Trailer 4

Po havárii letadla v odlehlém srdci jihoamerických And musí pasažéři, kteří se štěstím přežili, spojit síly a spolehnout se jeden na druhého, aby se dostali zase domů. (Netflix)

Videa (4)

Trailer 4

Recenze (278)

LasT_Olt

Na pomezí 3-4*. Ten příběh je sám o sobě dost zajímavý a viděl jsem o tom super dokument, ale pro zfilmování je to dost těžce uchopitelné. Jakmile totiž kluci ztroskotají, tak je dobrou hodinu jen sledujeme jak zavření v letadle kecají o tom zda sežrat brankáře nebo obránce a zda je to společensky přípustné. Ani jsem tam nemusel být a dostával jsem při sledování dost těžký záchvat ponorkové nemoci. Jen občas vylezou ven, kde pro změnu kecají o tom, zda je Otec při posledním rozsouzení nechá spálit na uhel nebo jim odpustí. Na produkci Netlixu ale nakonec neobvykle dobrý film, jen kdyby to dali Ronu Howardovi a zkrátili to o půl hodiny tak bych byl spokojenější a ta čtvrtá hvězda by nebyla spíš z milosti. ()

Juto

A.J. Bayona sa vrátil k žánru, ktorý veľmi dobre vie spracovať. Tento skutočný príbeh uruguajského rugbyového tímu a priateľov, ktorých lietadlo sa zrútilo do ľadovca nad Andami je veľmi drásajúci. Už je to veľa rokov, čo som videl film ,,Prežiť": trýznivý, ale zaujímavý film. Musím priznať, že som bol ohromený tým, aký dobrý bol tento film. Rozrušujúci, na zamyslenie, miestami ťažké sledovať, no nedokázal som sa od neho odvrátiť. Je veľmi citlivo spracovaný a príbeh je vyrozprávaný veľmi ľudsky, príliš sa nesústreďuje na pochmúrnejšiu stránku príbehu, takže nie sme nútení pozerať na tie najnevkusnejšie časti, spracovanie ľudských tiel. Bayona sa viac sústreďuje na ľudský duch a boj o prežitie. Musím pochváliť aj skvelo vyzerajúcu kameru a zvuk. Len kasting mohol byť lepší, skoro všetci herci sa na seba podobajú, čo mi spôsobovalo zmätenosť. 7,5/10 ()

EvilPhoEniX

Netflix a J.A.Bayona doručil rekonstrukci známého příběhu o pádu letadla s rugby týmem v roce 1972 a ikdyž Originál Alive je povedený, tak tenhle modernější kabát tomu sluší ještě více. Kdo originál neviděl užije si film ještě více, ale kdo si ho podobně nepamatuje jako já, tak takovéhle oživení není na škodu. Bayona je na katastrofy expert, což dokázal už v Nic nás Nerozdělí a takový pád letadla je tu natočen skvostně. Nepříjemné, realistické a brutální ( to lámání kostí mazec!! scéna, kterou jsem si musel pustit 3x), potěší že i postavy jsou sympatické a divák jim fandí, jelikož ten mráz, pocit hladu a beznaděj se nekompromisně valí i na diváka, což je důležitý element. Trochu jsem doufal, že kanibalismus bude více rozvinut ( doufal, jsem že ukážou nějakou porcovačku ať má Evil radost, ale to už by jsme přecházeli do jiného žánru). Potěší ještě scéna s lavinou a i přes delší stopáž mi film rychle utekl, ikdyž se zde nic výrazného a zábavného neděje. Netflix hned ze startu doručil slušný katastrofický mrazivý Survival, který fanoušky žánru potěší. Ten příběh je tak silný i po letech. 75% ()

agentmiky

Netflix čím dál tím více překvapuje. Po bezchybném Ještěrovi na podzim se opět vytasil s klenotem, tentokrát ze španělské produkce. Před Sněžným bratrstvem jsem si musel dohnat filmový rest týkající se stejné historické události, Přežít. A popravdě...Ten americký snímek se na svého o dost mladšího brášku moc nechytá. Španělé to totiž uchopili daleko realističtěji, naturalističtěji. Fakt mi při sledování nebylo příjemně, v divákovi to zanechá daleko větší stopu za mě. I neznámé a neokoukané tváře potěšily. Na to, že ti kluci nemají ve filmovém průmyslu tolik zkušeností, tak podali všichni do jednoho bravurní výkon. Též mě kladně překvapil závěr, kdy to neskončilo příletem záchranného vrtulníku, ale nějaká ta stopáž byla věnovaná i událostem, které následovaly. Jo, tohle ve mně bude rezonovat ještě fakt dlouhou dobu. Paráda. Za mě dávám naprosto zasloužených 9/10 P.S. Ta samotná havárie letadla se mnou zacloumala jako máloco jiného. Bezchybně natočený nervydrásající moment! Bayona je mistr svého řemesla! ()

bourec

Přiznávám bez vytáček, že jsem to od poloviny filmu přeskákal. Síla v tomhle příběhu je, ale na natočení 150 minut materiálu je to málo. Když natočil Howard film o uvězněnejch mladejch fotbalistech, měl jsem obavy, ale film byl naprosto špičkovej. Tohle má svý kvality, ale prostě obsahově to je děsně útrpný. Prostě tohle není nic, co bych chtěl dokoukávat. A trápit se u toho. 20%. ()

Zajímavosti (24)

• Film vychádza z rovnomennej knihy Pabla Vierciho, ktorá rozpráva o havárii letu 571 uruguajských vzdušných síl v pohorí Ánd v roku 1972, vydaná bola v roku 2016. (Arsenal83)
  • Název filmu se objeví až před závěrečnými titulky. (griph)