Naopak, symbiotické zpracování materiálu je výbornou volbou, která umožňuje širší rozprostření vyprávění, aniž by kdokoliv významněji trpěl. Tenhle spin-of byl koneckonců s Mandalorianem od prvopočátku úzce spjatý - v Mandalorianovi začal, s Mandalorianem tematicky souvisí, v Mandalorianovi byl oficiálně ohlášen a pokud bude třeba, v budoucnu se od Mandaloriana osamostatní. Vzhledem k tomu, že Fettova linie aktuálně směřuje k jedinému cíli, kterému je věnována péče dostatečná, není ani druhý odklon do bratrských vod na škodu. Pokud by se k bratříčkům v dalších seriálech nezaujatě přidala ještě nějaká ta sestřenka a synovec, buďme rádi. A zbytek? "I will give you a choice." - je až paradoxní, jak silný tenhle moment byl v kontextu příběhu, v němž zjevně nepřehodil výhybku vypravěč (Kathleen Kennedy, jdi se bodnout). ()

Martrix

Velmi rozporuplné pocity. Návrat některých postav patří do jiného seriálu, navíc i v Mandarinkovi jsem považoval tyto pasáže za superfans cameo service. Na mě to prostě nefunguje, protože vím, že jde o fake. A tady navíc i zbytečně rozvláčný fake. Nicméně jsem ochoten přivřít ústa, protože jsem dostal dárek v podobě postavy, která se mi moc líbila v CW a kterou považuji za superpadoucha. Teď už mi chybí jen nejmenovaná sithská učednice, tč. bez mistra, která snad bude zatápět Kenobimu. Na můj vkus je tento díl jako vagón nacpaný hračkami...který je ale součástí nesprávného vlaku. Jakožto epizoda seriálu o Bobanovi, dost o ničem. ()

William_

Je hezké vidět, že se vlastně všichni vysrali na Bubáka Feťáka a naplno se můžeme vrhnout na pokračování Mandaloriana. Stejně první 4 epizody stály za hovno, tak ten seriál aspoň zachráníme tímhle. A nutno říct, že to seriál nikoliv zachránilo, ale oživilo. Jinak by se na tu splašku asi málokdo podíval. ()

Wyrdas

Starej, dobrej R2D2... zase vše co řekl, to vypípali. Sprosťák nepoučitelnej. Mravenčí roboti mě upřímně dostali. To byl opravdu dobrý nápad. Jako velký milovník westernů hodnotím dvěma hvězdami. Protože zbytek je téměř odpad. Parodie na Jedi učí loutku baby Yodu. Sorry, ale on se fakt vždy pohybuje jako plyšák na provázku. (Pokaždé a vždy, ale v tomto díle je to obzvláště patrné). Takže na jedné straně velmi cením Cad Banea, protože na něj jsem se opravdu těšil. Na straně druhé celý tento díl vlastně nic moc nepřinesl. Moc táhlé a zbytečné. V kasinu opět nehráli tu naši, což zřejmě vyústilo v onen bombový nesouhlas. A v poslední řadě musím říct, že Ahsoka mě osobně moc neoslovila. Naopak. Představoval jsem si ji (na základě časopisů, knih a animovaného seriálu) úplně, ale opravdu úplně jinak. ()

PKD

Tak ano, tvůrci se zřejmě vykvákli na Bobu a od 5.dílu nám už jede 3.s. Mandarinky. Ne, že by mi to nějak kór vadilo, ale je to trochu podivné rozhodnutí, když to má jen 7 dílů. V každém př. jsem musel zpětně předělati hodnocení skoro všech předchozích dílů, což se mi nikdy u žádného sledovaného tv s. snad nestalo.;-) A jelikož zde nechci nějak extra spoilerovati, tak 1.pol. je totální nášup. A ta druhá jest regulérní western, ve které se objeví z masa a kostí jistá modrá a ne moc kladná (prostě hajzl je to) postava z CW v.2.0 ze které jsem fakt nemohl. Už dávno jsem si říkal, jaké by byly hrané CW 2008 a tady i jinde jsou už malé střípky. No, byla by to bomba, leč neúnosně drahá, to je jasné. Ale byl by to fakt zážitek. Nic proti cgi tv s. Hmmm, tak teď nevím, zda mě posl. díl této minisérie ještě zajímá, hehe. ()

• Rasa Duros, reprezentována Cad Banem, byla poprvé představena ve slavné scéně kantýny v Nové naději (1977). (Veskoslav)