Dva nezadaní už mají po krk toho, že jsou na svátky vždycky sami, a tak uzavřou dohodu a na všech oslavách v roce si navzájem dělají doprovod. Pak ale přeskočí jiskra. (Netflix)

Recenze (211)

rublik05

Romantická komedie, velmi pozitivně laděná, s milou a příjemnou atmosférou. Poměrně nenáročný děj, doplněný o plno vtipů a humorných prvků, zaujme sympatickým hereckým obsazením, z kterého kromě ústřední dvojice Emma Roberts - Luke Bracey zazáří nenápadný Andrew Bachelor a především pak skvělá Kristin Chenoweth. Příběh, ač již několikrát viděné klišé, nabízí vtipnou podívanou, atmosféru umocní různé druhy amerických svátků, nenásilný humor a příjemní herci, mezi kterými panuje zajímavá chemie, to vše zde funguje na 100% a působí jako takový svěží vítr mezi romantickými komediemi. Jakkoliv jsem odpůrcem milostných slaďáren, různých Rosamunde apod., kupodivu jsem se náramně zasmál a pobavil. Za mě jednoznačně spokojenost, Sváteční rande řadím mezi ty hodně povedené novodobé romantické záležitosti. 8/10. ()

TheEvilTwin

Netflix po dlouhé době vydává pohodovou randící komedii se sympatickou Emmou Roberts a Lukem Braceym, kteří mezi sebou mají dobrou chemii a s výsledkem jsem spokojený. Ničím to z žánru vyloženě nevyčnívá, ale ani v ničem nezaostává a hlavně se na film hezky kouká a takové filmy mám rád. Příjemný, odpočinkový nadprůměr, který mnohdy i pobaví a na nic si nehraje. ()

Tak buď vám rom-com sadne, alebo nie a Holidate mi sadol. Nie úplne v každom momente, občas sa dostávame na hranu trápnosti, ale aj v takých prípadoch nás čaká nejaká pointa. Roberts je super a je len dobre, že sa tvorcovia nesnažili k nej dosadiť nejakú superhviezdu, Bracey tak bol možno najlepšia možná voľba. Samozrejme film najlepšie zafunguje na sviatky a osobne si myslím, že o rok bude uvedený aj na niektorej z našich komerčných staníc. Najviac pobavil Black Panther, máme tu silného kandidáta na stvárnenie hlavnej úlohy v potencionálnom sequeli. Samozrejme v kostýme z Holidate. ()

Lucasion

Velmi předvídatelná, zamilovaná a typicky Netflixovská zábava. Holidate postupně odškrtává všechny položky ze seznamu co v takovém filmu nesmí chybět. Sexy holka, sympatický chlap, nezájem, zamilováním hněv a happyend. Pokud jste čekali něco jiného budete zklamáni. Já proti takovým filmům nejsem, když jsou obsazeny dobře a hezky to odsýpá a Holidate tohle docela umí. Není tolik momentů, co bych se smál, ale film mi příjemně utekl a dostal jsem od Netflixu přesně, to co jsem čekal. Fakt je, že film není ničím výjimečný a nemá nic čím by vystoupil z řady. Hvězdu navíc pro Emmu. Ona je prostě skvostná! (50 %) ()

Johnny.ARN

Jedno šťastie že Emka ešte nie je tak proflákla a ešte sa objavuje v relatívne pozeratelných filmoch. Toto je príjemná, romantická a dokonca aj komédia, kde je silny úvod, mrtvy stred, všetky možné klišé, z ktorých si scenáristi v dialógoch robia sranda a happyend. Objektívne dve ale jednu dám za ústrednú dvojku, ktorej to ladilo. 3 z 5 ()

• Natáčení začalo v květnu 2019 v Atlantě ve státě Georgia (USA). (ČSFD)
  • Ve scéně v obchodě, kde Sloan (Emma Roberts) mluví o tom, že by Ryan Gosling nikdy nešel sám nakupovat, je za jejími zády vidět muž u chladícího boxu, který nápadně připomíná právě Ryana Goslinga. Všímaví diváci o tom hojně diskutovali na sociálních sítích, až nakonec herec Chad Zigmund (který je Goslingovi velmi podobný) na Instagramu prozradil, že tuto postavu ztvárnil právě on. (Nikitera)