Na samém konci druhé světové války nechce německý dezertér už nic jiného než být doma. Místo toho se ale musí postavit esesákům, kteří pasou po ukrytém zlatém pokladu. (Netflix)

Videa (4)

Recenze (174)

noriaki

Kdyby to točil Tarantino, kterého by to rádo připomínalo, byl by to super film. Jenže to by obsazení vypadalo jinak, efekty by nebyly tak hnusně digitální a dialogy by byly o dvě třídy nápaditější. Takhle film boduje jen krvavou akcí, ke které je potřeba se pročekat přes nechutné množství hluchých pasáží. Oceňuju že měl příběh koule, takže se mrtvolama nešetří, jenže ani to dojem úplně nezachránilo. ()

drackula

Veľmi príjemné prekvapenie z Nemecka. Teatrálny zlosyn, nesmrteľný hrdina, šialené a komické prvky, divoká akcia, dobré vedľajšie postavy, nekompromisná brutalita - skrátka krvavý špagety western zasadený do Nemecka pred koncom druhej svetovej vojny. Bavil som sa náramne. 70% Netflix ()

Fr

„VÍTE, PROČ TU TI ESESÁCI JSOU? ZLATO! JSOU TU KVŮLI ZLATU…“  Hodně střelby, ale i ruční práce, padouši jsou padouchovatí a dobro… prostě další válečná „špageťárna“. Sonja má v sobě něco z Shosanny Dreyfus, ti, co dělali hudbu, měli v hlavě Ennia Morriconneho, vobčas vyplave na povrch dobrej fór… a jak už to tak na Netflixu bejvá, je to celkem výživná česko-německá spolupráce. Sisu byl syrovější, ale tohle baví podobně. 3 a 1/2! ///   -------------- POD ČAROU: ------------------------------------------------ 1.) Natáčelo se v Česku, na lokacích na Točníku, v Údolí ticha, v Králově Dvoře, v Nižboru, v Líšné, na Křivoklátě nebo na Výsluní. 2.) Na natáčení se podílela řada Čechů, například zvukař Viktor Prášil (nominace na Oscara za Na západní frontě klid). Menší roli má mmj. Josef Trojan. 3.) Thx za titule „Drahomíra Rezková“. ///                         PŘÍBĚH  ***  HUMOR  *  AKCE  ***  NAPĚTÍ  * ()

bearmeedek

Krev a zlato se nehodnotí jako klasický film s duchaplným dějem. Je to "jen" snůška postupné likvidace osob, které touží po zlatém pokladu. A právě to je uděláno přímočaře a tvrdě a záměrně (s nadsázkou) to balí do hávu Tarantina, westernů a filmových melodií. Proč se to tak Němcům podařilo je asi v důkladné české pomoci, včetně lokalit. Zajímavá jednohubka. ()

Olík

Velmi milé překvapení……i když tohle německé hölle je všechno možné jen ne milé. Jako by si Sergio Leone pustil na svém starém gramofonu poslední album Rammstein a společně s Tommy Wirkolou a Jalmari Helanderem začal plánovat společnou letní dovolenou. S nadsázkou o tématech neveselých aneb krev a zlato, to je oč tu běží….a že té krve budou potoky. Ten druh „umění“, kdy jde samotný příběh na druhou kolej za vizuální stránku a nikdo nemůže říct ani asche. Určitě se tady objeví spousta komentářů o německém kopírování Quentina Tarantina….nutno dodat, že já jsem se bavil víc, než u jeho posledních kousků. ()

• Afroamerická jednotka amerických vojáků s buvolem ve znaku na konci filmu vychází ze skutečnosti, jednalo se o 92. peší divizi, která byla jedinou afroamerickou jednotkou přímo bojující na evropském kontinentu. Nebojovala však v Německu, ale v Itálii. (Všežrout)
  • Ve 48. minutě, když padá německý voják z půdy kostela, zazní ikonický Wilhelm scream. (NiWi)
  • Kostel, kolem kterého se film odehrává, je kostel svatého Václava ve městě Výsluní. (CumajzCZ)