Zapálený policista Mike (John Cusack) je na stopě vraha řádícího v ulicích Buffala. Po té co Mikovi zmizí dcera, se tento případ stává osobním. Mike je ochoten udělat vše pro nalezení své dcery a ví, že pokud svou dceru nenajde do 48 hodin, tak už ji pravděpodobně nikdy neuvidí. (Intersonic)

Recenze (153)

Fr

,,SPRÁVNÉ DĚTI JSOU STVOŘENY S LÁSKOU“..... /// Další nezvěstná štětka. A policajti maj píču (jasně jedna policajtka, ale …no dyť víte jak to myslím…). Sněžný lovec – sexuální deviant s variabilním symbolem uchyláků z podobnejch filmů, má však eso v rukávu (nebo ve sklepě?). Jo, jo. Svět je malej a o náhody v něm není nouze … Škoda, že Honza nemá na rozdíl vod devianta co nabídnout. Nějak se mi nechce koukat na zdrcenýho taťku (s mamkou), spíš sem čekal vodsejpající pátračku. Naštěstí (!!) finále jistou dávku zajímavosti přináší. Ti náročnější asi budou píčovat, že tam chybí víc policejní logiky, ale třeba je přesvědčí sevřenej svěrač z nečekanejch překvapení. Jo, trošku to vylepšili, ale stejně to mohlo bejt hustější a temnější. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Transky nešukám, ale přibíjím na zeď. 2.) Toužím po soukromý porodní klinice a smrdím korunou. 3.) Thx za titule ,,DoubleJo“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ * ()

blackJag

Nedomrlé - důvod, proč to v zemi původu ani neposlali do kinosálů, ale rovnou na placky. Nedivím se, film se zoufale míjí s atmosférou a cosi jako odezvu vyvolá až závěrečná rošáda. Popravdě? Měl jsem z toho dojem, že pointa si sedla hned na začátku, k ní se autor upnul a ten zbytek prostě nezvládl. 45% ()

Ben Nevis

Je to obstojně koukatelné přes to, že si scénář musí pomáhat nepravděpodobnými náhodami (vrah unese dceru ne ledajakého policajta, ale zrovna toho, který je posedlý jeho chycením) a závěrečný zvrat zase působí nelogicky, protože ze záporáka(ků) dělá dementy a psychopat, který roky uniká chycení, nemůže být mentálně postižený. ()

Gore

Určitými aspekty mi to připomnělo film Zmrzlá zem, který jsem viděl den předtím, a ve kterém pro změnu John Cusack hrál vraha prostitutek a kvalitativně se to i stejně pohybuje. Jen u Únosu ten překvapivý závěrečný zvrat jsem vytušil hned asi po dvaceti minutách filmu, a celou dobu jsem si říkal, že snad nejsou tvůrci natolik hloupí a použijí ho, neboť to každému musí být hned jasné, a snad překvapí s něčím originálnějším, ale je vidět, že jiné eso v rukávu neměli. Ale i tak se jedná o jednohubku, co neurazí a poměrně rychle uteče...jen je škoda, že Cusack se stává hercem jednoho výrazu, stejně jako Nicolas Cage, kteří se spolu setkali práve ve zmíněné Zmrzlé zemi. ()

korbitch22

Nuda k posrání, bez atmosféry, bez pořádné hudby, bez švihu, bez napětí, trapnej záporák, nulový vyšetřování.Je to jak úvodní film k pod průměrnýmu televiznímu krimi seriálu.Až na Cusacka příšerný herecký obsazení.Jakkoliv se snažil pan O'Neiil šokovat "překvapivým" zvratem, tak se mu to nepovedlo.Nahlas jsem to řekl 20 minut před koncem filmu bratrovi a ironicky sem se usmál, ne čež jsem díky tomu debilnímu finále odebral tu druhou hvězdičku, co jsem měl pro tenhle mizerný paskvil nachystanou a nejradši bych to poslal do odpadu, ale Cusack se snažil.No prostě další nudná a předvídatelná sračka, nedivim se Verbálkovi že byl na konci překvapený, jeho kví kvé mu nedovolí číst mezi řádky.25%. ()

• Aj napriek tomu, že film bol natočený v roku 2008, k divákom sa dostal až v roku 2012. (Real Tom Hardy)
  • Film sa natáčal v kanadskom meste Montreal, aj keď sa odohráva v americkom meste Buffalo. (Laslo)