Každý musí zvládnout sérii překážek a nástrah, vyhraje ten kdo je nejlepší. O vítězi rozhodne závěrečná nejtěžší disciplína.. (oficiální text distributora)

Recenze (188)

Toustovač

Soutěž těžící z momentu překvapení (aspoň na mě tak zafungovala). Plejáda soutěžících, jejichž sebevědomí i blbost dosahují neskutečných výšin, a kteří zjevně netouží po ničem jiném, než se v opakovaných či zpomalených záběrech poměrně humorně rozmáznout na nefér (jinak to popsat nejde) překážkách. To vše za nekorektního komentáře zlomyslných moderátorů, doplněného o hrátky s elektronickou tužkou. Ne zrovna nejinteligentnější zábava, ale jednu řadu jsem bez problémů vydržel. Pak už onen zmíněný moment překvapení vážně vyprchal a důvodů pro další sledování mi moc nezůstalo. ()

kajda.l

Mé cynické já, si v tomto pořadu rozhodně přijde na své (jen kdyby občas ukápla taky červená, byl bych spokojenější). Ovšem toto mé já se držkopádů nabaží velmi brzy a co zůstane?? No, nezůstane vůbec nic, už prakticky po dvou dílech mi tento pořad nemá, co nabídnout, protože pořád sledujete dokola to samé, jen s minimální obměnou. Za zmíňku snad ještě stojí sympatická,pohledná a velmi pohotová moderátorka Jill a..to je vlastně vše. 60% ()

C0r0ner

Prostě parádní škodolibá sranda, na kterou se dá (jako dnes už na máloco v televizi) koukat velmi dlouho a člověka to pořád baví. Vždyť kdo by si nechtěl vyzkoušet obří koule, nebo šílený zametač. Jo, občas jsou tam docela smrťáky a zajímalo by mě, kolik lidí za díl se tam zničí, ale určitě bych tam s nadšením vlétl, kdybych měl možnost. 100% ()

Lhurgoyf

Prekvapivý ratingový hit leta 2008 na americkej stanici ABC - Wipeout - si svoj základ berie z úspešného japonského formátu Takeshi's Castle. Obria prekážková dráha, 40 súťažiacich, výhra 50.000$ a kopec najrôznejších huboletov a držkopádov. Čo robí tento program fakt zaujimavým, sú vtipné moderátorské komentáre dvojice John Henson + John Anderson, ktorí priebeh súťaže glosujú, hlášky padajú jedna za druhou a dokonca jednotlivé situácie pauzujú a zakreslujú na obrazovku (ako v prípade športových prenosov). Good night, and big balls! ()

Holusacek

Skvělá ranní oddychová reality-TV show,kterou si na Barrandově každý víkend nemohu nechat ujít.Každý den jiné překážky,jiní soutěžící,zábavní moderátoři,legračně doplněné zvuky plesknutí a lámajících se kostí,směšné animace,dobré přezdívky na soutěžící...co víc si od TV pořadu přát?Henson z trojice moderátorů nejvtipnější,možná že to někdy moc přehání.1 řada=80% pokud plynule shlédnete dvě řady této soutěže a přijdete k třetí,celkem vás zklame že pořád jsou jedny a ty samé překážky a začne vás pořad nudit,jako mě,dřív jsem dělal vše proto abych pořad viděl,dnes když ho stíhnu u něj dělám třeba i jiné věci,jako prohlížím časák s někým se bavím a shleduji jen koutkem oka.2 řada=70% smůla jak dopadl tento skvěle nápadovitý pořad to mě mrzí.3 řada=60% naopak 4řada mě hodně mile překvapila,zasněžená krajina i překážky,úplně nové atrakce,směšné a na úrovni.4 řada=75% Hensona skvěle doplní i skutečný moderátor John Anderson,který bohužel nijak nepobaví,Jill Wagner zde pasuje,at dělá vtipnou nebo i jinak.=75% celkem to vidím na slušnou dávku zábavy,stojí za to shlédnout... ()