Kurýr pracující pro místního mafiánského šéfa musí doručit záhadný balíček, zatímco jej pronásleduje skupina neobvyklých gangsterů. (oficiální text distributora)

Recenze (113)

sedm.1

Zásilka patří rozhodně k tomu nejlepšímu, co zatím Steve Austin natočil. A to z jediného a přitom tak jednoduchého důvodu. Tvůrci totiž konečně pochopili, že Austin není herec dramatických rolí a o filmy, kde se bude pokoušet o cokoliv jiného, než o rozdávání krutých ran nebude mít nikdo zájem a bude za ně sklízet jen posměch. Austin je především rváč, zápasník, hora masa, která potřebuje na plac jen bandu otloukánků, kaskadérů, kteří budou po jeho nelidských ranách padat jak mouchy a on bude skrz ultrahrozivý škled cedit superdrsný hlášky. A právě v Zásilce se k této mé představě tak nějak přiblížil zatím asi nejvíce. Ano, v Zabij, nebo budeš zabit šlo také především o akci, ale tam byla vážně trestuhodně slabě zpracována, tady je to naštěstí úplně jiná káva, sice i zde střihač s kameramanem nadělali pořádnou paseku, nicméně pořád je to v mezích snesitelnost, choreografie soubojů je tak poměrně přehledná, nejde tedy o žádné moderní chaotické mávaní rukama, nohama, je vidět, že Austin má z ringu skutečně naučeno, svýma kladivama se tu ohání vážně efektně a kurevsky nekompromisně a především je toho všeho skutečně dost. Zápletka Zásilky je ale jinak jak se přepokládalo béčkově mizerná a nenápaditá, ale právě díky časté frekvenci soubojů to tentokrát ani moc nevadí. Zmínit pak musím ještě samozřejmě Dolpha Lundgrena ve vedlejší roli, ke kterým se začíná uchylovat čím dál častěji, a pravdou je, že i přes minimum stráveného času na sebe opět dokázal pokaždé strhnout veškerou pozornost, ovšem je na něm už vážně hodně znát, jak moc nám kluk stárne. Každopádě, The Packega je docela zábavná akční jízda, určitě tedy v těžce béčkovém provedení, nicméně mající koule, šťávu a poprvé vážně okulahodícího akčního Austina! ()

Jara.Cimrman.jr

Tommy je sympaťák, ale skrývá v sobě několik zvířat. Předně vypadá jako medvídek, ale když bojuje, tak dost připomíná slona v porcelánu a rychlost jeho nasteroidovaných paží je velmi blízká tempu šnečího šampióna. Také je neprůstřelný, ale mě zkrátka víc bavil Němec se svými účelným stylem boje a přípravou vitamínově vydatných koktejlů. Jinak je to však pouze křišťálově průzračná akční blbost, jejíž největší předností je to, že si na nic jiného nehraje. ()

MickeyStuma

Nečekal jsem veledílo, ale musím uznat, že mě snímek vcelku zaujal. Děj není nijak složitý, ale po dramatické stránce z něj bylo vytlačeno vše. A tak se ani tak nejedná a čistý akční film. Hromotluk Steve Austin se zhostil hlavní role a nedopadl zase až tak špatně. Dramatizaci zvládl stejně tak dobře jako akční scény, které tu jsou jen jako nezbytným doplňkem. Dolph Lundgren opět jako záporák, takže jak se dalo předpokládat, moc prostoru tu nemá. Ale je zajímavý. Příběh tedy staví hlavně na ději. ()

SeBig

Opět jsem přemýšlel jestli tři nebo čtyři hvězdy dát, ale ono to nebylo vůbec špatné.. příběh sice předvídatelný a klišé jak svině, ale tyhle akčnáky typu: vypnout mozek a čumet.. mám rád. Docela dobré fighty a nabitá hudba.. přestřelky to samý akorát mě docela sralo u Lundgrena když se rval tak bylo jasně vidět z nějakých uhlu pohledu že se jedná o kaskadéra to by si všiml snad každý to chtelo víc promakat a taky se tam tvářil jako když sere, ale bylo do hodne dobrý čtyři hvezdy s odřenýma očima. ,Jenom škoda že to mělo málo hlášek. ,,Tahle hra nemá pravidla" ()

SOLOM.

Je to dobré leda tak na takové to „domácí žvýkání…“. Křupky v jedné ruce, lahváč v té druhé, vypnout mozek a jen tak si užívat béčkový akční kousek, ve kterém se většina postav chová jako absolutní kreténi, ale najde se tu i několik slušných scén a bojových choreografií. Drsný zabiják Dolph Lundgren a na konci dopadne jak kokot, bandička krutopřísných zabijáků v čele s mistrem leč fetkou Darrenem Shahlavim – který už to má ve skutečnosti „za sebou“ a ultra drsným plešounem Austinem – co sejme borce jednou ranou hlavou…Jako zasmál jsem se, no a úplná kokotina to taky není…50% ()

Zajímavosti (11)

• Pri prestrelke v reštaurácií drží Nemec (Dolph Lundgren) zbraň v ľavej ruke. Pri zábere zozadu si však môžeme všimnúť, že ju drží v pravej a nemá ani blond vlasy. (Johnny.ARN)
  • Keď jeden zo zabijakov strieľa ťažkým guľometom na obchod, dĺžka pásu nábojov sa zo záberu na záber buď predlžuje, alebo skracuje. (Johnny.ARN)