Mike letí do Kalifornie a v Hawkinsu se všechno zastaví kvůli mrtvole. Nancy hledá stopy a otřesený Eddie prozradí partě, co viděl. (Netflix)

Recenze (66)

LachtanShows

Démon Venca je mou novou nejoblíbenější postavou, co mě ale štve jako zarytého kritika, co si neodpustí viděné seroše/filmy pořádně analyzovat, je neustálá potřeba stavět do záležitostí ze školního prostředí šikanu. Nechci, aby tím kdysi úhlavní postava celých Divnějších věcí skončila jako opravdu divná věc někde v pozadí. ()

kenkaku

Tak jestli to dobře chápu, původní sestava (i bubáci) jsou zcela navíc, protože tu máme nového bubáka a nové postavy, kterým dává zabrat. Proč tedy s nimi ale ztrácíme čas? Dojem z linky “Hopper” naprosto groteskní. Včetně vysvětlení jak ho Rusové našli… nebyl komplex náhodou plně obsazený US armádou? Linka “El” naprosto zbytečná a nesmyslně šponovaná do extrému… tedy pokud se neplánuje to vykrádání Carrie. Za mě tedy scenáristicky naprostá zoufalost. ()

MERKATtv

Nielenže tu je úplne stereotypné hororové monštrum ale oni sa rozhodli že tam ešte šupnu len tak šikanátorov pre Eleven. Prečo ju šikanujú? Aký majú dôvod? To vám seriál nevysvetlí radšej vám dá kompiláciu ako nejaký čávovia hrajú golf. Je to strašne predvídateľné a fakt ma prekvapuje že toto je od čávov ktorý spravili minulé tri úžasné série. Ale ľudia to milujú takže tak... ()

Trevor

Strašná trauma liberálov zo Štátov nacistických a  ich vlastnej minulosti sa prejavuje najmä v rasizme zasadenom do roku 1986 - doslova sa to všade hemží funkcionármi v polícii či armáde, ktorí sú afroameričania, všetko v Štátoch je nádherne farebné a Rusko vyzerá ako žumpa ( v 90 rokoch sa v Sovietskom zväze či Československu USA zobrazovalo s fotkami z westernou a divokého Západu, aby sa sami Sovieti ukázali ako vyspelejší a ani teraz tomu nie je v Európskej múmii inak :-D) a pochopiteľne všetky zlé postavy sú bielej farby pleti...odhliadnuc od tohto a s prihliadnutím na výber skladieb možno autorom odpustiť to že iba posledných 8 minút je ozaj výborných a inak je to (pre niekoho určite skvelá) tínedžerská romanca... ()

darkrobyk

Dead Or Alive, Falco, Baltimora, Talking Heads...hudba fajn. Jinak druhá část je velmi nevyvážená. Na jedné straně pěkné scénky s tajemnem, démonem a hodinami, na druhé mládežnické dovádění a opět šikana. El lže, takže dostane za vyučenou. Anžela si koleduje, ale těžko říci, zda to vyřeší jedna brusle. No a pak ti Rusáci...krucinál. Já chci chapadla! ()

Zajímavosti (9)

• Rezidence Byersových se nachází na Lonzo Way v Lenora Hills. V ulici Lonzo se nacházel Elliotův dům ve filmu E.T. - Mimozemšťan (1982). (KGBelik)
  • Na začátku epizody sleduje Max (Sadie Sink) televizní pořad, ve kterém vystupuje Courteney Cox. Vzhledem k tomu, že se tato série odehrává v roce 1986, je to pravděpodobně seriál Misfits of Science (od r. 1985), ve kterém měla postava Courteney Cox (Gloria) telekinetické schopnosti. (KGBelik)