Deena se propadne do roku 1666 a odhalí pravdu o Sarah Fierové. V roce 1994 bojují její přátelé o život a budoucnost města Shadyside. (Netflix)

Recenze (150)

BoPo

Zakončenie trojdielneho hororového projektu, ktoré sadlo do nastavených mantinelov po všetkých stránkach. Páčilo sa mi zapojenie veľa hercov z predchádzajúcich dvoch častí. Kvalita scenára, vizuálna kvalita, to všetko dostávate servírované ako od McDonald's. Dopredu viete čo dostanete, nie je to zážitok týždňa, ale pochutíte si. Ak by som mal dať poradie podľa úrovne zábavnosti, tak by som Ulice strachu zoradil nasledujúco: 2, 3, 1. ()

D.Moore

Na úrovni předchozích dvou dílů, tedy s přehledem natočená atmosférická jednohubka pro nepříliš náročného diváka, kterého první a druhá Ulice strachu zaujala a bavila natolik, že se chce pobavit ještě jednou a dozvědět se, jak to dopadne. Netflixu se to vážně povedlo a rád se někdy podívám na celou trilogii znovu. Pokud bych měl ze závěrečného dílu něco vyzdvihnout, byla by to skvělá hudba Marca Beltramiho a Anny Drubič, a to v první folklorní i druhé současnější půli. ()

tron

Som rád, že to mám za sebou. Celá trilógia nebola zlá, ale ani nadpriemerná. Taký snaživý priemer, ktorý sa hral na viac, než čím bol v skutočnosti a napokon neponúkol plus-mínus nič, čo tu ešte nebolo. Mali sme dočinenia len s kompilátom starých scén, nápadov a zápletiek, aké sme v slasheroch vídali už od 70. rokov 20. storočia. Niekomu to vadilo. Niekomu nie. Iným to bolo ukradnuté, pozreli si to, pokrčili plecami a šli o dom ďalej. Patrím do tretej skupiny. V trojke sa príbeh každopádne uzatvára. Predchádza mu siahodlhý flashback v podstate trvajúci celú prvú polovicu trojky (!). Historické reálie sú fajn, ale proste ma to ako predchádzajúce diely nestrhlo. ()

Zakončení Netflixovského Eventu Fear Street Trilogie je překvapivě nejslabším článkem a to se lákalo na velké věci, ale pořád jsem za tuhle Trilogii rád, protože do takřka polomrtvého subžánru Slasher přinesla svěží vítr a spousta pomrknutí a odkazů na starší snímky a to potěší nejednoho hororového veterána.Rok 1666 lákal dobovým zasazením s nádechem the Witch, ale je škoda, že se v tomhle období třetí díl zdržel sotva hodinu, protože pár záběrů rozhodně stálo za to ( vydloubnuté oči v kostele se šíleným farářem či sakra hodně nepříjemné useknutí ruky- tahle scéna rozhodně v paměti utkví), v druhé půli se střetnou všichni zabijáci a dovysvětlí se celá zápletka.Finále rozhodně mohlo být působivější a intenzivnější, ale vyloženě mě neurazilo ani neotrávilo, abych celou sérii kvůli tomu pohřbil. Své fanoušky si najde i tenhle díl. Osobně mě mrzí absence ňader, humoru a gore mohlo být také více.Příběh 3/5, Akce 3/5, Humor 2/5, Násilí 3/5, Zábavnost 4/5 Hudba 4/5, Vizuál 4/5, Atmosféra 3/5, Napětí 3/5. 6/10. ()

JohnnyD

Desaťminútový flashback natiahnutý na hodinu a potom ťažkopádne finále. Zručný rozprávač by tento monumentálny príbeh na tri filmy dokázal vtesnať do jedného dvojhodinového filmu (s prižmúrením oka si viem predstaviť dva). Nakoniec tak nefunguje žiadna z línií - 1994, 1978 ani 1666 - lebo vnútorne je to nekoherentné a napriek mimoriadnej minutáži žiadna línia nemá dostatok času na rozpracovanie postáv a motivácií, lebo tých postáv je tu habadej. ()

• Během příprav v obchodě hraje píseň „Come Out And Play“ od The Offspring. Ke konci filmu zazní písně „Live Forever“ od Oasis a „Gigantic“ od Pixies. (Duoscop)
  • Deena (Kiana Madeira) používá ve filmu knihy přilepené lepící páskou k hrudi jako ochranu proti pořezání. Všechny knihy jsou od spisovatele R.L. Stinea – autora knižní předlohy „Fear Street“. (Wade Wright)