Sexy Jexi

• USA Jexi (více)

Philovi zcela změní budoucnost nový mobilní telefon s inteligentní aplikací, která mu chce zlepšit život. Ovšem podle sebe a navždy. Umělá inteligence začne žárlit a rozhodne se svému majiteli pořádně komplikovat jeho milostné peripetie... (TV Prima)

Recenze (63)

Bozvav

V podstatě děsná ptákovina, u které jsem se naprosto úžasně bavila. JEXI by potřebovalo tak 98% lidí na planetě. Já ne, neb můj "hloupý mobil" akorát tak telefonuje a esmeskuje a mizerně fotí. Sociální sítě nepěstuji, ale když vidím ty mraky blbů, jak pořád civí do mobilu, tak Jexi by byla na místě. Vtipné, milé a zábavné. Za mne 90% - nadsazuji, ale fakt zábavné. ()

BOURQUE

Film „Jexi“, akože na poukázanie modernej závislosti ľudí na mobile a využívanie moderných technológií (s dôrazom „bez prečítania podmienok použitia“), vôbec nie je zlým nápadom. To, že ho chcú zabaliť do takej komédii, ktorá postráca inteligentný humor, je už zlý nápad a hlavne problém. Pozadie príbehu je klišé, plných tuctových a občas zbytočných vtipov (to však musím uznať, že sex typu „cable in/out“ ma „pobavil“). Výkony hercov sú ploché, bez snahy byť naozaj seriózny. Z tohto príbehu, hlavne z pohľadu „odkaz / otázky pre ľudí“, by sa dalo vyťažiť aj viac. Osobné hodnotenie: 64% (**) ()

hroubek

Trochu jsem se opil a potřeboval jsem nějakou "blbost" , u které nebudu muset tolik myslet a příjemně vypnu. A tohle byl přesně ten typ filmu co mě sedl do mého stavu. Už během pár minut jsem věděl jakým způsobem se příběh bude vyvíjet a co se asi stane. A kupodivu mě to nevadilo. Adam Devine byl snesitelný a měl minimum vulgárních fórů. Alexandra Shipp si svoje odehrála a do filmu mi sedla. Hlásek Rose Byrne byl velmi příjemný a hezky se poslouchal. Příjemně mě překvapilo, že to není úplná blbost, má to fakt pěkné záběry na San Francisco, "uvěřitelnou" romantiku a krátkou stopáž. Žádný zázrak nečekejte, přesto jako obyčejný odpočinkový film to funguje více, než dobře. ()

Juto

Romantická komédia o samotárovi, ktorý je závislý na svojom telefóne, ktorý sa zamiluje do pekného dievčaťa. Každopádne, čoskoro sa stal film viac hlúpym ako zábavným s neustálymi obscénnosťami a príliš urážlivými výrokmi (ktoré hoci hovorila žena, no zdalo sa, že to napísal muž). Je to viac o hlúposti a stereotypu, keď sa z nerda stáva cool frajer naháňajúci atraktívnu ženu. 5/10 ()

sedm.1

Výrazný a sympatický Adam Devine je v podstatě jediný důvod, proč vůbec sledovat tento strašně hloupý a naivní pokus o romantickou podívanou, ve které se tvůrci snažili poukázat na současný problém vlivu mobilních telefonů na život lidí, speciálně pak na téma vztahů, což bych bral jako zajímavou látku, zvlášť pak s ohledem na to, koho vlastně Jexi vůbec představuje, jenže místo aby toho využili a přistoupili k tomu co nejoriginálněji a nejnápaditěji, tak raději veškeré karty vsadili na triviálnost, hloupost a především nesoudnost, narvané až po okraj tunou klišé a tak nesmysluplných scén a dialogů, že jsem se až chvílemi cítil za ně trapně. Ať se na mě tedy nikdo nezlobí, ale Jexi tak pro mě ve výsledku nakonec nečekaně nemile představuje skutečné scénáristické dno, kdy je alespoň dobré, že to je naštěstí tak krátké, neboť při delší stopáži bych se vážně už bál, jakých nesmyslů a nehorázností budou tvůrci ještě schopni, neboť tolik trapných momentů v jednom filmu snad ani nepamatuji, vrcholem budiž sex s mobilem, to působilo totiž už tak retardovaně, že jsem měl co dělat, abych to v tu chvíli definitivně nevypnul, což jsem jen tak mimochodem ještě u žádného filmu nikdy neuděl. Jexi je zkrátka fakt průser, který daného tématu absolutně nevyužil, nefunguje tu humor, romantika, emoce, prostě nic, je to jen hloupá a kýčovitá splácanina, s jedním z nejslabějších žánrových scénářů vůbec. ()