Epizody(5)

Seriál se odehrává ve světě hudebního průmyslu a sleduje samozvaného guru a vůdce novodobého kultu, který naváže komplikovaný vztah s vycházející popovou hvězdou. (HBO Max)

Videa (4)

Recenze (62)

i když se nekonala další Euforie, byl sem rozhodnut dát Idolu zasloužené čtyři hvězdy, protože mě až na pár momentů bavilo to jak se Levinson a spol. trefují do hudebního průmyslu ( a šoubyznysu obecně), stejně jako hezky ukázali, jak je jednoduché zmanipulovat někoho kdo zrovna v tu chvíli nemá úplně jednoduché období. Jenže pak přišel poslední díl a ten všechno co se do té doby snažili tvůrci budovat úplně zabil. Ve chvíli kdy HBO oznámilo zkrácení série o epizodu sem se docela bál jak se vše povede nuceně překotně uzavřít a ono se to nepovedlo. Prakticky celá poslední epizoda působí dojmem že je narychlo sestříhaná z mnohem většího celku a to co se v ní děje nedává moc smysl v návaznosti na to co se dělo předtím. Respektive ono by to i smysl dávat mohlo, jenže tady dost viditelně něco chybí a některé věci se tak prostě stanou lusknutím prstu a většina dějových linek, které byly slušně rozjeté jen vyšumí do ztracena a to je prostě velká škoda. Jen doufám, že tohle fiasko pod taktovkou HBO neznemožní Levinsonovi pokračovat ve slušně nastartované kariéře....první čtyři díly 70%, poslední 40% = 60% ()

EvilPhoEniX

Né tak dobré jak Euphorie, ale pořád dost rajcovní, netradiční i zvrácené. Na seriálu je zajímavý fakt, že téměř neopustí luxusní sídlo, 90% seriálu se opravdu odehrává ve vile, kde nahlédneme za oponu jak funguje hudební průmysl a že to popové hvězdičky určitě nemají jednoduché. Lily-Rose Depp je tu ztvárněná jako Sex Symbol/Godess, její prdelka a často obnažené kozičky jsou zkrátka atraktivní na pohled, co si budem a v každém díle určuje nové Fashion trendy, ze kterých v Americe teď ženské musí šílet. Povedl se i The Weeknd, který si tu zahrál kult leadera, pořádného slizouna a manipulátora v jednom ( Pobavila hláška " Je jako herpes, kterého se nedá zbavit a furt se vrací") a celý ten koncept tak trochu evokuje oscarového Parazita. Perfektní je hudba, všechny soundtracky jsou v Topu ( na pozadí hraje i samotný Weeknd) vizuálně je to taktéž na úrovni a dialogy mě bavily. Konec má i docela nečekaný zvrat. Není to po příběhové stránce nic převratného, ale je to dost osobité, má to svůj vlastní xicht, je to dostatečně sexy i zvrácené ( sex a drogy nechybí) a libilo se mi i jak funguje práce manažerů v takovém průmyslu, rozhodně zkaženost až nad půdu. 7/10. ()

LND

Připadá mi to trošku přepálené z hlediska artovosti. Ale povedl se majstrštyk – přes naprosto primitivní a pomalu plynoucí příběh působí závěr nadmíru uspěchaně až nesmyslně. Ještě to mohla zachránit režisérova typická zvrácenost a provokativnost, ale tyto prvky jsou bohužel koncentrovány pouze do postavy The Weeknda. Onen záhadný majitel klubu je tak nesympatický slizák, že se v jeho přítomnosti cítíte unkomfortabel i jakožto divák. Další je Lily-Rose Depp, která zde předvádí zejména jak málo oblečení na sobě lze nosit, aby se to ještě dalo nazvat oblečením. Myslím, že Levinson má na víc. ()

William_

Ze začátku slibně vypadající sonda do smetánky americké pop-music se zvrtla v příšernou scénáristickou tragédii, která se musela přetáčet a škrtat. I díky tomu seriál působí nedodělaně (např. otřesný střih ve 4. epizodě), uspěchaně (náhlá a nevysvětlitelná změna v chování hlavních postav v polovině seriálu) a prázdně. Co naopak musí každý pochválit je hra s barvičkami, herecký výkon Lili-Rose Depp (dcera Johnnyho Deppa) a dokonalý soundtrack. Asi nejhorší "HBO original" co jsem za poslední dobu viděl, ale díky tomu že má IDOL jen 5 epizod, dá se velice rychle projet. Je to škoda, seriál měl rozhodně větší potenciál, takhle se jedná o podprůměrnou jednohubku, na kterou si za rok už nikdo nevzpomene. ()

hansel97

Totální macho wtf přestel ze strany HBO, Levinsona i Weeknda. Zmatená definice male gaze, která se snaží kritizovat průmysl, ale zároveň je sama snad více problematická. Weeknd hrát neumí a oproti kvalitnímu zbytu obsazení je to dost očividné. Nevím prostě wtf ale not in the good way. 4/10 ()

• 25. dubna 2022 Variety oznámilo, že seriál bude přepracován a projde významným přetočením se změnami v obsazení a štábu kvůli změně kreativních směrů. Během této změny režisérka Amy Seimetz opustila projekt a Sam Levinson převzal roli režiséra seriálu. (HanzoBureshi)