Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Třináct let po odchodu od Ladislava Štaidla se Ivetin svět změnil k nepoznání. Její alba se neprodávají jako dřív, ale ona věří, že zase bude zpívat. Má za sebou neúspěšné manželství, ale věří, že ta pravá láska na ni stále čeká. A především má vedle sebe toho, na kom jí záleží nejvíc: svého dospívajícího syna. To kvůli němu chce vyhrát boj s vlastními démony. Je to on, kdo při ní stojí, i když se nedaří a bulvár čeká na každou její chybu. Ano, kdysi chtěla být slavná – teď chce obyčejný život. Pro Artura, pro sebe. (Voyo)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (16)

fabecc1222 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

V téhle řadě už se dostáváme do období, které víceméně asi všichni známe. A kdo říká že ne, tak ten to sledoval 24/7. Úplně se tak přeskakuje období s Jiřím Pomeje či takové autorsky chudší období, kdy byla Iveta mimo světla reflektorů. Těžko říct proč, jestli třeba neměli práva na JP, protože jeho jméno vůbec nezazní. Rovnou se tak vrháme do náruče Pepy Rychtáře a jeho legendárních soubojů s ochráncem žen Macurou. Ano, místy to pochopitelně působí až komicky, celá ta absurdnost situace, do které se nechala Iveta vmanipulovat svou naivitou, hloupostí, či do toho spadla skrze návikové látky. Tvůrci ve třetí řadě více chodí po špičkách. Tam, kde byl Sepeši vykreslen jako jasný mačo, tak tady tvůrci nemají odvahu či dostatek informací na to, aby jasně ukázali na to, co bylo příčinou sebevraždy Bartošové. Nově obsazený Artur je bohužel herecká tragédie, stejně tak masky v některých scénách, kdy prostě pořád vidíte, že Anna Fialová je mladá holka a netáhne ji na pade. Třetí série jako celek je nejslabší ze všech tří. Nedokresluje bohužel příběhy některých postav, které si odbyjí jen povinná camea, ale jejich aktuální situaci se více nedozvídáme, a vlastně se nedostane pořádně ani k samotnému konci IB, který vyřeší formou závěrečných popisků. ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Abych nepracovala jen s primárními pocity, poslechla a přečetla jsem si několik hloubkových rozhovorů s Michalem Samirem a musím říct, že je skoro až komické, jak ten člověk uvěřil vlastní umělecké licenci. Měl devět dílů na životopisný seriál o zpěvačce, která se nedožila ani padesátky. A přesto mu to nestačilo / nebo se mu to zdálo příliš zahuštěné a byl ochotný celé díly sestavit jen z náladových obrázků navozujících určité pocity. V závěrečné sérii si vychutnal hranou verzi toho kardinálního nesmyslu kolem únosu do Itálie a dal příležitost některým hercům vytvořit parodické verze nechvalně známých figurek české bulvární scény... Škoda slov. Ano, jistě, z životopisu Bartošové šlo vybrat zkratky na téma "jak vesnická holka přišla do hlavního města dělat kariéru," v další kapitole sledovat "jak stejná holka řeší svoji první aféru a jak odmítá zůstat doma na mateřské" a v závěru "jak vzdá život po tom, co se jí nepodařilo vrátit se na výsluní". Ale tyhle floskule a další velmi podobné teze by šly navázat na životopis prakticky každého umělce nebo veřejně známé osobnosti. Kdy tenhle seriál pracoval s tím, že Iveta Bartošová nebyla nějaká zaměnitelná nula z komparzu, chvilková hvězdička? Nikdy. Teď se jen opakuje stejný vzorec. V době, kdy vrcholil lynč na Bartošovou, se Michal Samir zařadil mezi tu nechutnou většinu, která si nárokovala odplivnutí nad Džambulkou. A teď po deseti letech si stejně agresivně nárokuje vyprávět vlastní příběh, k jehož zpracování mu ale chyběli nejen zkušenost, ale i talent. Tohle bylo hodně drahé sypání popela na hlavu. ()

Reklama

SATUR. odpad!

