Jean-Claude Van Damme utekl z cizinecké legie za bratrem do Ameriky. Ten bojuje mezi životem a smrtí a jeho rodina nemá peníze na léčbu. Jenže jak získat nějaké prostředky? Pomůže pouliční rvačka? (oficiální text distributora)

Recenze (229)

PROCESOR

Nostalgie jak svina, jeden z prvních filmů co sem viděl s Van Damme ještě jako mutující puberták na základce. A jak vidno u dnešních filmů natočených po dvaceti letech to určitou úroveň mělo. Minimálně souboje. Sám sem se věnoval několik let bojovým sportům a to co dneska servírujou aneb film Život je boj, tak Van Damme se svým kultovním snímkem Lví srdce, či Krvavý sport, může v klidu spát, je nepřekonatelný….) ()

Marius_ss

Jeden z prvých, ak nie prvý film s JCVD, ktorý som videl. Po dlhých rokoch som si to dnes znovu pozrel, a musím uznať, že to ustálo skúšku času, a opäť som si to užil ako za starých dobrých VHSkových čias. Preto zvyšujem na 4/5. Áno, má to jednoduchý dej, neoriginálny scenár… a viete čo ? Je mi to absolútne jedno. Levie srdce nie je o originálnom scenári, ale o skvelom kastingu, sympatických postavách (pomohol tomu aj skvelý 1. cz dabing), parádnom tempe, o príbehu, ktorý zabaví, ale aj dojme, a skvelých súbojoch a hudbe. Skrátka taká béčková akčná rozprávka pre chlapov, ktorá sa dá pozerať opakovane. ()

Kosmik 1

Výborný film JCVDho a také film mého mládí. Pouliční rvačky, skvělé arénové zápasy, k tomu dobrá hudba a JCVD má zde srdce na správném místě a k tomu bojuje jako lev, aby zachránil svou rodinu. No prostě má "lví srdce". Z nostalgie jednoduše nemůžu dát horší hodnocení a ikdybych film v dětství neviděl, jistě by si minimálně tři hvězdy zasloužil. 80% ()

Malarkey

Lví srdce je parádní film! Opravdu parádní film! Neexistuje snad nic, co bych mu vytknul jako fanoušek Jean-Claude Van Damma. Snad mě jen jedna věc mrzí, že jsem tenhle film neviděl v mládí, protože tenkrát bych mu fláknul čistejch pět hvězd a vůbec bych nad tím nepřemýšlel. Dneska jenom za čtyři a to nad tím ještě musím přemýšlet. Původně jsem chtěl dát tři. Ale změnil jsem to, protože ten film, ať je jakýkoliv, si to prostě zaslouží. Jean-Claude Van Damme tu kvalitu střídal jak trenky s ponožkama, ale tenhle si udržel to určitý kouzlo, díky kterému Jean-Clauda mám tak rád. ()

eraserhead666

Rozhodně bych se neodvažoval to nějak srovnávat, technicky to ani nejde, ale JCVD si prostě natočil svého "Rockyho", jen v pouličním hávu. O ty rvačky ani tak moc nejde, je jich moc na to, aby to byly nějaké vypilované choreografie (ale i to má své kouzlo, je to prostě ulice), jsou jen vyplněním dramatické zápletky. A je to fajn, jen možná moc dlouhé (řekl bych, žeprávě tehdy to začalo, zbytečně přetažené filmy). S kulervoucí Deborah Rennard, přesně pro tohle osmdesátky miluju, pro ty krátkovlasé bohyně s ostře řezanými tvářemi aspirující na MCBP. 3.5* ()

Zajímavosti (10)

• Většina filmu byla natočena v oblasti Los Angeles, včetně scén v New Yorku. (Homerking)
  • S choreografií bojových scén pomáhali Van Dammovi jeho přátele Michel Qissi, který ve filmu zvárnil legionáře Mustafu, a Frank Dux, jenž dělal zároveň všem bojovníkům kondičního trenéra. (korbitch22)