Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Učitel Majer (Tomáš Magnusek) je propuštěn z vězení na amnestii. K sobě do domu si ho bere jeho spolužák ze základní školy Ivan (Zdeněk Godla), jenž žije v romském ghettě. Majer nemá nikoho z rodiny. Nikdo mu nezbyl, a tak nabídku Ivana vítá. Ivan Majerovi sdělí, že se mu rozhodl pomoci především z důvodu, že potřebuje znovu otevřít školu, na které dříve Majer učil a chvíli ji vedl. Ivan žijící v ghettě zná problémy své komunity a ví, že zrušení jejich oblíbené školy jim neprospělo. Majer začíná oslovovat své bývalé kolegy a především žáky, aby mu pomohli. Řada jeho žáků má také svoje děti. S nimi zažívá řadu komických situací. Netuší ovšem, že ho stále sleduje Dostál (Jiří Krampol), nejstarší z mafiánské rodiny, který ví, že Majer byl propuštěn a rozhodne se pomstít svého syna i vnuka. (Tomáš Magnusek s.r.o.)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (139)

kukkik odpad!

všechny recenze uživatele

Necitlivé, zaostalé, amatérské a především neskutečně hloupé ale, upřímně, kdo čekal cokoli jiného od samozvaného maestra kinematografie Tomáše Magnuska? Film ho, jak známo, velice baví i když jeho scenáristickou neschopnost vyvažují snad leda jeho nekompetence v oblasti režie a herectví. Jak shání peníze na natáčení je velkou neznámou, vysvětlitelnou snad leda kuloárními zkazkami o praní špinavých peněz. Vidět něco takového na Netflixu, vedle levicově progresivních pořadů typu Drag Race, je opravdu neskutečný bizár vysvětlitelný jedině tím, že je tenhle film v češtině, které správci této platformy jednak nerozumí a jednak je náš maličký trh absolutně nezajímá, jinak by milého Tomáše dávno přibili na obrácený kříž hlavou dolů. Pokud film Bastardi Reparát pobaví, tak výhradně ve chvílích, kdy absolutní neherci odříkávají až groteskně stereotypní hlášky a snaží se přitom zachovat vážnou tvář. Tenhle film nechtěně poukazuje na jeden celosvětově aktuální nešvar, kterým je zneužívání sociálně slabých pro pobavení publika. Jestli znáte trend online námezdních dělníků typu Fiverr nebo Upwork, kde bohatí influenceři platí například africkým chudým černochům třeba za to, aby před kamerou tancovali s nacistickou vlajkou v ruce, tak tenhle film je toho prakticky ekvivalentem. Už se na to, Tomáši, s prominutím vykašli. odpad! ()

Grimaldi 

všechny recenze uživatele

Po skvělém hereckém výkonu ve filmu Shoky & Morthy jsem si s velkou naivitou pustil čtvrtý díl této vlajkové lodi Tomáše Magnuska, v naději, že už to tentokrát bude herecky i režijně v pořádku. Už první minuty ukázaly, že zázrak se nestal a vše je téměř stejně špatné jako v minulosti. Snaha o humor je otřesná, nelogičnost chování postav zcela běžné a „dramatické“ scény působí tak vážně, jako když se malé děti na školní besídce snaží zahrát Hamleta. Naprosto zbytečný návrat, kde příslib dalšího dílu v závěrečných titulcích opravdu nebyl třeba. Za celkové zlepšení Tomáše Magnuska v herecké i režijní roli nakonec tu jednu hvězdičku dám, ale můj zájem o jeho tvorbu zase klesl na absolutní nulu. ()

Reklama

Psycho.R odpad!

všechny recenze uživatele

No Ty woe, kdyz si clovek mysli, že podlézt laťku tretiho dilu uz nejde, je hodne překvapen, kdyz pozna opak. Uwe Boll českého filmu vytáhl z ritě zmuchlaný scénář, kde z vraha dětí (nehledě na to, ze si zasloužili tvrdý pasťák) dělá postavu, která požaduje obdiv ostatnich a dostává ho. Davy, včetně bývalých kolegů ho velebí a váží si ho. Starý kmotr čeká v domově důchodců, aby následně domluvil najemneho zabijáka, mel dve gorily, limuzínu apod. Proc si teda kua nežije v luxusni vile, kdyz ma tolik peněz. A to nemluvim o to, že sleduje online popravu na notebooku, jídelně plné lidí... Nejhorší je vsak to herectví, pokud hrajete ve filmu, kde se objevují herecká esa, musíte aspoň trochu umět hrát, jinak hrozně boli, kdyz vidíte, jaký je Magnusek neumětel. Mno, těším se na petku, to si zase pošmáknu 😂. ()

