Recenze (85)
Proviněni láskou (2004) (seriál)
Geniální provedení, argentinská produkce co se týče mýdlových oper je prostě nejlepší. Herecké obsazení se mi líbilo, i hlavní dvojice.
Moje smrt, moje pravidla (2023)
Líbilo se mi to, slušná komedie u které se určitě zasmějete. Natalia umí hrát komedie a ten žánr ji náramně pádné.
Alén, luz de luna (1996) (seriál)
Škoda že se to u nás nevysílalo, opravdu pěkná telenovela která zaujme nejen svým příběhem a dějem ale i prostředím kde se seriál odehrává.
Uprchlíci (2011) (seriál)
Hm, první série byla hodně dobrá s dobrým nádechem i atmosférou a docela i dobrou akci. Co se týče té druhé série tak ta mi už tak skvělá nepřipadala. Ale dalo se to.
Splašené srdce (2020)
Perfektní argentinská komedie která rozhodně pobaví, výborné provedení i zpracovaní, tohle se opravdu povedlo.
Valientes (2009) (seriál)
Vždyť je to docela sranda, zajímavé. Dle mého bravurní telenovela která dokáže upoutat diváka u televizní obrazovky. Co se tyče příběhu tak ten je klasický o lásce a pomstě atd. Zpracování se mi líbí i výběr protagonistů je perfektní.
Svatá Evita (2022) (seriál)
Užasné zpracovaní i celé provedení a to každé kapitoly, perfektní výběr protagonistu, jednoduše parada. Genialni zpracovaní Evity v podaní famózní Natalie Oreiro která jí zahrála naprosto bravurně, líbilo se mi to.
Opravdu příšerná rodina (2021)
Ajo dalo se to.
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Úžasné, geniální.
K zemi hleď! (2021)
Začátek se drží velice dobře ale ta druhá polovina filmů a hlavně to provedení je naprosto nudné. Dvě hvězdy za film a jedná za Jeniffer Lawrence které to tady ohromně slušelo.