Část 8: Jedi, čarodějnice a vojevůdce (S01E08)

(epizoda)
  • USA Part Eight: The Jedi, the Witch, and the Warlord (více)

Hrdinové závodí s časem, aby zabránili velkoadmirálu Thrawnovi uprchnout. (Disney+)

Recenze (56)

Sany33

Príbeh: Ahsoka a jej parta sa musí pokúsiť dobiť pevnosť aby zabránili návratu generála Thrawna. Prevedenie: Osobne sa teším z otvoreného konca. Páči sa mi kam sa až seriál dopracoval. Čo sa týka finále tak nadmieru potešili Stormtroopers zombie ako aj súboj Ahsoky z čarodejnicou. Thrawn ešte rozhrá veľkú hru v schválenej druhej sérií. 90% ()

Arany

Závěr pohřbil celou sérii. Takže dál platí, že jediné koukatelné hrané dílo co vzniklo od akvizice Disneyho je Andror. Je až fascinující, jak se tvůrci nedokážou stále dokola a dokola poučit. Nikdo nebude brát Thrawna jako geniálního taktika, pokud se chová jako úplnej imbecil. Nikdo nebude nadšený z Anakinova Force Ghosta, když je jen jako takové malé příjemné cameo na konci a nemá žádný vliv. A ačkoli jsme milovali Shin a Balona, tak ve finále nebyli a nadějný cliffhanger na Balona je úplně zbytečný, když se ho po smrti herce dočkáme možná někde v komiksu. Takže velké velké zklamání. ()

Lenka.Vilka

Podle komentářů jsem pochopila, že pokud si na finále budu stěžovat, jsem "odborník na SW", ale já dopředu slibuju, že nejsem "odborník" ani odborník. Jenom jsem viděla skvělý díl skvělého seriálu, který ale absolutně nefunguje jako finále. Vlastně to působí jako úvod do něčeho dalšího...ale nevíme čeho, kde to bude pokračovat, kdy se toho dočkám. Je tady spousta věcí, tak strašně moc věcí, až to děsí, protože to znamená spoustu zábavy do budoucna...ale vyřešilo finále něco? Nechalo to je mě nějaký důvod těšení se dál? Kdyby byl ještě jeden díl, tenhle smysl dává, ale takhle, kde scénář nechal postavy...to není finále. Ano, Ahsoka je součást většího celku. Ale to nedává tvůrcům právo upřít jí její vlastní zakončení... :( ()

Šimpy

Jedi, čaroprdelnice a skříň. Vlastně Jedi, the witch and the Warlord, což stejně vypadá jako Lion, witch and wardrobe. Některé scény mají nápad a pěkný vizuál, ale kdy konečně scénáristi budou používat logiku? SPOILERY. Teď sice trochu popřu šermířství, ale když mám dva meče a protivník jeden, tak ten jeho nebudu vykrývat obouma mečema, ne? Vykreju jedním a druhým seknu. Konec byl úplnej nesmysl. když už přileteli za zadek Thrawnovy lodě, tak mu měli rozstřílet jeden z těch doplňkových motorů, nikam by neodletěl, čas na to měli a místo toho poslouchaj jeho vejšplechty. A co ten Ezra? Vůbec netuším jak se dostal ke stíhačce a nenápadně odletel domů. Takovou námahu mu dalo dostat se na Thrawnův destruktor. Měla následovat Stealth mise...proplížit se k těm čarodějnicím, zabít je, pak do ložnice Thrawna, zabít jeho a na konec ukrást loď. S jediskými schopnostmi se mu to mohlo podařit. A to nemluvím o tom, že to čarodějnictví mě k sw vůbec nepasuje. ()

tomik99

Já jsem mírnil svá očekávání, tudíž jsem ve finále spokojený. Dave Filoni má svůj jasný rukopis. Nepouští se do ničeho bez hlavě a spíše to hraje "na jistotu". Postavy jsou přesně takové, jak jsme je poznali v Rebels. Nikdo neriskuje, žádný překvapivý vývoj tu nemáme. Seriál sloužil k tomu, aby se stala JEDNA věc. A ta se také STALA. O tom ten seriál byl. Pokud jsme schopni akceptovat tuto pravdu, bude se vám seriál líbit. Pokud za seriálem hledáte něco víc, budete zklamáni. ()

• Epizoda měla premiéru 3. října. Ve stejný den měl premiéru seriál Star Wars Povstalci (od r. 2014) a Star Wars: Klonové války (od r. 2008). Ahsoka je označována jako 5. série Star Wars Povstalci a postava Ahsoky se představila právě v Klonových válkách. (Veskoslav)
  • Věta, kterou pronese Sabine (Natasha Liu Bordizzo): „Shadows in the Starlight,“ je odkazem na komiks „Star Wars: The High Republic Phase I – Light of the Jedi Omnibus“. (Veskoslav)