Recenze (453)
Divergence (2014)
Takový filmík pro pubert'áky. Pořádně se nic neděje, režisér vsadil na sexy dvojku v hl. r. a největší otázka a zápletka je, kdy ji šmykne ten borec. trochu Twilight, trošku Hunger games, trošku Labyrint.. Ale vlastně celkem fajn
Into the Forest (2015)
Na začátku filmu jim umře otec, pak jedno znásilnění a konec, žádná ukázka nákazy, pandemie, stresu, loupení ničeho... Místo toho nabídka zajímavého děje se sympatickou dvojicí (sestry) Ellen-Rachel který bojují se samotou a nástrahami postakop.světa. slušná béčková oddechovka, která neurazí, zároven moc neohromí. /40%/ silnější 2*
Los últimos días (2013)
Možná nejhorší postakopt'ák, co jsem ve svém životě viděl a to jsem jich viděl zatraceně dost... 60% je pro mě naprostá záhada, čtu si komentáře a snažím se přijít na to, co vás na tom doprdele jako mohlo bavit. Nudné, předvídatelné a hlavně absolutně o ničem 100 minut, když i na krátkomentážní drama je to moc těch 6 min. Možná za něco stála poslední půlhodina to už se ale nedozvím, protože jsem usnul naštěstí a riskovat tu zhovadilost 2x nebudu. Jedna z největších sraček kterou jsem v životě viděl... Hrdý konkurent Pirana 3D, Herkules 3D atd...
Temné síly (2018)
Milé překvapení s velice dobrým výkonem Amandly Stenbergové, bez zdlouhavých, zbytečných scén. Originalita, napětí, zvraty.... Příjemná hudba, celkem silný konec.. Škoda, že je kniha jen v eng.
Svět po zániku (2011)
Nudné, ničím překvapující, podprůměrné výkony.. horší už to být nemohlo . 5%/
Úniková hra (2019)
Za mě super, je to na tagy Kostka/Saw jen bez brutality a více je zde zakomponovaný děj. Jeden z nejlepších psycho sawu.
Viral (2016)
Velice slušný, jednoduchý 80 minut žádná přeháněčka. /65%/
Podivní (2010)
Zvláštní, jak někdy průměrný postakopt'ák získá slávu, 70%, + zisky, přitom to není nic skvělého, průměrné obsazení, nudný a dobře předvídatelný děj, výkony herců slaboučké. Dabing absolutní tragický nakoneec jsem to zkusil radši čistě v angličtině. 35%
Vlak do Pusanu (2016)
Další skvělé zpracování filmu od jihokorejců, kteří nepřestávají překvapovat. Sang ho Yeon opět výborně.
Městečko South Park - Pan Hankey (1997) (epizoda)
Je nám líto... nezastupujeme kusy hoven..... -Prooooooč ? :-( No .. Protože jste kus hovna