Armádní kapitánka musí využít svůj dlouholetý taktický výcvik a vojenské zkušenosti, když vzdálenou stanici pro zachycování raket, které velí, ohrožuje souběžný koordinovaný útok. (LUKICKK)

Recenze (131)

korbitch22

Tak si Chris Hemsworth dopřál s manželkou lehčí dovolenou. On si vzal černou paruku a udělal ze sebe nerda v elektru, ona se vymakala a neskutečně sexy, imrveré spocená nebo mokrá krájí komparzisty na kusy v neuvěřitelně dementním céčku. Mám dojem, že se to celé nesnaží brát vážně a ty příšerný dialogy, ochotnický herecký výkony a hloupý scénář má parodovat akční béčka, ve kterých hrál Van Damme nebo Seagal v druhý polovině 90. let. Pokud to tvůrci myslí vážně, je to někde mezi odpadem a dvěma *, podle toho, jak Vás navnadí neskutečně sexy Elsa Pataky, docela solidní souboje plné brutality a krve, ale na druhou stránku efekty a herecké výkony evokují naprosto vše od Asylum nebo SyFy. Pokud si tvůrci opravdu upřímně dělají srandu, chtělo by to i 3*. Podle mě výraz Chrise, jeho role i text jasně ukazují, že to má být celé nadsázka. Protože jestli tohle kdokoliv myslel vážně, je to samoz neskutečný facepalm.35%. ()

bourec

Není to příliš povedený.  Asi by se to hodilo někam do devadesátek. Takovej koncept se Seagalem. Akce celkem ujde, ale nadlidskejch věcí a nesmyslů je tam spousta. A navíc je tam to nejhorší, co ve filmech skousávám jen velmi těžko. To jsou ty party kolem prezidentů. To je peklo. A dorazí mě, když na konci tleskaj a radujou se. 40%. ()

Hapretor

překvapilo mě to ... a to dobře ... hlavně Elsa Pataky ... neuvěřitelný, že jí je už 45 let ... v "béčkových" vodách na zabití času dá se říct kvalitka ... naivní ... blbé ... ale vtipné a sakra to odsýpá ... a hlavně ta Elsa Pataky ... sakra ... to už jsem psal ... P. S. hraje o dost líp než její "Thor" HomoSworth ... jemu Elsu nezávidím ... spíš Elsu lituji ... ha ha ... ()

kingik

Chris Hemsworth si svoji manželku hýčká a neváhá pro ní z lásky vyprodukovat filmové dílo. A tak Elsa Pataky dostala svůj vlastní akční film, ve kterém může pěkně dramaticky vypnout objemný hrudníček a skupince záludných teroristů vyprášit jejich kožíšky na základně, která se specializuje na zneškodnění odpálených jaderných raket. Jejím protivníkem je Luke Bracey, který nepředvedl nic extra maniakálního, ale dal se akceptovat, akčních represálií je dostatek a Amerika je zase jednou ve strašlivém ohrožení, když se vzduchem řítí jaderný útok. Matthew Reilly to vzal režijně velmi pádně a jednoduše. V podstatě koncept akčních filmů, kterým už dávno odzvonila hrana, opět oživil. Film se nebojí krvavě si  došlápnout na své protagonisty, takže se vyskytne i nějaká ta štědře rozlitá krevní pastilka. Aby to nevypadalo mimořádně úsporně, nabízí film přesuny k vodní ploše oceánu, v němž občasně končí těla záškodníků, objeví se ponorka a obchod s elektrem, ve kterém rádoby vtipnou a odlehčenou roličku vlasatého prodavače televizorů zastal právě Hemsworth. Elsa Pataky se ukázala jako solidní tahoun, která svoji akční polohu zvládá solidně. Má to i příjemné známky napětí, akce nevypadá nejhůře a zastaralý akční koncept má i své novátorské i dobře renovované prvky. Měření mužských sil, respektive mužské převahy nad ženskou křehkostí, je vždycky poměrně zajímavé z filmového hlediska. Údery a křivky drobné ženštiny zabavily a to je asi to hlavní. Kdo nemá rád přebujelé koncepty akčních filmů, film pochopitelně neocení. Já s tím problém nemám. 7/10 ()

MickeyStuma odpad!

Tak nám Netflix tentokrát nadělil popcornové akční rošambo snažící se dostat mezi slavné nejrůznější filmové verze o smrtonosné pasti, a to dle feministického pohledu. A očekávaně z toho vznikla feministická parodie na všechno. Feministické představy o působení kapitánky v armádě má co dělat víc z anarchií než s vojenskou disciplínou. To je zřejmě to jediné, co jí, na vojenské akademii, nenaučili. Ajo, ona byla svým nadřízeným sexuálně zneužita. A proto se všude, kde se objeví, ke každému chová, bez ohledu na vojenské hodnosti, nadřazeně, drze a bez respektu. V realismu by byla z armády okamžitě vyhozena. Netflixovská ženská hrdinka, že se prý stává terčem kvůli určitým faktorům, ale vytrvale překonává diskriminaci. No jasně. Proto takový malý ženský střízlík hravě v souboji zvládne hromotluka z daleko větší váhové kategorie. Skuteční zápasníci v ringu museli prasknout smíchy. Stejně jako my diváci, když hned na začátku sundá vojenskou košili a začne dělat nepřemožitelnou drsňačku v bílém tílku alá Bruce Willis. Chování oněch teroristů je také jak z pomocné školy. Ti by snad nedokázali vykrást ani obchod s potravinami. Feministická politika, ne o vyrovnání se mužům, ale přímo o nadřazenosti nad nimi, tímto opět dosáhla jen naprostého zesměšnění. Coby nízkorozpočtový videofilm z přelomu osmdesátých a devadesátých let by se to mezi ostatními ztratilo, ale v dnešní době? Naprostá filmová katastrofa. Například Cynthia Rothrock ve své době také neměla zrovna filmové pecky, ale v porovnání s Elsou Pataky byla v akčních scénách daleko uvěřitelnější. ()

• Malé cameo si jako prodejce televizoru zahrál manžel Elsy Pataky Chris Hemsworth. V polovině závěrečných titulků je také vidět, jak leží na masážním křesle. (DJMaroko)
  • Hoci v titulkoch uvedený nie je, ruského ostreľovača z ponorky stvárnil Sam Hargrave, kaskadér a režisér filmu Vyproštění (2020). V titulkoch je uvedený len ako konzultant. (johnsnow)