Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Film Bostonský škrtič oceňovaného scenáristy a režiséra Matta Ruskina je kriminálním thrillerem o průkopnických reportérkách, které v 60. letech minulého století zveřejnily příběh proslulých vražd bostonského škrtiče. Film sleduje Lorettu McLaughlinovou, reportérku novin Record-American, která se stala první novinářkou, která spojila vraždy bostonského škrtiče. Jak si záhadný vrah vybírá další a další oběti, Loretta se pokouší pokračovat ve vyšetřování spolu s kolegyní a přítelkyní Jean Coleovou, avšak dvojice naráží na rozbujelý sexismus tehdejší doby. McLaughlinová a Coleová se přesto odvážně pouštějí do pátrání s velkým osobním rizikem a ve snaze odhalit pravdu riskují vlastní životy. (Disney+)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (75)

Motinski 

všechny recenze uživatele

Zodiac zo second handu. Chladná žurnalisticka dráma ktorej citeľne chýbajú aspoň nejaké prvky trileru. Dej vás môže zaujímať, no pocit že sledujete film o brutálnych masových vraždách sa nedostaví. Bostonský škrtič má ponurú atmosféru a skvelú Keiru Knightley. Inak ale zaostáva. Hlavne oproti tematicky podobným kúskom. Ak chcete oddychovku na večer, no nie s úplne pohodovou zápletkou, pravdepodobne ale budete spokojný. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Keira Knightley si v posledních letech vybírá komorní, ambiciózní dramata, která jí prostě sluší. Každopádně by látky mohly být svěžeji a nápaditěji uchopené. Na Bostonského škrtiče jsme si totiž mohli vzpomenout i třeba za měsíc, prostě potenciál tam byl. Sériovému vrahovi jde po krku – no, sám své ženské oběti škrtil – nejen policie, ale i snaživá reportérka místních novin. Pátrání je to poměrně mdlé, ani o novinářské práci dané doby se nedozvíme nic moc zajímavého. Řemeslně je to fajn, ale jede se až příliš na jistotu, chybí atmosféra, a i tah na bránu měl být mnohem větší. Aspoň trocha toho mrazení v zádech bych uvítal. Prostě chytání vraha má být hlavně napínavé a vtahující… a tady není! ()

Reklama

Morholt 

všechny recenze uživatele

Pokud bych měl něco ocenit, tak je to dobová atmosféra a Carrie Coon, která mě prostě baví. Ale jinak? Jasně že není fér psát o filmu, který se snaží držet historických skutečností, že působí jako reckyklát, ale prostě je to tak. Těch špinavostí, které se snaží odhalit novináři, tu bylo a bude dvanáct do tuctu a tenhle není ničím výjimečný. Navíc ta snaha divákovi nacpat, jak to měly ženy v paternalistickém světě žurnalistiky těžké, působí strašně protivně. Netvrdím, že tomu bylo jinak, ale v dnešním nuceně vyváženém genderovém světě už mě na to prostě nebaví koukat. A ani Keira, která měl být nejspíš největším castingovým tahákem, mě nijak neuchvátila. Odvedla takový ten šedý průměr a tak na mě působil i celý film. 50% ()

verbal 

všechny recenze uživatele

O tom „riskování životů“ a „rozbujelém sexismu“ ve filmu, jak tu ve svém vlastním progresivním obsahu píče soudruh Dyzny, by se dalo s úspěchem polemizovat. Prostě na to při výrobě jako vrchního demagoga nasadili nějakou málo agresivní nemrdanou šeredu či přefeminizovanou lesbu, a teď se toto stranické pochybení jen snaží dohnat hysterickými obsahy, aby ke sledování přilákali co nejvíce srostlých stydkých pysků, silných a nezávislých mužen a dalších zfanatizovanoných sociálních bojovníků za ryzí pičismus, nadvládu deviací a dalších přes 2,5 miliónu let tolik terorizovaných „Již vzhůru psanců této Země…“.  A je to vcelku přínosem, neboť výsledkem je tak takový neškodný a hezky udělaný, byť trochu sterilní, anemický a od 6 let přístupný, mapovač tehdejších skutečných událostí a docela precizní a překvapivě nerevizionistický škrtící film, při jehož sledování máte neodolatelnou chuť uškrtit akorát tu brutálně nehrající fošnu s krysím xichtem v hlavní roli, která už dávno měla být pohozena někde na vrakovišti totálních neumětelů. ()

oveckaoa 

všechny recenze uživatele

Feministická agitka o dvou ženských  co mají věčně v držce cigáro ačkoliv si obě stěžují, že nemají peníze a tyhle ženské z nichž jedna píše články v oblasti lifestyle (v podstatě životní styl,  móda, spotřebiče atd) a druhá je štětka co dává šéfovi a má z toho benefity (samo to tam padne a ona to nepopře) vyšetřují vraždy bostonského škrtiče. Ze začátku se to dá pak zhruba v prostředku se z toho stane boj proti mužům a padají tam kecy o tom, že policajti jsou neschopní (oni jako, že jsou neschopní , ale tady je to podané tak, že oni nedělají nic  zatímco ty dvě jsou dokonalé přitom jediné co udělají je to, že si zavolají s jedním fízlem a optají se ho zhruba na 2 otázky a on odpoví a oni o tom napíšou článek proč nedala policie embargo na případ  film neřeší). Je to nudné táhne se to a na nějaké vraždy nebo napětí  rovnou zapomeňte. V Zodiacích (obou) byly aspoň nějaké vraždy ukázané tady není nic jen chlápek prostě přijde k bytu řekne jdu Vám něco opravit posílá mě domovník ženské ho pustí a on je zabije. Keira Knightley šla od Pirátů z Karibiku hodně herecky dole. Konec je fanfikce mám o tom knížku od chlápka co dělal rozhovory s vrahy a ty dvě jména tam vůbec nezazněly tady to působí, že ho potkaly ve vězení překecaly ho ať se přizná a on to udělal ve skutečnosti to bylo nejspíše tak, že jich vraždilo více a on to odsral , aby to neřekl.   Tenhle článek  https://cs.wikipedia.org/wiki/Bostonsk%C3%BD_%C5%A1krti%C4%8D Vám dá daleko více než celý tenhle film.  40 procent ()

Galerie (11)

Zajímavosti (4)

  • Film sa natáčal v Bostone (Massachusetts, USA) od decembra 2021 do marca 2022. (Arsenal83)
  • Skladba „Midnight Rambler“ od Rolling Stones (z ich albumu „Let It Bleed“ z roku 1969) je voľne inšpirovaná Albertom DeSalvom, keďže „Bostonský škrtič“ je raz spomenutý v texte. (Arsenal83)
  • Kvôli pandémii COVID-19 bolo potrebné dodržať niekoľko zdravotných procedúr. Celý filmový štáb bola zaočkovaný a testovaný na vírus trikrát týždenne až do ukončenia výroby. (Arsenal83)

Reklama

Reklama