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

motto/gro: BLUDY, QUASI, chiméry, smutný klaun, likvidátor. Obsáhlý real. biopic za/jímavý námet byl zčásti "žánrove" z poutavé kategorie jako napr. Johna Forbesa Nashe Jr.. Žel tady kýčovití autori silný místy kvazi "mystický" príbeh OBEZLIČKOVE zpracovali jako BLUDY autoru, primitivní AV formát = ohlupovací PLYTKOU prázdnou slaboduchou POPULISTICKOU frašku. #Relevantní souvislosti, úplná pravda je celkove v minisériích DEMAGOGICKY zatajena. Tvrdým cílem, účelem mediálního výtvoru byla prioritne marketingová BULVÁRNÍ tržní sledovanost nad celkovou kvalitou, autenticitou, originalitou. Pojetí hercu je zbytečné hodnotit, když celková autorská "kreativní" licenční nekvalifikovaná konepce díla (postrádající sofistikovanejší strukturovanou analýzu obsahu životního príbehu, postavy) je zbytečná, trapná, dramaturgie zoufalá. Záver: IB pro zvolený CIRKUS ZIVOT nativne nebyla žel adekvátne komponovaná. Zásadní, závažný podíl na jejich dlouhodobých potížích mela patrná NEsprávná péče, neuro-psych. medikace, diferenciální diagnostika. ********************************************************************************************************** PS: bulvární média dlouhodobe léta (prvne r. 1993) mluvila o Rx návyk. lékových intox. kolapsech.... https://www.blesk.cz/clanek/celebrity-smrt-ivety-bartosove/266385/odbornici-o-lecich-z-cerneho-trhu-ktere-mel-rychtar-bartosove-shanet-mohly-ji-poskodit-i-psychiku.html   Čili natočit se nemela biopic bludarská extrémne patetická groteska, ale spíš kvalitní psychokrimi (event. docudrama) žánr s klíčovým rozuzlením.... *********************************************************************************************************** IB, Karel Gott si byli v určitých vecech velmi blízcí, typologicky podobní. Byli chronicky, extrémne závislí na popularite, sláve, kterým totalne podridili, obetovali celý svuj život (KG tuto závislost redukoval až v období založení rodiny). Krome težkych látkových závislostí, jiných nemocí, u IB byl mj. i tento druh nelátkové silné závislosti kalibru závažné specifické, sebe/destruktivní, anomální smíšené poruchy, amorfní psychiky chronicky enormne negativne ovlivnujici jeji život, zdraví, potazmo i nejbližších osob IB. *********************************************************************************************************** Dtto chronická léková závislost, lesk a bída showbyznysu je interpretována, ilustrována napr. i ve filmu PriscillaP ()

hannahmontan 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Třetí řada byla zklamání.... Chyběl osudový muž - Jirka Pomeje, který pro ni toho tolik udělal a závažně ovlivnil děj kolem Ivety. Navíc mi to přišlo příliš zmanipulované, jelikož každý ví, jak se Rychtář choval k jeho bývalé ženě a tady je vyobrazen div ne se svatozáří......Také zakončení mě zklamalo... nečekala jsem, že tam bude skok pod vlak, ale že to bude více emotivní.... konec ztratil kouzlo. Nevím no, asi jsem od seriálu čekala moc..... škoda. ()

pupidup 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tteti serie pro me byla velmi podivnou karikaturou. Klise, hruza. To udelali Ivete starecke skvrny?? Jsem stejne stara...a zadne skvrny nemam. A pochybuji, ze je v jejim věku mela ona. Dost postav je divne "zparodovanych". Dokument "Malo me zna"...je mnohem lepsi. A abych to zakoncila. Anna Fialova byla ve sve tezke roli famozni. Vsechna cest. ()

Galerie (180)

Reklama

Reklama