Režie:
Michal SamirScénář:
Michal SamirKamera:
Martin DoubaHudba:
Ondřej Gregor BrzobohatýHrají:
Anna Fialová, Vojtěch Vodochodský, Eliška Křenková, Igor Chmela, Alena Mihulová, Miroslav Hanuš, Terezie Holá, Daniel Kadlec, Jana Boušková, Jan Vondráček (více)VOD (1)
Série(3) / Epizody(9)
Obsahy(1)
Iveta chce být slavnou zpěvačkou. Cesta vede z dětského sboru přes pěvecké soutěže, nahrávání prvního hitu a desky až k celostátní slávě. Iveta musí přesvědčit rodiče, porotce, producenty, diváky. Tím jediným, který v ní od začátku věří, je Petr Sepéši. Její první láska. Ta, o které se říká, že musí někdy skončit... Jaká je cena splněného snu? Začátek životního příběhu Ivety Bartošové. (Voyo)
(více)Videa (5)
Recenze (143)
Ten Samir by asi potřeboval léčebnu. A smutné je, že mu to takto schválili. Michal Samir se narodil v roce 1985, takže nemá o té době ani o Ivetě žádné ponětí. Jednou z podmínek natočení bylo, že verzi bude schvalovat, a případně může i zasahovat, Ivetin (a Štaidlův) syn. Takže je velmi smutné, že zpětně takto vidí svou mámu. Že má Iveta nějaký psychický problém ohledně své umělecké vize už v dětství, je možné. Mohlo to být hlavně despotickým otcem. Ale že by celou dobu raketového růstu kariéry byla jen uplakanou hromádkou neštěstí a nikdo neukázal naopak její radost, štěstí a jak si to užívá, to je asi blbost (pozn.: nejsem její ctitel). Co se týče Sepéšiho, je mi úplně jedno, jestli byl takový nebo menší debil. Prostě byl. Série (S01) je natočena rozvlekle, nudně, ponuře a depresivně. To mě k tomu vzestupu taky nesedí. U toho ponurého retra je nejhorší, že blboň Samir se do natáčení tak ponořil, že se mu podařilo udělat film přesně takovým stylem, jak se točily (ty horší) televizní inscenace v těch letech. Prostě Machr! ()
Ivetě je nejčastěji vyčítáno nereflektování doby a jakési vytržení z reality (s čímž koresponduje melancholické až snové pojetí využívající různé filtry a barevnost na hraně únosnosti). To je sice pravda, nicméně v rámci celé série je to ten nejmenší problém. Mnohem větším problémem je, jak nakládá s postavami a fakt, že jsem vůbec nepochopil co tím chtěli tvůrci říct. O reálnou Ivetu Bartošovou sem se nikdy nezajímal, takže nedokážu posoudit co má reálný základ a co ne, nicméně to jak je tady vykreslená není zrovna lichotivé. Primárně je tu totiž vyobrazená jako naivní blbka, která má sice záblesky arogance a vlastní osobnosti, ale je jich hodně málo a většinu času se jen nechává někým vláčet. Ještě hůře z toho pak vychází Petr Sepéši o kterém sem toho věděl ještě méně než o Ivetě. Ten je tu od druhého dílu prakticky hlavní postava a je vykreslen jako sebestředný manipulativní kretén.Jestli takový byl doopravdy těžko říct a dnes už není moc lidí, kteří by to dokázali potvrdit. Jak to po první díle vypadalo ještě jakž takž slibně, tak postupem času šla kvalita hodně dolů a výsledkem je vlastně naprosto zbytečná a nic neříkající série. Osobně bych uvítal klasický životopis od začátku do konce, kdy Sepéši bude jen krátká epizoda, protože tohle na mě nezafungovalo...40% ()
