Beckett

• Itálie Beckett (více)

Po tragické dopravní nehodě v Řecku se americký turista Beckett ocitne uprostřed nebezpečného politického spiknutí. A aby si zachránil život, musí se dát na útěk. (Netflix)

Recenze (129)

jopal

Cierny Winnetov, ciernych 7 statocnych, urcite neskor bude  aj cierny Janosik, Zizka ci Napoleon. Cierny superman, spickovo vzdelany, ovladajuci vsetky bojove umenia, uhynajuci sa gulkam, skacuci z 10 m vysky, s perfektnymi vypoctami casu dopadu no a samozrejme nezlomny, bolesto odolavajuci ... No proste "Cernoch" ()

tkey

Místy umělé natahováné, koukatelné ač do děje to člověka moc nevtáhne, celý film koukáš, jak muž v barvě, která ti pomůže se ucházet o nějakou filmovou cenu sebou hází ze strany na stranu, něco přeskakuje nebo padá a každou chvíli jí od někoho koupí, když Teda zrovna neslintá. 2* za prostředí a jakousi surovost zpracování. ()

Mikecat

Nesmrteľný černoch bez mimiky pobehuje po Grécku. Tešil som sa na Aliciu, bohužiaľ po 10 min. ju už neuvidíme, iba ďalšieho černocha, ktorý nevie hrať a skazil celý zážitok z možno úspešného filmu. Zapletie sa do politickej hry, behá si s prestrelenou rukou, následne ho dobodaju nožom, behá ďalej agent z ambasády, ktorý ho má na muške sa radšej nechá od neho utlct rúrou a najväčší gól keď s prestrelenym bruchom skočí zo 6teho poschodia rovno na auto, nič sa mu nestane a ešte ide mlátiť chlapa v aute - toto nemyslíte vážne! Všetci naokolo výborné zahrali, ale toho becketta ste si mohli odpustiť a dať rolu niekomu skusenejsiemu, ktorý by aj reprezentoval film a nie ťahal do sraciek. Jeden záber na holate chrbty v posteli. ws ()

Lukoboss

Beckett je sice poctivá filmařina jako ze staré školy, žádný efekty, naopak spousta záběrů a hra s obrazem, ale tam to všechno končí. J. D. Washington kvalit svýho otce nedosahuje (aspoň zatím), A. Vikander je tady naprosto zbytečná (nechápu, asi chtěli mít jen jméno na plakátu), příběh je ze začátku zajímavej (daří se držet paranoiu v divákovi, navíc s podporou soundtracku), ale časem se z toho stane pitomost, kde nestačí přivřít oko. Opravdovým vrcholem stupidity jinak vcelku realistickýho snímku je skok z garáží na auto, to se někdo asi úplně posral. Achjo a tak slibně to vypadalo. ()

Mrkvič

Trochu lepší thriller. Hlavně ale svou odlišnosti od hollywoodu. Sice se pár zámořských hvězd objeví, ale hlavně akce je takový syrová, evropská. Lidi okolo, prostředí nebo nechtěné průstřely. Všechno takové skutečné. Dokud nepřijde na řadu řeč těla hlavního hrdiny. Od první minuty jsme pohyby mladýho Washingtona absolutně nechápal. Nic rasistického v tom není, ale to jeho ploužení bylo jak u opic v nejstarším filmu Planety opic. Dobře, nějakej ajťák, ale pořád shrbený, sice zraněná ruka, ale to její držená taky strašně divný. Že se hlavní hrdina někdy chová nelogicky, k danému žánru tak trochu patří. Ve výsledku jde ale o nečekaně příjemný a lehce nadprůměrný kousek. ()

• Natáčení filmu probíhalo v Řecku ve městech Athény a Trikala. Dalším filmovacím místem byl region Zagori – vesnice Tsepelovo a region Epirus – město Metsovo a Ioánnina. (SONY_)