Dobrá sestra

Přetížená sestra z jednotky intenzivní péče bere obětavého nového kolegu jako oporu v práci i v soukromí. Nečekaná smrt pacientky na něho ale vrhne stín podezření. (Netflix)

Videa (4)

Recenze (147)

Pepinec

V podstatě dokonalej film. Má ale smůlu; filmů s podobně silným příběhem je teď všude tolik, že moje oči už jsou tupý jako skalpel po pitvě. Jenom Netflix dělá tyhle drama čtyři do tejdne, to kdyby mě všechno mělo trefit do srdce, je ze mě už dávno cedník. Síla Dobrý sestry tak u mě spočívá pouze ve výkonech Jessicy s Eddiem a v číslovce 400. ()

Morien

Ježíši Kriste, to bylo depresivní. Samozřejmě jsem věděla, do čeho jdu, a neočekávala jednorožce a duhy, ale bože, celý film je jako jeden velký zhmotněný záchvat paniky. Nejzajímavější na něm je, a proč ho v mé hlavě hodnotím jako docela dobrý, ale zase vlastně úplně ne až tak dobrý, že je nejlepší a nejsilnější v momentech, které se nijak netýkají hlavní dějové linky. Jessica Chastain je úplně fantastická v roli ženy, kterou životní okolnosti pomalu stahují ke dnu neviditelné a nekonečné bažiny, a ještě se musí snažit, aby si nikdo v jejím okolí nevšiml, že se topí. Oproti tomu je průhledná a přímočará hlavní linka o "andělu smrti" kompletně nezajímavá. (Na tomto místě navrhuji zamyšlení nad rozdílem mezi "neviditelná" a "průhledná" v kontextu, ve kterém jsem je zde použila.) Už od prvního záběru je jasné, o co jde, Eddie nemá co hrát, a stejně tak je jasné, jak to všechno skončí, ani člověk nemusí znát reálné historické skutečnosti. Škoda. ()

další z nekonečné řady filmy opřených o skutečné události, který ovšem navzdory tématu a dobrým hercům nedokáže naplno vtáhnout a chytnout za srdce. Good Nurse má tu smůlu, že podobných filmů jsme už pár viděli a že ono téma vraždícího zdravotního bratra není - bohužel - zas tak ojedinělé a i v našich končinách sme jednoho podobného měli. Jakkoliv je hrozné co Charles Cullen dělal a 400 je extrémní číslo, tak tady to zdaleka nefunguje tak jak by mělo a nejspíš i chtělo...60% ()

rasttea

Hlavní představitelé jsou zárukou kvalitního zážitku. Příběh o to hrozivější, že předlohou byly skutečné události. Tu bezmoc si nedokážu představit. Uvažovala jsem o pěti hvězdách, které by měl film zaslouženě. Většinou se snažím nemít žádná očekávání, ovšem nemůžu se zbavit dojmu, že jsem přeci jen z principu anotace příběhu čekala trochu vygradovanější hru kočky s myší a pak hon na kočku. Na kvalitní podívané to ovšem nic nemění. ()

lykan9

Dobrá sestra má skvělé herci, kteří předvádí výborné výkony, napínavou atmosféru a i dechberoucí okamžiky. Škoda, že je tento film tak zbytečně dlouhý. Kvůli tomu ztratí divák na chvíli pozornost a vypadne z té husté atmosféry. Je to tak velké mínus, celkový dojem znehodnocuje až jen na hranici lehké nadprůměrnosti. Když si však uvědomím jaké výkony předvedli Jessica Chastain a Eddie Redmayne, tak nemohu dát méně jak čtyři hvězdy. ()

• V úvode filmu, kedy Charles Cullen (Eddie Redmayne) spácha prvú filmovú vraždu a odchádza z izby na chodbu, je počas snímania jeho chôdze upriamená pozornosť na nemocničný neónový nápis EXIT a taktiež na veľký odpadkový kôš na ľavej strane. Nápis EXIT reprezentuje slovo exitus, ktoré po latinsky značí smrť a odpadkový kôš samotného Charlesa a jeho bezcharakternosť a neľudskosť v povolaní nemocničného brata. (Biopler)
  • Amy Loughren (Jessica Chastain) v době vydání filmu žila se svými dvěma dcerami v DeLandu na Floridě, kde se po případu vraždy věnovala duchovnímu životu. Kromě toho, že byla registrovanou zdravotní sestrou, byla také praktikující mistryní Reiki a hypnoterapeutkou. (BMW12)
  • Natáčení filmu probíhalo v amerických státech New Jersey, Connecticut (ve městě Stamford) a Pensylvánie. (GASTON73)