Minisérie o počátcích kariéry Ivety Bartošové mne překvapila dvakrát: jednak, že je to hodně laciná záležitost za málo peněz a pro mne i jako nenáročného diváka, který by se spokojil s hloupou hezky udělanou retro pohádkou je to hodně slabé - blbě nasvícené, nezáživné, nereflektující dobu, unylé s vizuálem osmdesátkového módního časopisu Burda. Na druhou stranu hodně překvapivě asi i u mne fungoval ten marketingovej tahák jména Bartošové, ikdyž ta osoba byla úplně mimo moje zorné pole. Kdyby to byl o něznámé fiktivní zpěvačce, tak to ani nedokoukám. Pozitiva vidím hlavně v několika scénách, povedl se Brzobohatý jako Štaidl, největší oblíbenec byl dobový producent Chmela, a i ústřední dvojice sedla, ale ono je těžké fandit někomu tak děsně hloupému, naivnímu, koulícíma očima, pasivně posouvanému v ději jako byla Iveta v podání Fialové. Můj největší respekt má nakonec povedený trailer a fakt, že se to nemělo jmenovat Iveta ale Totální trotl Sepéši, o kterém to bylo asi pětkrát víc. ()
Bohužiaľ priestor troch hodín bez poriadnej produkcie nemôže za žiadnu cenu priviesť čo len náznak kvalitnej životopisnej drámy. Herecké obsadenie veľmi slabé, produkcia na smiech, snaha o šablonizáciu veľmi okatá a povrchná. Chcelo by to minimálne 10 častí, veľkú výpravu a hlavne dobové zábery ktorých sú archívy plné ! Pri všetkej úcte k Fialovej ..toto chce skutočne krásnu herečku ! opakujem, krásnu herečku ! Lacné, povrchné, nepresné a len okrajovo idúce okolo legendy ktorú " slobodná tlač " dohnala pod vlak. 30 % ()
Už podle přezdívky musí být zřejmé, že Iveta Bartošová nebyla můj kůň (kobyla?), ale jako krajance z nedalekého Frenštátu pod Radhoštěm jsem jí přál úspěch. A ten se dostavil a její repertoár po tragickém odchodu Petra Sepéšiho byl přece jen pro mne stravitelnější, než sračky typu Knoflíky lásky. Právě tento krátký začátek Ivetiny kariéry sleduje ona minisérie. Nutno říci, že děj je tak řídký, že vše podstatné by se dalo vměstnat do jediného dílu. Moc by mě zajímalo, jestli Sepéši byl skutečně takový debil a Iveta taková husička nebo to byla jen fabulace. Za Hanuše (otec) a Brzobohatého (Štaidl) přidávám třetí hvězdu. 50% ()
Galerie (493)
Zajímavosti (28)
- Iveta ve filmu na Mladé písni Jihlava dostává cenu útěchy, ve skutečnosti ale dostala cenu poroty za interpretační výkon. (jujec)
- Na premiéru první série dorazili i členové rodiny Ivety Bartošové, konkrétně její syn Artur Štaidl a sestra Ivana Bartošová. Ta se stejně jako Iveta věnovala v mládí zpěvu. Kvůli stejným iniciálům se svojí slavnější sestrou si během své krátké pěvecké kariéry říkala Viana. Nakonec však svět hudby opustila a přestěhovala se do zahraničí. Po mnoha letech však v roce 2022 zazpívala písně své sestry na vzpomínkovém koncertu s názvem „Ve jménu Ivety“. (lucij68ee14)
- V tomto seriálu si Iveta Bartošová (Anna Fialová) s Karlem Gottem (Ondřej Ruml) v Lucerně zazpívala až v 90. letech. To však není úplně pravda. Karel Gott dostal Ivetu jako „dárek“ již v letech osmdesátých. Kromě duetu „Smím dál“ měla dvojice na svém repertoáru i duet „Nesmí se stát“. Na konci devadesátých let společně spolupracovali i na muzikálu na ledě „Mrazík“, kde nazpívali Nastěnku a Ivánka. Součastí tohoto projektu byl další společný duet „Mé přání“. Naposledy si společně dvojice veřejně zazpívala na Gottově narozeninovém koncertu k 70. narozeninám píseň „Láska bláznivá“. (lucij68ee14)
Reklama