Miliónový hurikán

• Slovensko Miliónový hurikán (více)

Zlodějský gang plánuje provést velkou loupež během hurikánu, akci jim ale přeruší policista snažící se přimět všechny v budově k evakuaci. (Canal+ Action)

Recenze (60)

Lukoboss

Ono to má jenom hodinu a půl, což je na dnešní poměry celkem málo, ale i tak je to neskutečná nuda a táhne se to. A další věc, kterou na tom nechápu, je, proč staří herečtí pardálové lezou do takových sraček. Role M. Gibsona je tady naprosto zbytečná, vlastně si ani moc nezahrál, stejně jako je zbytečná bouře na pozadí celýho filmu. Není to dramatický, není to napínavý a vrcholem všeho absurdna je pak nějaká puma zavřená v jednom z bytů, která ráda žere policajty. A ani by divák nevěřil, kolik se v relativně krátkým čase a taky na malým prostoru (celý se to odehrává v jednom činžáku) najde času na bezduchý a hloupý tlachání. Jo, to se jen tak někomu nepodaří.... ()

kingik

Režisér se za mimózní scénář debutanta, obsahující odstrašující proslovy postav, možná trochu styděl, tudíž chtěl mít jeho realizaci, vesměs průměrnou, zřejmě rychle za sebou. A na výsledku je to znát. Banda ozbrojených zločinců využije  hurikánu, který udeřil na Portoriko, a přepadne bytový komplex, v němž se nachází vzácná sbírka obrazů za miliony dolarů po nacistickém zločinci. V bytech přebývají Mel Gibson, vysloužilý policista s chatrným zdravím, co je tak trochu paličatý morous, o něhož pečuje sličná dcera Kate Bosworth. Evakuací budovy je pověřena dvojice policejních strážníků Emile Hirsch a Stephanie Cayo, která se s vervou pustí do boje s nebezpečnými muži. A spolu s nimi i Mel Gibson a Kate Bosworth. Zásadní pro film měla být akce, která vlastně nikterak neoslní. Kontaktní bitky a přestřelky vykazují standard. A je to porce, co zabaví. Zvláštní sekci tvořila nadsázka, která mohla být svěží, jenže Michael Polish nám tajemného dravého tvora, co je chován černošským chovatelem v jednom z bytů a vycvičen proti policejní uniformě, vlastně vůbec neukáže (vteřinový záběr jeho útoku je fakt málo). A pitomé trauma mladého strážníka si mohl nechat film od  cesty. A tak je hlavní akvizicí snímku exkluzivní herecké obsazení, které film pasuje do sféry přijatelné podívané. Najde se i něco málo odbyté realizace, Mel Gibson posmrtně mrká, některé postavy zločinců náhle miznou bez zjevné příčiny. Film vypadá levněji (zuřící hurikán zastupují spršky vody a fujavice) a tedy i béčkově. Herecká družina, vyvážené tempo i nějaký ten pokus o neotřelé pojetí se počítá. 6/10 ()

VanTom

Namísto evakuace před blížícím se hurikánem čelí poslední "odmítači" v bytovém komplexu brutálním lupičům. Už samotná premisa trošku konstruuje, ale na to, jak se scénárista rozjel a každé klišé proložil dalším úletem, aby na titulní bouřící živly mezitím zapomněl, na to asi připraveni nebudete. A když se ke konci dostal do slepé uličky (popřípadě došly peníze), prostě vše uzavřel střihem. Celkově to sice není až taková katastrofa, jen postupně nuda. ()

Rathalos

Opat raz pojdem proti vacsine,ale tato akcna drama aj napriek zopar scenam,ktore boli odveci,sa mi pacila,urcite nuda nehrozi,viac-menej sa stale nieco deje,herci slapu dobre,Mel Gibson je moj oblubenec,Emile Hirsch ako policajt mi sedel a Kate Bosworth cim je starsia,tym viac sa mi lubi aj ako herecka,aj ako zena,takze styri hviezdicky sup tam...:-) ()

dO_od

// ...díky tomuhle filmu si člověk tak nějak začne víc vážit života. Byl to vlastně takový budíček. Nejvyšší čas přehodnotit své priority a udělat nějaké změny. Měl bych si víc volat s našima. A s babičkou. Měl bych být milejší na svou sestru. A koupit jí opožděně dárek k narozeninám. A v tramvaji se začít víc usmívat. Knížky! Nesmím si zapomenout koupit nové knížky. A dovolenou. Musím konečně naplánovat tu dovolenou. A taky bych měl začít zdravě jíst. A cvičit. Proboha. Hlavně bych měl začít cvičit. A ta výstava, co jsem ji měl v plánu - už ji nebudu odkládat. Stejně jako to vyšetření té divné věci na ruce. A když už tam budu, nechám si vyšetřit i tu divnou věc na noze. A známky. Nesmím si zapomenout koupit nové známky. A vymaluju si. Jen tak. A matraci - život je příliš krátký na to, abych spal pořád na té stejné pohodlné matraci. Postel. Koupím rovnou celou postel. BYT. Už je mi skoro třicet. Nejvyšší čas, abych koupil byt. Nebo ne. Ještě mi není ani třicet. Ale AUTO! Ta věc na ruce asi nic nebude. Už ji tam mám dlouho. A kytky. Kristepane, já zapomněl zalít kytky. ()