Listopadoví vrazi

• USA November Criminals (více)

Dvojice čerstvých vysokoškoláků (Ansel Elgort a Chloë Grace Moretz) si užívá čerstvé milostné vzplanutí, po tajemné vraždě jejich spolužáka ale musí odhalit pravdu o jeho smrti na vlastní pěst. (Bontonfilm)

Recenze (58)

DonBraso

Jako klasická romantika by to rozhodně bylo lepší. Horší je, že není a tvůrci něco točí a určitě tomu ani nevěří co. Scénář žalostný a to na něm pracoval i mistr Steven Knight. Bůhví kolik papíru to bylo, ale tahle rádoby kriminálka s dramatickým podtextem je i přes svojí štědrost v podobě krátké minutáže jalová. Vyšetřování vraždy v kriminálce, kde přišla jedna náhoda, která se nabalila na to, že to řekla vaše holka a tím se vyšetřování uzavřelo. Hmm. I přesto se na hlavní dvojku koukalo i fajn, ale zbytek dost mimo. Kromě pár kamerových pouzder a soundtracku.35% ()

Rockerman

Přemýšlím komu je takový film určen. Je pro ty, kterým se líbí teen love story? Možná, ale nadšeni určitě nebudou. Nebo pro ty, kteří mají rádi krimi - trillery? To sotva, je tu všechno tak jalové a nepřesvědčivé. No a to je vše, co je tady k vidění. Romantické krimi - drama, jak je to tu prezentováno je neuvěřitelná nuda s rádoby krimi zápletkou, ve které Addison bere spravedlnost do svých rukou a na vlastní pěst pátrá po vrahovi svého kamaráda. Ještě, že se na tu Chloë celkem dobře dívá, ale v Kick-ass jsem ji měl raději. ()

Necrotongue

Na film jsem se díval v podstatě jen kvůli tomu, že můžu Chloë Grace Moretz, která podala jako obvykle solidní herecký výkon, ale z dalších herců mě zaujal jen David Strathairn. Příběh mi připadal tak nějak plochý a bez života, a abych řekl pravdu, dost jsem se nudil. Čím déle jsem se díval, tím víc mi bylo jedno, jak snímek skončí. A fakt by mě zajímalo, který "inteligent" přišel s českým názvem a proč. ()

teen indie detektivka?proč ne,v případě že by to byla zábava...není.Chápu,že ve chvíli kdy člověku zabijou kamaráda,tak se nemusí chovat úplně standardně,ale Elgortův Addison se chová absolutní většinu času jako totální idiot a je to právě on,kdo mi dokázal zkazit celý film,ačkoliv bych mu asi s klidem i lecos odpustil.Chloe Grace Moertz,která není moc vidět poslední dobou to nezachrání,protože je tu zoufale málo...40% ()

Figu

Extra přehlídka top nudy! Nevěřil bych, že mě filmek o 85ti minutách dokáže dostat do stavu, kdy si budu říkat "kolik ještě zbývá do konce?".... To se mi snad stalo prvně... Nicméně pan Elgort po velmi solidním Baby Drive padá opět do říše mého zapomnění a slečnu Moretz jsem snad ještě neviděl víc odpočatou... Ano, Chloe naprosto zbytečná a nevyužitá a je trochu na škodu, že holka s takovým patenciálem ztrácí talent v této kokotině... Zklamání! 35% ()

Zajímavosti (3)

• Natáčelo se ve státě Rhode Island v USA. (BMW12)
  • Natočeno podle knihy „The November Criminals“ od spisovatele Sama Munsona. (BMW12)