Jeden americký chemik si představuje, že udělá životní obchod se svou drogou. Všechno ale nejde podle plánu a on se brzo zamotá do spleti podvodů. (Filmbox)

Recenze (202)

ataman329

film môjho detstva. je to jeden z tých filmov, ktorý si som si ako malý frkan púšťal stále dookola. každá scéna, každý dialóg sú pre mňa ikonickými. v časoch keď to vyšlo, som o nejakom guyovi richiem vôbec netušil a bol to tiež prvý film, v ktorom som videl samuela. je jasné, že by chcel byť ďalším snatchom, alebo "two smoking barrels". ale pre mňa je práve tento film numero uno. keď sa pokúsim pozrieť na film z pohľadu neznalého diváka, stále na mňa pôsobí, ako vtipná gangsterka, ktorá príjemne odsýpa a v ktorej je každá postava perfektne vykreslená. idem sa pozrieť do zaujímavostí, že koľko krát bolo vo filme použité slovo "fuck" :-) ()

Yardak

Poměrně povedená krimi-komedie (taková dost střelená), která staví především na rozporuplné dvojici ústředních zlodějíčků (Jackson a Carlyle); potěší však i vedlejší postavy - Mortimer, Pertwee a Ifans. Pro mě však hlavní devízou byla lokace Liverpoolu a fanoušci FC Liverpoolu si také najdou své:o)). Ještě za 4 hvězdy. ()

sedm.1

Formula 51 je nesmírně nadupaný film.A Ronny Yu své filmy umí sakra dobře nadupat.Ovšem zatímco mu to ve Freddy vs. Jason či Fearless sakra vyšlo,zde to s tou nadupaností už zkrátka přehnal.Ronny Yu chtěl do své gangsterky na britský způsob toho narvat tolik,že z toho vznikl strašný guláš,který tím nesmírně ztrácí na síle.Nechci zde vůbec tvrdit,že Formula 51 je špatným filmem,spíš naopak,ovšem do necelých 90 minut narvat tolik děje a hlavně postav nemohlo prostě klapnout.Formula 51 je až tak zběsilá,že naprosto ztratila jakoukoliv kostru,a ikdyž celý tento sled opravdu skvělých scén je více než zábavnou podívanou,ve výsledku je to krapet výbuch do prázdna.Navíc těch tupců na m2 bylo až moc.Film určitě ale pozvedávají herci.Sam L.Jackson je prostě černošská herecká jednička,Carlyle zde naštěstí tolik nepředvádí ten svůj otřepaný psychopatický ksicht,Emily Mortimer je docela kočka a Meat Loaf je prostě k popukání.Formula 51 je moderní gangsterkou,plnou vulgarit,cool postaviček s cool hláškami,narážek a drsných scén,ovšem Ronny Yu tento svůj počin prostě příliš neukočíroval a ikdyž ani na vteřinu Formula 51 nenudí,připomíná spíše extrémně nedopečenou husokachnu. ()

Xmilden

Guy Ritchie stanovil na přelomu století cestu a udělal z Británie nejvíce sexy zemi světa. Našlo se tedy spoustu lidí, kteří si chtěli z té jeho šlehačky trošku líznout. Někdo z toho dokázal vytěžit více, někdo méně. Ronny Yu ovšem do první skupinky rozhodně nepatřil. Nedokázal překročit své limity a určitě nenatočil nic více než zcela průměrnou záležitost, ve které nedokázal prodat ten našlapaný tým (Jackson, Carlyle), který mu producenti svěřili. 55% ()

Chřástal

Další celkem zábavná historka z podsvětí plná cool zpomalených záběrů, cool zrychlených záběrů a excentrických figurek, ale jinak jaksi prázdná. Samuel L. Jackson je dobrý, zatímco Emily Mortimerové tu nájemnou vražedkyni nejde věřit ani náhodou. K dobru jde připsat to, že se to vejde do devadesáti minut, což už dneska umí málokdo. ()

Zajímavosti (13)

• Během scény zběsilé jízdě autem z hotelu je v jednou ze záběrů možné vidět na podvozku auta pyrotechniku sršící jiskry. (x_silver)
  • Slovo "fuck" ve filmu zazní 180krát, což je 1,93krát za 1 minutu. (Dixxx)