Recenze (1 250)
Vrah naoko (2023)
Cute & hot!
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Viděno v IMAX a dekl mi to úplně neurvalo. Spíš jsem celou dobu víc chtěl, aby se mi to líbilo, než mě to ve skutečnosti bavilo. Anya fajn, Chris ok, pár vynikajících akčních scén to má, ale víc se to koupe v béčkových píscích.
Atlas (2024)
Celou dobu jsem myslel jen na to, že si Jennifer Lopez natočila svůj vlastní Barb Wire. Prostředí, triky a asi i ta zápletka by byly vlastně ok, kdyby tam nebylo tolik záběru na to, jak se Lopez snaží běžet v roboobleku a nebo jak navazuje vztah s AI. To působilo místy jako těžký cringe.
Svatá (2024) (TV film)
Uhrančivý počin, kde tvůrci celou dobu kopou jednu jámu, a pak do ní svým milým češstvím s radostí spadnou. Svatá je dobrý film, ale v závěru si to zasloužilo přísnější tečku, komentář, něco proti srsti. Takhle je to morálně úplně špatně.
Představa o tobě (2024)
Ničím nevybočující limonáda. Anne si poslední roky vybírá celkem nevýrazné projekty a utápí v nich zbytečn svůj talent.
Kaskadér (2024)
Čistý chemický výbuch mezi Goslingem a Blunt. Je úplně jedno, že ten příběh ve své podstatě nedává smysl, ale to ty devadesátkové akčňáky občas taky ne. Dlouho se mi nestalo, že by film skončil a já si ho chtěl pustit okamžitě znovu.
Rivalové (2024)
Tenis je utrpení a Challengers jsou vším, jenom ne romantickým filmem. Spíš, než o romanci jde o lásku k výkonu a o potřebu vyhrávat. Má to svoje neduhy, ale je to zábava sledovat i poslouchat.
Stovky bobrů (2022)
Bobrům by rozhodně slušela kratší stopáž. Na takovou blbinu jsou ty skoro dvě hodiny zbytečně moc. Navíc je to zábavné chvilku na začátku a pak hodně na konci, ale to mezi tím je celkem repetitivní nuda.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Strašný! Co si farmář Zack zasel, to teď sklízí.
Občanská válka (2024)
Apolitická jízda napříč v křečích se zmítající Amerikou. A to je ten problém. Zcela bez kontextu. Navíc namotané na příběh novinářů, takže to až nebezpečně často působí spíš úsměvně, než děsuplně.