Takešiho hrad

(pořad)
  • Japonsko Fûun! Takeshi Jô (více)

Japonská zábavná súťaž, ktorej hlavnou postavou je gróf Takeši. Svoj hrad opevnil a pripravil neprekonateľné prekážky pre všetkých, čo by sa chceli k nemu dostať. (oficiální text distributora)

Recenze (275)

Phobia

Asi těžko by se na světě hledal národ jeblejší než Japonci. "Takešiho hrad" je dalším z pádných důkazů tohoto faktu. Sledovat ty ulítlé soutěže v dobách svého dětství, skvělo by se teď tady 5 nostalgických hvězdiček a já bych pěla nadšené ódy. Jenže jsem se s touhle infantilní šíleností setkala až minulý týden - už zdaleka nejsem tak hravá jako zamlada a stupidní komentáře mi prudce cukají s nervama. "Pevnost Boyard" se rozhodně nemusí třást v základech, její pozice nejoblíbenější soutěže v mém diváckém životě je stále pevná - kašírovaný "Takešiho hrad" pro žlutá děcka nemůže konkurovat pořádným, mořem omývaným šutrům. 59% ()

Ad4mson

Japonci jsou úchyláci, co se týče televizních show a soutěží, to ví kdekdo. U Takešiho hradu, který vysílala někdejší TA3, jsem se mohl vždycky potrhat smíchy. Bránice mi pulzovala z komických japončíků padajících do bahna nebo do vody z bizarních autíček a různých povozů, ale také z perfektního dabingu. A "Trpasličí" Craig Charles byl boží. Tohle je KULT! ()

MILGOUSE

Naprosto squelá japonská soutěž, ve které i ti nejposlednější ze stovky statečných v rozličných kostýmech nakonec stejně ostrouhají v závěrečném souboji s císařem na legračních vozících, což jistě ocení každý škodolibý člověk. U tohoto pořadu se však člověk převědčí i o jiné povaze Žaponců. Žádná přetvářka což potvrzuje nejen to , že soutěží očividně těšilo ztrapnit se komickými bojovými pokřiky a úbory, ale i upřímnou radostí i v případě vyřazení. (A když to budeme stupňovat ještě trošek dál pochopíme jistou zálibu v bolesti a ponížování a můžem skončit až výhřezem střev při harakiri) Ale jak praví známé přísloví: "Není důležité zvítězit, ale přežít." ()

chaometic

Rád jsem sledoval takové seriály jako Hry bez hranic a Takešiho hrad.... Dnes s už se nedá nikde sehnat, jedině na youtube. V jednom díle si pamatuji, že se do finále dostal jeden Američan s pár Japonci, ovšem neskorovali. Jednom v pár dílech vyhrali...... Jeden díl obrovské kameny, kuželky.... v životě jsem se víc nenasmál. ()

Fallen_One

Tohle je ultrazábavná japonská blbinka, na které jsem se stal docela snadno závislým :D v tom dobrém slova smyslu. Od té doby, co ji vyměnily na Coolu za fear factor jsem byl zpočátku skeptický, ale jako nahrazení to je akceptovatelné. I když... FF bych tam taky ocenil. Nejvtipnější na celé soutěži je kromě disciplín samotných komentář! Ten frajer co to dělá k tomu snad byl zrozen... ()

• „Jedna z věcí, kterých jsem si všiml, bylo, že všichni nemusí projít všemi překážkami,“ řekl jeden z účastníků o natáčení. „Uvědomil jsem si, že se nechci účastnit, dokud mě nezavolají.“ A díky této strategii postoupil až do finální překážky s vozítky. (Vitox)