Poslední recenze (119)
Cabin Fever (2016)
Zkrátil bych to tak, že se ptam na otázku "proč"? Je to úplně stejné jako originál, nechapu proč se tento snímek natočil úplně stejně, kdyby se natočil další díl, nebyl bych proti, ale úplně totožný kousek po pár letech není dobrý způsob jak zapůsobit na diváka...
Godzilla (2014)
Filmový bůh me opět za něco trestá, nebo nevím jak jinak si to vysvětlit... Na tento film jsem se těšil jak malý kluk a do dnes jsem každý den zapínal Pc s tím, ze už by se mohl film objevit na netu. Konečně se tak stalo a po shlédnutí, jsem koukal asi 5 minut do zdi a přemýšlel, jestli se mi film líbí nebo ne, je to už hodina co film skončil a zjišťuji, ze nevím... to co se stalo v posledním záběru me vykolejilo asi na hodně dlouho :-) dávám 3* tím asi nic nezkazim, ale tento film asi už vidět nepotřebuji :-D
Mrtví a neklidní (2013)
Tento snímek mě celkem pobavil, chvílemi mi připoměl film Fido kde jsou zombíci ochočení, ale proč by jsme je přeci jen měli pořád střilet do hlavy? Opět něco originálního a jak jsem tu někde četl, když se zamiluje upír, vlkodlak tak proč ne zombík??? 80%
Poslední deníček (5)
Dead Island
.