Cooller odpad!

všechny recenze uživatele

čekal jsem nějáké drama s pozustalim Krampolem kterého by ke konci Přeučil předstirajici retardaci zabil třeba lžičkou a Majera nějak kulisácky zachránil, ale dostal jsem jen vyloženě vynucenou nostalgii - podobně jako u posledního Matrixu bylo doslova nutné prolnout to sem-tam scenou z předchozích dílů, protože jinak nebylo vicemeně možné si ty xichty správně zařadit. Jediný kdo mi zustal v paměti byl malej Grunza a ten tady pro jistotu ani nepromluvil. Z nevychovaných dětí tehdy sršila přirozenost, na většině jejich dospělích verzí je ale vidět že se herectví dál nijak nevěnují. Ciganu v Chanově bylo zřejmě malo tak si pro jistotu dotahli i pidlovokýho Vemolu. Magnusek i Godla z toho filmu byli v rozhovorech nadšení, já bohužel už tolik ne, momentů kdy jsem se nenuceně zasmál bych tentokrát spočítal na dlani jedne ruky. ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

Filmy Tomáše Magnuska jsou jedním z mých guilty pleasures, filmová úchylka, kterou si dopřávám, protože mi přinášejí zvláštní druh potěšení, kterého se mi odjinud nedostává. Když třeba sbalí nějakou krásnou mici Tom Cruise, Mark Wahlberg, Chris Hemsworth…, tak si toho málem ani nevšimnete, jak je to všední, nepřekvapivý, fádní. Když se ale ve filmovým Chánově objeví holka s parametry Miss, navíc vytuněná (údajně nezdařenými- neřekl bych) plastikami, která 22 let čekala jen na to, až ji přefikne trojnásobnej vrah dětí s tváří a tělem Tomáše Magnuska, tak z toho se příkladně já dokážu doslova tetelit blahem. Zvlášť, když ve stejným okamžiku zaboduje Zdeněk Godla u Báry Mottlový… To pak kdesi v mém nitru odpálí doslova erupci radosti z toho, co dokáže jen film, co ta svině život nepřináší, protože pokud vím, tak reálná žena Zdeňka Godly se Báře Mottlové ani trochu nepodobá a Zdeněk Godla Mottlové Mužům roku ČR taky moc ne. Ale ve filmech Tomáše Magnuska to působí tak přirozeně, že ani na vteřinu nezapochybujete o tom, jestli je něco takovýho myslitelný. Tak dobře je to ztvárněný. Navíc si to v té chvíli svou režijní genialitou pojistil tak, že od té zdánlivé absurdity odvádí vaše myšlenky situací, kdy se lamači těch nejvoňavějších ženských klínů střídají se svými skalpy na miniaturním panelákovém WC a vy tedy v tu chvíli spíš řešíte, jakej tam asi musí mít vzduch… Vskutku rafinované. Vyzdvihl bych taky scénu ze dvora kriminálu. Nejkrutopřísnějšího mukla představuje člověk s hlasem, kterým 40 let promlouvá jeden ze dvou nejznámějších plyšáků v této zemi. Poprvé po X letech se osmělí a zničeného spoluvězně Majera se konečně zeptá, jaké bylo jeho civilní zaměstnání. Majer ještě stihne odvětit, že učitel, zhruba do deseti vteřin ale vyleze z různých děr na buzerplacu asi 6 hlav, aby každá z nich vesele zahalekala: “Dobrý den, pane učiteli!” Geniální- opět! Miluju tuhle scénu. Zase- v Simpsonových byste si jí ani nevšimli, ale Tomáš Magnusek pochopil, že když převedete džouky s potenciálem z animáků do hrané tvorby, tak to teprve dostane ten správnej říz. Reparát- jak už nàzev napovídá- chci určitě vidět ještě jednou. A vám, kteří čtete tuto recenzi, bych to doporučil taky. Každej si v tom najdeme svoje. Od toho je to ta nejlidovější lidovka, se kterou se můžete v tuzemské filmové tvorbě setkat. ()

Galerie (112)

Zajímavosti (20)

  • Petr Reif zde ztvárnil dvojroli. V čase 6:03 je vidět jako člen vězeňské ostrahy a poté v čase 51:43, kde je jedním z bodyguardů šéfa mafie Viléma Dostála (Jiří Krampol). V čase 01:11:54 je zpětné okénko v průběhu výkonu trestu Tomáše Majera (Tomáš Magnusek), kde jej ještě jednou spatříme. (Arnyfe)

Reklama

Reklama