Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Anna (Alena Antalová) tráví se svým manželem (Igor Bareš) každé léto v chatové oblasti pár desítek kilometrů za Prahou. Jsou svoji už celou věčnost, takže jejich manželství sklouzlo, jak to tak bývá, do rutiny a stereotypu. Muž svůj čas už dlouho spravedlivě dělí mezi karban s kamarády v hospodě a výrobu modelů lodí ze sirek uvnitř lahví, jeho žena je pro něj prakticky neviditelná. Anna si každé léto zpříjemňuje několik dní pravidelným setkáváním s kamarádkami, kolegyněmi z práce, které za ní do malebných středních Čech přijíždějí na cyklistické výlety do okolí hradu Kamýk. Jednoho dne se ve vesnici objeví Artur (Jaromír Hanzlík). Elegantní šarmantní gentleman, který je, jak všichni předpokládají, novým majitelem místního zámku. Zámek je sice spíš polorozpadlá ruina, ale zámecký pán s ním má velké plány. Mezi Arturem a Annou přeskočí jiskra. Anna zažívá pocity již dlouho nepoznané. Artur je galantní a zahrnuje ji pozorností, Anna s ním čím dál častěji uniká své životní realitě vstříc romantickým výletům a dobrodružstvím… (Bioscop)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (217)

rt12 

všechny recenze uživatele

Patrně vše je zde popsáno ve všech odpadech, jen se mi ho nechce dávat panu H. a paní A, které mám ráda. Kdo ,,nezklamal" je Adamec. Natočil to co vždy - SRAČKU V té si po zásluze vymáchal hubu, jen je škoda, že nebyla opravdová. Tak jako nebylo nic opravdového a skutečného v celém tomto filmu. ()

Prubner 

všechny recenze uživatele

On ten příběh má určitý potenciál, to by ale scénář nesměl psát nezkušený scenárista Hanzlík. A nebo by musel zasáhnout zkušený dramaturg. Takhle je hlavní dějová linka neustále narušována zbytečnými scénami a motivy (kanalizace, kolotoč) a neméně zbytečnými vedlejšími postavami, dialogy jsou nešikovně napsané... Přes to všechno je tu pár scén, které se povedly a naznačují, jaký by mohl být celý film, kdyby ho napsal příčetný scenárista a režíroval ho schopný režisér. Hanzlík, přestože si roli napsal na tělo, kupodivu hraje dost mizerně, vlastně jen odříkává naučené věty, a tak jediní herci, kteří opravdu něco hrají, jsou Antalová a Bareš, ti by si zasloužili lepší film. ()

Reklama

Pink.Panther odpad!

všechny recenze uživatele

Jaromír Hanzlík je herecky z formy a scénáristicky se do ní ještě nedostal nebo úplně zbabovřeskovatěl. Celý útvar silně připomíná současné tuzemské seriály zde natočené na filmový formát. Kladem filmu je, že nic nevyčnívá, režie, scénář, dialogy, herecké výkony atd. tvoří jeden vzácně vyvážený sourodý celek - ale to věru není žádný důvod k chlubení. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Léto s kovbojem pro 21. století. Ať se herec (a tentokrát i autor scénáře) Jaromír Hanzlík vehementně vzpírá tomu, že v žádném případě se nejedná (ani) o (volné) pokračování proslulé letní komedie, jistou podobnost přece jen popřít nelze. Ivo Novák už sice dávno nežije, Daniela Kolářová v tom nehraje a nevyskytují se zde krávy (tedy dobytek). Ovšem je zde citově strádající vdaná a stále atraktivní žena Alena Antalová, která má záletné choutky s místním a tak trochu tajemným seladonem, co má co do činění s místním chátrajícím zámečkem, který prochází rekonstrukcí. Scházejí se tajně po večerech, občas i ve dne a nemůžou bez sebe být. Na vdanou ženu čeká trpělivě doma její manžel Igor Bareš (svého času na tom nebyl Oldřich Vízner jinak), je (zase) parné léto, jsme (zase) na venkově, Hanzlík má (už) šediny, je hodný a herecky z formy. Situaci zachraňuje úžasně herecky i sexuálně (rozto)milá Antalová, která do filmu/větší filmové role prorazila až těsně před padesátkou, což je nepochopitelné, a stačit jí dosud k úspěchu musely jen televizní Četnické humoresky a divadelní prkna. Obdobný filmový debut zažívá i na tv obrazovkách dávno zavedený režisér Jiří Adamec, který s nepříliš objevným scénářem bojuje po svém: v pyžamu čelí neurvalým vesničanům a hraje u toho song z jeho seriálu Sanitka, Antalovou pošle vykoupat večer do lomu jen ve spodním prádle, popřípadě využije skladatelských kvalit bratří Ormových a nechá zpívat Olgu Lounovou v duetu s Noidem. Televizní obrazovka tomuhle počinu bude stoprocentně svědčit, přece jen se režisérovi tak úplně nedaří zpracováním vymanit se ze zaběhaných televizních postupů. Pár hereckých antitalentů se také najde-Uršula Kluková, Lucie Vondráčková, Arnošt Goldflam. Vesměs na mě tenhle počin působil blahodárně klidně a pohodově a neunavoval přetaženou stopáží a ohranými herci. Zvláště starší generace diváků, unavená přehršlí agresivní tvorby, by mohla vzít tohle téměř romantické letní poblouznění na milost. 7/10 ()

Filmmaniak odpad!

všechny recenze uživatele

Ačkoli má jít o letní komedii, tak to jediné vtipné je na ní to, že si v ní sedmdesátiletý Jaromír Hanzlík napsal na tělo postavu záhadného šarmantního svůdníka, který balí výrazně mladší ženy na romantické básničky a projížďky kolem meandrů Vltavy, přičemž ale po celou dobu působí spíš jako chlípný psychopat, co obráží vesnice ve snaze zlákat do postele místní vdané paničky, a jehož lze za relativně solidní partii považovat jen díky tomu, že všechny ostatní mužské postavy ve filmu jsou odporní vyžilí ochlastové. Mimořádně bizarní je i obsazení hlavní ženské postavy, kterou hraje čtyřicátnice, přestože by podle všeho mělo jít spíše o cca šedesátnici. Už tak dost bídný příběh je ještě navíc prokládán nesmyslnými, nikam nevedoucími a s hlavní dějovou linií nijak nesouvisejícími odbočkami (např. debaty vesničanů o nakládání s žumpou, snaha dostat pohřební průvod skrz náměstí s kolotočáři). Ženám film nepokrytě podsouvá, že trpět v roli oběti i ve zcela zjevně toxickém manželství je součástí jejich životního údělu, protože "všechno je lepší než rozvod". Uslintaný sexismus si zde podává ruku s řádně pokleslým humorem a celý snímek tak nejlépe ze všeho vystihuje poslední záběr doprovázející závěrečné titulky, v němž hovnocuc rozlévá splašky po poli. ()

Galerie (43)

Zajímavosti (13)

  • „Překvapilo mě samého, že mi psaní šlo docela od ruky, píšu totiž ještě postaru tužkou do sešitu. Ale tím, že mě to od samého začátku úplně pohltilo a bavilo, se mi situace i dialogy skoro samy vybavovaly,“ přiblížil svoji práci na scénáři Jaromír Hanzlík. (SONY_)
  • Část filmu se odehrává v jednom z nejznámějších českých poutních míst – Bazilice Nanebevzetí Panny Marie na Svaté Hoře u Příbrami. (Tonula)

Reklama

Reklama