Beckett

• Itálie Beckett (více)

Po tragické dopravní nehodě v Řecku se americký turista Beckett ocitne uprostřed nebezpečného politického spiknutí. A aby si zachránil život, musí se dát na útěk. (Netflix)

Recenze (129)

Johnny.ARN odpad!

Čo toto bolo za nudnú píčovinu? Jedného vošingtona sme sa jak tak zbavili, tak prišiel na scénu druhý, ešte nesympatickejší, hrajúci vo veľmi divných filmoch. Vikender dvojminútový štek, inak je to orientačný beh greckou krajinou nesmrtelného zberača, ktorý uteká vlastne ani nevie pred kým a my diváci to nevieme tiež. Zápletka zaujímavá jak čertov kokot, nuda jak sviňa a nesympatické obsadenie. Kto iný ako Netflix by na to dal peniaze? ODPAD! ()

Streeper

Čistý průměr, ani nic velkolepého, ale rozhodně to není nic podprůměrného. Pomalejší drama, které dílky postupem filmu zapadají do sebe. Washington je dobrý herec a k mému překvapení to dokázal vcelku utáhnout, ale kdyby měl k sobě ještě někoho, nějakou obstojnější vedlejší roli, tak by ten zážitek byl o dost lepší. Sám to zvládl, ale na víc než průměrné tři hvězdy ten film nemá. Bohužel to bude jeden z filmů, o kterým budu přemýšlet jeden den a zítra si ani nevzpomenu o čem byl. V divákovi film nic nezanechá a to je špatně. ()

těžko říct jestli tvůrci chtěli něčemu skládat poctu,nicméně celkem se jim to povedlo a Beckett působí a vypadá jako poctivý old-school thriller,který jako kdyby utekl z přelomu sedmdesátek a osmdesátek.To se koneckonců taky odráží na jeho nezaslouženě nízkém hodnocení,jelikož je evidentní,že takhle starosvětský kousek dnes neosloví každého.Já se každopádně bavil a i když JDW stále není Denzel a bude to mít v tomhle ohledu vždycky těžké,zlepšuje se film od filmu.Pomalu,ale zlepšuje...70% ()

sedm.1

Beckett je určitě zábavná a svižná podívaná, která mě opravdu hodně bavila a nebýt závěrečné pointy, kterou nemohu označit jinak, než jako úplně debilní, šel bych s hodnocením jistě výš. Prvních pár minut je tedy takových rozvláčných a nevyvolávajících zrovna pocity lepších následujících minut, po nehodě ústředního hrdiny ovšem nabere film nečekaně vysoké obrátky a prakticky až do závěrečných titulků onen výrazný spád nepoleví, hlavní postava se nezastaví, pořád něco se děje, po většinu doby je to navíc napínavé a i docela nepředvídatelné a i samotný závěr je vskutku působivě vygradován, nicméně opakuji, nad finální pointou mi zůstává rozum stát, a ta mě prostě zklamala a zásadně nebavila. Akce tu jinak moc není, což ovšem není výtka, jen upozornění na fakt, že se to celé nese spíš v takovém civilnějším, a tím pádem uvěřitelnějším stylu, a v tomto ohledu to funguje na výbornou. Docela zklamáním jsou pak snad jen nefunkční emoce a atmosféra, na druhou stranu veškerým postavám a jejich hereckým představitelům musím dát palec nahoru, samozřejmě v čele s mladým Washingtonem, na jehož herecký projev a výraz jsem si musel sice chvíli zvykat, ale nakonec mě přesvědčil, že to zvládl vážně přesvědčivě. Pro mě je každopádně pro hodnocení této podívané nejdůležitější, že to má opravdu výrazný spád, a pokud pominu tu mnou omílanou mizernou pointu, tak já se bavil skutečně dobře a s klidným svědomím mohu Becketta doporučit. ()

gemi

OK, je to přitažené za vlasy. V podstatě jde o to, že část členského státu EU (Řecko) je zčásti ovládaný mafií. Asi to mohlo a mělo být zasazeno do nějaké exotičtější destinace, aby to bylo uvěřitelnější. Ale je to zábavné. Je to docela slušný, originální akční roadtrip. Čtyři jsou to teda s odřenýma ušima, ale jsou tam. ()

• Natáčení filmu probíhalo v Řecku ve městech Athény a Trikala. Dalším filmovacím místem byl region Zagori – vesnice Tsepelovo a region Epirus – město Metsovo a Ioánnina. (SONY_)