Armádní kapitánka musí využít svůj dlouholetý taktický výcvik a vojenské zkušenosti, když vzdálenou stanici pro zachycování raket, které velí, ohrožuje souběžný koordinovaný útok. (LUKICKK)

Recenze (131)

ArsenalEagle

Jsou hloupé filmy, které se neberou moc vážně a jsou i takové, jako Interceptor. Nejsem šovinista, jsem všema deseti pro, aby vznikaly kvalitní filmy s ženskou protagonistkou. A v tom je ten háček, kvalitní. Elsu sice nemám moc nakoukanou, ale je to sympaťačka, sbalila nejlepšího Hemswortha a v Rychle a zběsile se mi fakt zamlouvala. Jí osobně není moc co vytknout, hraje to, co měla napsáno a dokonce přitáhla Chrise do camea. Problémem je ale právě to napsané. To je totiž neuvěřitelně tupá sračka. Jako pardon, ale v porovnání s tímhle jsou ty nejhorší Segalovky naprosto propracované inteligentní pecky. Scénář je vážně špatnej. Pominu to, že jde o Die Hard hadr, odpustím i násilnou genderovou a etnickou vyváženost nebo MeToo, a že bílý muž ve středních letech prostě musí být špatnej. Problém mám s dialogy a hlavně, hlavně s logikou. Snad v každé scéně, kde se objevil krizový štáb Bílého domu jsem prskal smíchy z těch dialogových kravin, co byl někdo ochotný napsat, odrecitovat a natočit. To, co snese kapitánka, to by uzemnilo Tysona, co Tysona, Rocky v nejlepší formě by se válel na zemi zalitej krví. Kapitánka ale nejen že nakládačku vydrží, tenhle 50 kilovej drápalík ji dokáže dokonce víc než slušně i rozdávat kolem sebe až mě z toho začala bolet hlava. Kritiku v tenhle moment utnu, aby se mi neudělalo zase špatně. Shrnu to tak, že na Interceptor musíte být posilněni minimálně 1,5 promile, nebo intelektuálně deficientní, abyste tenhle film dokázali ocenit. K čemu je, že to není zas tak zle natočený, když se točí hovna, jen aby splnily kvóty. Čest výjimkám. ()

Brejlil

Nuda. Všechno to "budování napětí", záchrany na poslední chvíli, všechno, co bylo out už v devadesátkách, to všechno je v Interceptoru. A nefunguje to. Režie je slabá, hlavní hrdinka naprosto nezajímavá, souboje bez nápadu, logika sedí někde vzadu a pláče. Dialogy jsou jedno klišé za druhým, motivace postav nezáživná. A tak se na chvíli zapíše do paměti jen pěna a žiletkový drát. A trochu i Chris Hemsworth. Ale to je málo. ()

MrHlad

Elsa Pataky chrání uprostřed oceánu vojenskou stanici, která má sestřelovat z nebe atomovky. Proti ní stojí parta zločinců, mizerný scénář, nudná režie a malý rozpočet. Interceptor je nezajímavý akční film s přinejlepším průměrnými bitkami a přestřelkami, zoufalým záporákem, jednou dobrou fatalitou a spoustou keců ve dvou místnostech. Laciné, levné, nudné. Ztráta času. ()

Figu

No Elso díky ti! Já ti fakt fandil! Pro mě supr oddych! Jak se zde často zmiňuje, je to typickej biják z devadesátek a já jakožto top milovník těchto let i samotnýho akčního žánru, nemůžu neocenit! Hlavní herečka sympatická bomba, záporák slizká bomba, stopáž luxus bomba, supr vsuvky v podání Hemswortha bomba, všude okolo samá bomba, no bomba! Takže milovníci akčních béček usedněte, vypněte a bavte se jako za mlada! Tak to působilo aspoň na mě! 70% ()

kukkik odpad!

Tak takovou sr** už jsem dlouho neviděl :D Je tu úplně všechno, od jedné z nejotravnějších Mary Sue všech dob přes jedno z nejzbytečnějších a nejvíc mindfuck cameos až po horkého adepta o nejblbější scénář akčního filmu minimálně tohoto roku + povinná donebeblijící woke agitka, jak se na Netflix sluší a patří. Naprosto zasloužený odpad! ()

• Hoci v titulkoch uvedený nie je, ruského ostreľovača z ponorky stvárnil Sam Hargrave, kaskadér a režisér filmu Vyproštění (2020). V titulkoch je uvedený len ako konzultant. (johnsnow)
  • Malé cameo si jako prodejce televizoru zahrál manžel Elsy Pataky Chris Hemsworth. V polovině závěrečných titulků je také vidět, jak leží na masážním křesle. (DJMaroko)

Časové pásmo bylo změněno